Θεματική “Εγώ και ο εαυτός μου”
Πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο και η θεματική “Εγώ και ο εαυτός μου” είναι η πρώτη θεματική προσέγγιση της φετινής χρονιάς.
Το νηπιαγωγείο είναι συνήθως το πρώτο οργανωμένο περιβάλλον που έρχονται οι μαθητές σε επαφή με τους άλλους, μετά το οικογενειακό τους περιβάλλον. Επίσης βρίσκονται εξελικτικά στο εγωκεντρικό στάδιο ανάπτυξης και τα πάντα θεωρούν πως περιστρέφονται γύρω από αυτά. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω οργανώνονται δραστηριότητες με τρόπο παιγνιώδη, που έχουν σκοπό να γνωρίσουν οι μαθητές τον εαυτό τους, να αναπτύξουν την αυτοεκτίμησή τους, να συνειδητοποιήσουν τη μοναδικότητά τους, να έρθουν σε επαφή με άλλα παιδιά, να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές τους και να μάθουν να τις σέβονται.
Παρουσιάσαμε τον εαυτό μας, διαβάσαμε την “Τελεία”, εκφραστήκαμε δημιουργικά, και τραγουδήσαμε μαζί με τον Τριγωνοψαρούλη!
Αγιασμός 2024
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες
Ο αγιασμός για τη σχολική χρονιά 2024-25 θα τελεστεί την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 8:30πμ στο χώρο του σχολείου.
Μετά το πέρας του αγιασμού θα πραγματοποιηθεί συνάντηση των εκπαιδευτικών με τους γονείς και κηδεμόνες.
Σας καλωσορίζουμε στο σχολείο μας και σας περιμένουμε με χαρά.
Καλή Σχολική Χρονιά!
Η ζωή της μέλισσας
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-STEM
Στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων, και του σχεδίου δράσης ανάπτυξης οικολογικής συνείδησης, σήμερα επισκέφθηκε το σχολείο μας ο κύριος Νίκος, πατέρας μαθήτριας και μελισσοκόμος.
Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη μέλισσα, τον κύκλο ζωής της, την κοινωνία των μελισσών, την κυψέλη, τις κηρήθρες, τη χρησιμότητά της στο οικοσύστημα και στο περιβάλλον μέσω της επικονίασης, τις απειλές που αντιμετωπίζουν οι μέλισσες και και την συνεισφορά τους στην βιώσιμη ανάπτυξη. Επίσης, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με το επάγγελμα του μελισσοκόμου, τα εξαρτήματα του μελισσοκόμου.
Ευχαριστούμε τον κύριο Νίκο για την πολύτιμη εμπειρία και για τα βαζάκια με μέλι που μας πρόσφερε.
Ο ηλεκτρισμός στη ζωή μας
Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων -STEM- ασχοληθήκαμε με τον Ηλεκτρισμό.
Μας επισκέφθηκε η κυρία Σταυρούλα, ηλεκτρολόγος και μητέρα μαθητή μας και μας μίλησε για τις πηγές παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος, τις μπαταρίες, τα είδη ηλεκτρικών κυκλωμάτων, τις γεννήτριες, την τάση του ρεύματος, τη χρησιμότητα του ηλεκτρισμού στη ζωή μας και μάθαμε πώς λειτουργούν οι συσκευές.
Τα παιδιά αλληλεπίδρασαν, έθεσαν ερωτήσεις, έλυσαν απορίες και ενθουσιάστηκαν με τις επιδείξεις και τα πειράματα.
Ασχοληθήκαμε κυρίως με τον μετασχηματισμό της κινητικής/μηχανικής/ηλιακής/αιολικής ενέργειας σε ηλεκτρική και τα υδροηλεκτρικά εργοστάσια, καθώς και για την ηλεκτρική ασφάλεια, τους κινδύνους στο σπίτι και έξω και πώς να μην πάθουμε ηλεκτροπληξία. Τέλος, μιλήσαμε για τους κεραυνούς και ανακαλύψαμε το αλεξικέραυνο του σχολείου μας. Παίξαμε διαδικτυακά παιχνίδια, καταγράψαμε εντυπώσεις και αποτυπώσαμε τα πειράματα και τις εντυπώσεις μας στο χαρτί.
Οι μικροί ερευνητές και οι μαγνήτες
STEM
-Μέσα από το ελεύθερο και το οργανωμένο παιχνίδι τα παιδιά έμαθαν για τους μαγνήτες, τα μαγνητιζόμενα και μη μαγνητιζόμενα υλικά, τις δυνάμεις μεταξύ των μαγνητών (ελκτική- απωστική) και το μαγνητικό πεδίο.
Με αφορμή την έλξη των μαγνητών στους πυροσβεστήρες του σχολείου, έγινε η ανίχνευση των γνώσεων και των εμπειριών που τα παιδιά διαθέτουν για τους μαγνήτες και το μαγνητισμό. Έπειτα κάναμε έρευνα πεδίου σε ομάδες και με τον βιωματικό τρόπο μάθησης διερευνήσαμε τις σχέσεις και τις ιδιότητες ανάμεσα σε αντικείμενα, με πείραμα ανακαλύψαμε τα αντικείμενα που έλκονται και δεν έλκονται, και καταγράψαμε τα ευρήματα.
Τέλος, με ενθουσιασμό περιγράψαμε τα ευρήματά μας στις ομάδες και συγκρίναμε τις παρατηρήσεις μας για το φυσικό φαινόμενο του μαγνητισμού.