21 Νοεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Τηλεόρασης
Πάλι τηλεόραση, Θέμο ;
Τον τελευταίο καιρό ο Θέμος ήταν κολλημένος στην τηλεόραση.
Κι όσο πιο πολύ έβλεπε τόσο ήθελε κι άλλο . . .
Ο Θέμος…
Είχε ξεχάσει τη γειτονιά με τους φίλους του…
Είχε σταματήσει να μιλάει στους γονείς του…
Είχε ξεχάσει να διαβάζει τα βιβλία του ….
Μιλώντας με την κυρία του στο σχολείο ο Θέμος κράτησε τις συμβουλές της …
Του ζήτησε να βλέπει μόνο ότι του αρέσει πραγματικά και τον ενδιαφέρει,
Αλλιώς να πατάει το κόκκινο κουμπί και να κλείνει την τηλεόραση.
Η ζωή έδειχνε πολύ πιο όμορφη χωρίς την τηλεόραση ….
Όμορφες ασχολίες,…
Επιτραπέζια , παιχνίδια στη γειτονιά, στην αυλή, στο πάρκο με τους φίλους μας …
Και άλλα όμορφα πράγματα ήρθαν να πάρουν τη θέση της τηλεόρασης.
Κουβεντιάσαμε με τα παιδιά για τη θέση που δίνουμε στη τηλεόραση στη ζωή μας …
Και καταλήξαμε στο να αναζητήσουμε και να προσπαθήσουμε να πετύχουμε την πολυπόθητη ισορροπία με το αμφιλεγόμενο κουτί. Η τηλεόραση δε φταίει για τα ενδεχομένως πολλά ανόητα προγράμματα που προβάλλουν τα κανάλια ούτε για την κατάχρηση που κάνουν οι άνθρωποι παρακολουθώντας την με τις ώρες.
Αποφασίσαμε να βρούμε εκείνη την ισορροπία που ομορφαίνει τη ζωή: δραστηριότητες και ζωή πέρα από την τηλεόραση…
Κι εκείνη ως ένα γνήσιο συμπλήρωμα διασκέδασης όταν πραγματικά υπάρχει κάτι που ενδιαφέρει πολύ να παρακολουθήσεις.
Η Επέτειος του Πολυτεχνείου στο Σχολείο μας
Πανσέληνος Νοέμβρη …..
Μικροί αρχιτέκτονες Μεγάλα έργα
Ήρθαν και οι βροχούλες …
30 Οκτωβρίου – Ημέρα Αποταμίευσης
28η Οκτωβρίου στο Σχολείο Μας
16 Οκτωβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής
Εργαστήρια Δεξιοτήτων – Ζω καλύτερα-Ευ ζην: «Διατροφή Και Άσκηση».
Μαζί με τους μικρούς ντεντέκτιβ ανακαλύπτουμε το μυστικό για γερό σώμα και δυνατό μυαλό. Η σωστή διατροφή συμβάλει στη διατήρηση της υγείας, ανεξάρτητα από την ηλικία που βρισκόμαστε. Ειδικότερα, όμως, στα παιδιά, συμβάλει, επιπλέον στη σωστή ανάπτυξή τους αλλά και στο να φτάνουν την καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους, καθώς στην παιδική ηλικία, το ανθρώπινο σώμα ακόμη χτίζεται. Επιπλέον, βοηθώντας ένα παιδί να μάθει να τρέφεται σωστά, συμβάλλουμε στο να υιοθετήσει ορθές διατροφικές συνήθειες και ως ενήλικας. Συμβουλές που θα δοθούν στα παιδιά : Φροντίζουμε να δίνουμε το καλό παράδειγμα στα παιδιά. Και από τις σημαντικές πρακτικές συμβουλές, που θα εστιάσουμε είναι η καλή συνήθεια του πρωινού. Θα ενθαρρύνουμε τα παιδιά μας να τρώνε πρωινό καθημερινά. Προσπαθούμε να φάμε όλη η οικογένεια μαζί πρωινό γεύμα. Είναι σημαντικό να υπάρχει ο χρόνος που χρειάζεστε για να φάμε όλοι μαζί πρωινό, ξυπνώντας έγκαιρα και εμείς και τα παιδιά σας. Προσπαθούμε να δίνουμε το καλό παράδειγμα στα παιδιά μας τρώγοντας και εμείς ένα θρεπτικό πρωινό. Ακολουθώντας το πρόγραμμα, ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΑΣΠΙΔΑ, «Εθνική δράση κατά της παιδικής παχυσαρκίας» στοχεύει στην υιοθέτηση από μέρους των παιδιών επιθυμητών πρακτικών υγιεινής διατροφής και σωματικής δραστηριότητας εστιάζοντας σε τέσσερις συμπεριφορές-στόχους (νερό, καθιστικός χρόνος, πρωινό και υγιεινά ενδιάμεσα γεύματα, σωματική δραστηριότητα). Ο αυξημένος χρόνος σε καθιστικές συνήθειες, και ιδιαίτερα η αυξημένη χρήση οθόνης, έχει πολλές αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία των παιδιών, ανεξάρτητα από το αν το παιδί είναι σωματικά δραστήριο ή όχι. Σε αυτή την κατεύθυνση, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας υπογραμμίζει τη σημαντικότητα του περιορισμού του χρόνου που τα παιδιά παραμένουν καθιστά και ιδιαίτερα του χρόνου που αφιερώνουν σε οθόνες και συστήνει: Η έκθεση σε οθόνες δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερη από μία ώρα ημερησίως (όσο λιγότερο τόσο καλύτερο).Όταν τα παιδιά είναι καθισμένα, ενθαρρύνεται να τους διαβάζουμε ή να λέμε ιστορίες.
Η Βιβλιοθήκη μας!
Το παραμύθι αποτελεί παραδοσιακή δραστηριότητα για το νηπιαγωγείο,
είναι η πνευματική και συναισθηματική τροφή του παιδιού,
που εκτός του ότι του ανοίγει έναν μαγικό και διαφορετικό κόσμο,
συντελεί και στην εκμάθηση της σωστής γλώσσας και ομιλίας
και στην αγάπη για τη λογοτεχνία.
Η παιδαγωγική αξία του παραμυθιού είναι μεγάλη,
γιατί αναπτύσσεται η φαντασία,
βελτιώνεται η συμπεριφορά του,
εντάσσεται ομαλότερα στην ομάδα και
ευαισθητοποιείται σε υψηλές ηθικές αξίες.
” Τα όνειρα του ενήλικου, που δεν άκουσε παραμύθια στην παιδική του ζωή
είναι λιγότερο πλούσια σε περιεχόμενο και σε σημασία “, Έλλη Βασιλειάδου ….



























