Παράταση εγγραφών για το σχολικό έτος 2024-25
Σας παραθέτουμε το έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α σύμφωνα με το οποίο, οι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας, για το σχ. έτος 2023-2024, παρατείνονται έως τις 27 Μαρτίου 2024.
Σας παραθέτουμε το έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α σύμφωνα με το οποίο, οι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας, για το σχ. έτος 2023-2024, παρατείνονται έως τις 27 Μαρτίου 2024.
Οι εγγραφές των μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχ. έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά από 1 έως 20 Μαρτίου 2024 και εγγράφονται μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020. Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα.
Εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας : Φ.6/21380/Δ1- 28-02-2024
Κάντε κλικ στο παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε αναλυτικά τις οδηγίες
Εγγραφές-μαθητών-στα-Νηπιαγωγεία-για-το-σχολικό-έτος-2024-25.pdf
Δικαιολογητικά για την Ηλεκτρονική Εγγραφή
Δικαιολογητικά που κατατίθενται στο Νηπιαγωγείο:
Προσκόμιση των δικαιολογητικών εγγραφής έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία.
Τηλ. Επικοινωνίας : 22610-25249
Οι αριθμοί στο Νηπιαγωγείο κατακτώνται βιωματικά και μέσα από το παιχνίδι, οργανωμένο ή ελεύθερο και μέσα από καθημερινές δραστηριότητες, ημερολόγιο, παρουσιολόγιο, (ρουτίνες τάξης ).
Τα παιδιά θα πρέπει να κατανοήσουν αρχικά ότι οι αριθμοί πρέπει πάντα να χρησιμοποιούνται με την ίδια σειρά.
και ότι κάθε αριθμός πρέπει να αποδίδεται σ’ ένα και μόνο αντικείμενο.
3η Δεκεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, το 1992, ανακήρυξε την 3η Δεκεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, δίνοντάς μας την ευκαιρία κατανόησης σε θέματα αναπηρίας και ευαισθητοποίησης για τα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία. Είναι μια μέρα που μας υπενθυμίζει την υποχρέωση διασφάλισης της ισότιμης πρόσβασης όλων των μαθητών στην εκπαίδευση, βασιζόμενοι στις αρχές της ενταξιακής εκπαίδευσης.
Η έννοια της ενταξιακής εκπαίδευσης αναφέρεται στη φιλοσοφία της αποδοχής και στην παροχή ενός πλαισίου, μέσα στο οποίο όλα τα παιδιά χωρίς εξαιρέσεις και αστερίσκους, μπορούν να εκτιμηθούν ισότιμα και να αντιμετωπίζονται με σεβασμό.
Προσεγγίσαμε, λοιπόν, το θέμα μέσα από συζήτηση, εποπτικό υλικό (από το pinterest) , videos με αναφορά στην αναπηρία, αλλά και παιχνίδια.
Η οργάνωση της βιβλιοθήκης στο νηπιαγωγείο αποτελεί σημαντικό παράγοντα στην κατάκτηση του εγγραμματισμού (Clay, 2001) καθώς ενεργοποιεί την ενεργητική μάθηση, τη συμμετοχή, τη δραστηριοποίηση και αλληλεπίδρασης με το γραπτό λόγο. Η γνώση, κατά τον Piaget, δεν είναι κάτι προκαθορισμένο σε κάθε παιδί αλλά
χτίζεται σιγά-σιγά. Τα παιδιά που δραστηριοποιούνται στο χώρο της βιβλιοθήκης εξοικειώνονται με το
βιβλίο, απολαμβάνουν την επαφή τους με το γραπτό λόγο, μαθαίνουν να το χρησιμοποιούν και να το διατηρούν άρτιο και κλιμακωτά αποκτούν συμπεριφορά αναγνώστη.
Οι εικόνες με τους κανόνες είναι από το site haroumenes fatsoules.