Καλώς ήρθατε!

Σας καλωσορίζουμε στο ιστολόγιο του 7ου Νηπιαγωγείου Καλαμαριάς. Στο ιστολόγιο αυτό μπορείτε να ενημερωθείτε σχετικά με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα στα δύο τμήματα του σχολείου μας, να διαβάσετε ανακοινώσεις, και να μάθετε για εκδηλώσεις που θα πάρουμε μέρος ή που θα πραγματοποιήσουμε στο Νηπιαγωγείο. Σας ευχόμαστε καλή περιήγηση!

ΟΔΗΓΟΣ ΓΟΝΕΑ

ΟΔΗΓΟΣ ΓΟΝΕΑ
ΟΔΗΓΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ

Σαν σήμερα

18/8/2004: Το αγώνισμα της σφαιροβολίας επιστρέφει στην κοιτίδα του, στο στάδιο της Αρχαίας Ολυμπίας, έπειτα από 1611 χρόνια.
Νικητές αναδεικνύονται ο ουκρανός Γιούρι Μπιλόνογκ στους άνδρες και η κουβανέζα Γιουμιλεϊντι Κούμπα στις γυναίκες.
   - Σχετικές αναρτήσεις

Kατηγορίες

30 Ιανουαρίου- Γιορτή των Τριών Ιεραρχών

Τρεις Ιεράρχες ονομάζονται τρεις Άγιοι και Θεολόγοι της Ορθόδοξης Χριστιανικής πίστης, προστάτες των γραμμάτων και των μαθητών, ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ο Βασίλειος ο μέγας και ο Γρηγόριος Ναζιανζηνός. Αναδείχθηκαν Πατέρες της Εκκλησίας και Άγιοι. Εορτάζονται την 30η Ιανουαρίου. 

Η εορτή των Τριών Ιεραρχών, εκτός από τον εκκλησιαστικό χαρακτήρα, έχει και εκπαιδευτικό χαρακτήρα. Θεωρείται ως η εορτή των ελληνικών γραμμάτων, καθόσον οι Τρεις Ιεράρχες συνετέλεσαν στην ανάπτυξη της χριστιανικής διδασκαλίας, σε συνδυασμό με την ανάπτυξη των αρχαίων ελληνικών γραμμάτων

Στο Νηπιαγωγείο μας σήμερα γιορτάσαμε με δραστηριότητες τους Τρεις Ιεράρχες! Χρόνια πολλά σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, μαθητές και εκπαιδευτικούς!

“Τα παραμύθια της γιαγιάς πάνε σχολείο”

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Τίτλος: «ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΠΑΝΕ ΣΧΟΛΕΙΟ»

Φορέας: Κέντρο Πρόληψης Π.Ε. Λάρισας  – Ο.ΚΑ.ΝΑ.

2ος Θεματικός Κύκλος: Ζω καλύτερα -Ευ ζην

Υποθεματική: Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη

ΠΑΡΑΜΥΘΙ : «Ο γέρος και τα τρία αδέρφια»

Αξίες – Στόχοι

– Να αναγνωρίσουν ότι οι επιλογές μας συνοδεύονται από συνέπειες

– Να αντιληφθούν ότι η μεγαλοψυχία και το καλό δικαιώνονται.

– Να αντιληφθούν ότι η πλεονεξία και η αθέτηση υπόσχεσης έχουν αρνητικές συνέπειες.

Δραστηριότητες

Αφόρμηση: Η μασκότ της τάξης, η Βάγια η κουκουβάγια, φέρνει στα παιδιά ένα βιβλίο που βρήκε στο δάσος, καθώς πετούσε το βράδυ ψάχνοντας κάτι να φάει. Το βιβλίο αυτό είναι πολύτιμο, γιατί αφηγείται παλιά παραδοσιακά παραμύθια της γιαγιάς! Καθίσαμε λοιπόν στον κύκλο και ακούσαμε την ιστορία «Ο γέρος και τα τρία αδέρφια».

Αφήγηση: Ανάλυση – σύνθεση των ενοτήτων του παραμυθιού στην ομάδα. Αναζήτηση άγνωστων λέξεων – εννοιών και ερμηνεία τους.

Αναδιήγηση της ιστορίας φτιάχνοντας στο πάτωμα χάρτη της διαδρομής, χρησιμοποιώντας κάρτες με τους ήρωες του παραμυθιού και τις τοποθεσίες

1 λινα   2 λινα

Δραματοποίηση του παραμυθιού από τα παιδιά. Αντί για τρεις αδερφούς εμείς παίξαμε την ιστορία με δύο αδερφούς και μία αδερφούλα!

3 λινα

Εικονογράφηση του παραμυθιού από τα παιδιά, αφού χωριστούν σε ομάδες. Παρατηρήσαμε ότι το παραμύθι δεν είχε πολλές εικόνες και έτσι αποφασίσαμε να γίνουμε εμείς εικονογράφοι και να ζωντανέψουμε την ιστορία με τις συνεργατικές ζωγραφιές μας.

(Ctrl + κλικ πάνω στην εικόνα, για να δείτε την ιστορία με την εικονογράφησή μας)4 λινα

Ασχοληθήκαμε με τον αριθμό τρία (3) και αναφερθήκαμε και σε άλλα γνωστά μας παραμύθια όπου αναφέρονται τρεις ήρωες, όπως τα τρία γουρουνάκια, τα τρία μικρά λυκάκια με τον Ρούνι Ρούνι το ύπουλο κακό γουρούνι, η Χρυσομαλλούσα και οι τρεις αρκούδες κτλ.

21 Ιανουαρίου- Παγκόσμια μέρα αγκαλιάς!

Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα αγκαλιάς, πήραμε μέρος σε μία πολύ ωραία δράση που οργάνωσε το Δημοτικό Σχολείο Σοφικού Κορινθίας: Το κάλεσμα για το κίνημα της αγκαλιάς! 

Σκοπός της δράσης είναι,  με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αγκαλιάς 21.01, να μάθουμε στους μαθητές/τριες μας τη δύναμη της αγκαλιάς, να γίνουμε αυτοί που αγκαλιάζονται και όχι αυτοί που χτυπιούνται, να δράσουμε ενάντια στην ενδοσχολική βία, να γεμίσουμε αγκαλιές!

Ευχαριστούμε πολύ το Δημοτικό Σχολείο Σοφικού που μας ενέπνευσε να συμμετάσχουμε στην πολύ ενδιαφέρουσα δράση!

Οι δημιουργίες μας:

Το Δέντρο της Αγκαλιάς!!!

Δημιουργήσαμε  ένα μεγάλο “Δέντρο Αγκαλιάς” και ζητήσαμε  από τα παιδιά να γράψουν σε καρδούλες (με τη βοήθεια της νηπιαγωγού) τι σημαίνει για αυτά η αγκαλιά ή ποια συναισθήματα τους προκαλεί. Έπειτα κολλήσαμε τις καρδούλες μας πάνω στο δέντρο.

IMG 20250121 112152

Η εικόνα της μεγάλης αγκαλιάς!!!

Δημιουργήσαμε την μεγάλη αγκαλιά ένα μεγάλο κύκλο που είμαστε όλοι ενωμένοι και κάνουμε την μεγάλη αγκαλιά!

IMG 20250121 112314   

Μικρές αγκαλιές

ή μικρότερες αγκαλιές!

Τραγούδι με τη βοήθεια του ΑΙ

Τα παιδιά εκφράσανε τις λέξεις που τους έρχονται στο μυαλό όταν ακούν την λέξη αγκαλιά και με αυτές τις λέξεις φτιάξαμε το δικό ας ποίημα. Έπειτα με τη βοήθεια ΑΙ κάναμε τραγούδι το ποιηματάκι μας!

https://suno.com/song/48af6d30-464a-440f-b609-7740ed

Ανατροφοδότηση της ομαδικής δράσης από το Δημοτικό Σχολείο Σοφικού Κορινθίας

Πρόσκληση σε Διαδικτυακή επιμόρφωση

Επιμόρφωση γονέων

Γονέων και εκπαιδευτικών

“Τα παραμύθια της γιαγιάς πάνε σχολείο”

ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΠΑΝΕ ΣΧΟΛΕΙΟ

2ος Θεματικός Κύκλος : Ζω καλύτερα -Ευ ζήνΥποθεματική : Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη (αξιοποιώντας  το εκπαιδευτικό υλικό « Τα παραμύθια της Γιαγιάς πάνε σχολείο» ΦΟΡΕΑΣ : Κέντρο Πρόληψης Π.Ε. Λάρισας  – Ο.ΚΑ.ΝΑ. )

ΠΑΡΑΜΥΘΙ : «Ο ΛΙΟΝΤΟΣ»

Αξίες – Στόχοι

  • Να κατανοήσουν ότι στη βία δεν απαντάμε με βία και επιστρατεύουμε το μυαλό μας.
  • Ζωγραφίζουμε ό,τι μας έκανε εντύπωση από το παραμύθι «Ο ΛΙΟΝΤΟΣ»
  • Ζωγραφίζουμε ό,τι μας έκανε εντύπωση από το παραμύθι «Ο ΛΙΟΝΤΟΣ»
  • Να κατανοήσουν ότι ο φόβος που δεν αντιμετωπίζεται, δημιουργεί μεγαλύτερο φόβο.Δραστηριότητες :
    • Αφήγηση

    Σταματάμε την αφήγηση σε κομβικά σημεία και ρωτάμε τι πιστεύουν τα παιδιά ότι θα συμβεί στη συνέχεια και τι θα γίνει στο τέλος

    • Ερωτήσεις κατανόησης

    – Τι σας έκανε περισσότερο εντύπωση;

    -Ποιος ήταν ο γενναίος;  (Ο γέρος)

    -Ποιος φοβήθηκε περισσότερο και γιατί;(Ο γέρος γιατί ο Λιόντος ήταν πιο δυνατός)

    -Εσείς θα φοβόσασταν το Λιόντο; (Ναι, είναι πιο δυνατός και μεγάλος)

    -Τι σας φοβίζει σ’αυτόν; (Είμαστε παιδάκια και δεν μπορούμε να τα βάλουμε μαζί του)

     

    • Μελέτη της συμπεριφοράς του Λιόντου

    -Τι έκανε ο Λιόντος; (Άρπαζε το γάλα από τους βοσκούς/ Ήταν τρομακτικός)

    -Πρέπει να αρπάζουμε ξένα πράγματα; (Όχι, δεν είναι σωστό)

    -Σου έχει συμβεί αυτό; Πώς ένιωσες; Τι έκανες;  (Θύμωσα πολύ/ το είπα στη μαμά -στην κυρία- τον έδιωξα μόνος μου).-Υπήρχε άλλος τρόπος για να πάρει ο Λιόντος το γάλα ή ότι άλλο χρειαζόταν; (Ναι ,μπορούσε να αγοράσει δικά του κατσίκια/ μπορούσε να τους το ζητούσε ευγενικά)

    -Θα του αρνούνταν οι βοσκοί; (Όχι. Άμα είσαι ευγενικός όλοι σε αγαπάνε)

    Εικόνα1

    Ζωγραφίζουμε ό,τι μας έκανε εντύπωση από το παραμύθι “Ο ΛΙΟΝΤΟΣ”

  • Εικόνα3    Εικόνα4

 

Μιλάμε για τους φόβους μας

Τα παιδιά γράφουν ό,τι τους φοβίζει σε ένα χαρτάκι, ενώ για τα μικρότερα γράφει ο/η εκπαιδευτικός.

Στη συνέχεια διπλώνουν και βάζουν τα χαρτάκια τους σε ένα κουτί. Αφού ανακατέψουμε τα χαρτάκια, το κάθε παιδί περνάει και παίρνει ένα. Κάθονται όλα στον κύκλο, και ένα – ένα διαβάζει το φόβο που γράφει στο χαρτάκι του.

Αφού το παιδί διαβάσει το φόβο, ακολουθεί συζήτηση στην ολομέλεια σε δύο επίπεδα.

  1. Τι γίνεται στο σώμα μας όταν νιώθουμε τον συγκεκριμένο φόβο.
  2. Λύσεις που προτείνουμε για την αντιμετώπιση του συγκεκριμένου φόβου. Συνεχίζουμε μέχρι να συζητήσουμε για όλους τους φόβους μας .
  3.  Στο τέλος πετάμε τα χαρτάκια μας -φόβους  μακριά να τους πάρει το ποτάμι!

Εικόνα5 Εικόνα6

Ζωγραφική

Τα παιδιά ζωγραφίζουν τους φόβους τους σε στρογγυλά κάνσον. Στη συνέχεια φτιάχνουμε ένα κεφάλι δράκου, το βάζουμε στην αρχή και τοποθετούμε τα κανσόν το ένα πίσω από το άλλο. Έτσι φτιάχνουμε ένα δράκο που θα πάρει μακριά τους φόβους μας.

Εικόνα7

Υπολογιστής

Τα παιδιά με τη βοήθεια εκπαιδευτικών σελίδων μιλάνε για τα συναισθήματα

Κλείσιμο Δραστηριοτήτων

1.Τα παιδιά και η εκπαιδευτικός κινούνται ελεύθερα στο χώρο λέγοντας λέξεις που δηλώνουν συναισθήματα και κάνοντας εκφραστικές κινήσεις με το σώμα τους.

2. Μουσικοκινητικές ασκήσεις για τους φόβους με στεφάνια. Τα παιδιά μπαίνουν μέσα στα στεφάνια όταν σταματήσει η μουσική για να μην τους πιάσει ο δράκος και τα γεμίσει με φόβους.

Εικόνα8

 

 

Επιμορφωτική ομιλία- Δίκτυο ΔΕΣΜΟΣ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΓΟΝΕΙΣ

Τα παραμύθια της γιαγιάς πάνε σχολείο!

Εργαστήρια δεξιοτήτων

2ος θεματικός κύκλος: Ζω καλύτερα- Ευ ζην Εργαστήρια και υλοποίηση δράσεων για την Υποθεματική: Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη αξιοποιώντας το εκπαιδευτικό υλικό «Τα παραμύθια της γιαγιάς πάνε σχολείο» ΦΟΡΕΑΣ: Κέντρο Πρόληψης Π.Ε. Λάρισας – Ο.ΚΑ.ΝΑ.

“ο γεωργός και ο λύκος”

Αξίες – Στόχοι που έχουμε θέσει: Να μάθουν τα παιδιά  να αναγνωρίζουν τα συναισθήματά τους και να κατανοήσουν ότι δεν υπάρχουν θετικά και αρνητικά συναισθήματα. – Να κατανοήσουν ότι στον εκφοβισμό απαντάμε, μιλώντας και ζητώντας βοήθεια. Η σιωπή δεν είναι λύση. – Να κατανοήσουν ότι η ψυχραιμία και η λογική, είναι η δύναμη ενάντια στο φόβο και τον πανικό.

Δραστηριότητα 1η

Χωρίζουμε σε ομαδούλες τα παιδιά. Κάθε ομάδα ζωγραφίζει όποια σκηνή της άρεσε περισσότερο από το παραμύθι «ο γεωργός και ο λύκος» και την παρουσιάζει στην ολομέλεια της τάξης!

1000006628 1

Ψηφίζουμε ποια ζωγραφιά αρέσει στους περισσότερους:

1000006632

Μετατρέπουμε την ιστορία σε κόμικ!

1000006637 1

Μιλάμε για τα συναισθήματα. Τα ταξινομούμε σε δύο κατηγορίες.  Αυτά που μας κάνουν και αισθανόμαστε όμορφα και αυτά που μας δυσκολεύουν

IMG 20250115 101027 IMG 20250115 101033

 Παίζουμε με τις καρτέλες των συναισθημάτων: Τα παιδιά διαλέγουν μια καρτέλα, μιμούνται το ίδιο συναίσθημα και συζητούν στην ολομέλεια τί τους προκαλεί..

IMG 20250115 104103 IMG 20250115 104024 IMG 20250115 104002 IMG 20250115 103927 IMG 20250115 103842

Αισθησιοκινητική δράση: Τα παιδιά γίνονται λύκοι και κινούνται στο χώρο. Απολαμβάνουν μια όμορφη μέρα στο δάσος. Περπατάνε με διάφορους τρόπους: Μεγάλα μικρά βήματα, αργά-γρήγορα, τρέχουν , πηδούν, ψάχνουν τροφή, πίνουν νερό. Καθώς προχωρούν συναντούν τους φίλους τους ανταλλάσσουν καλημέρες με διάφορους τρόπους (ακουμπώντας τις παλάμες τους, τα γόνατα, τις πλάτες κ.λπ.), γίνονται ζευγάρια- ένας εμπρός άλλος πίσω (ο δεύτερος ακολουθεί την κίνηση του πρώτου), ξεκουράζονται….

IMG 20250115 104707IMG 20250115 104819

Μάθαμε για τους λύκους Θυμόμαστε λύκους από άλλα παραμύθια.

Διαβάζουμε το παραμύθι “ο λύκος και τα 3 γουρουνάκια”

1000006641 1000006640 1

Αναφερόμαστε στο βιβλίο του Ευγένιου Τριβιζά: “Τα τρία μικρά λυκάκια”

Συγκρίνουμε τη συμπεριφορά από τα γουρουνάκια στα 2 βιβλία. Μπορούμε να λέμε ότι ένα γουρούνι είναι πάντα καλό ή πάντα κακό; Ή πρέπει να κρίνουμε από τη συμπεριφορά που παρουσιάζει;

 

Διαβάζουμε το βιβλίο ‘ο Τίμο το ζωηρό σκιουράκι που έχασε το γέλιο του”. Συζητάμε τί θα έκανε το κάθε παιδί να χάσει το γέλιο του…τί θα μπορούσε να το στεναχωρήσει!

BKS.0918002

 

 

 

Καλή μας χρονιά!

Το καπελάκι του 2025 και το ημερολόγιό μας!

Καλές γιορτές!!!

FB IMG 1734822646390

H Προισταμένη και το εκπαιδευτικό προσωπικό, σας

ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα, με υγεία και ευτυχία

στο σπιτικό σας, και ευτυχισμένο το Νέο Έτος 2025!!!

Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο!

Χριστουγεννιάτικες κατασκευές και δημιουργικές παιδικές εργασίες!

Χριστουγεννιάτικη πρόσκληση για τη γιορτούλα μας!

 

222

Αναστολή λειτουργίας των Σχολικών Μονάδων του Δήμου καλαμαριάς!

Αναστολή λειτουργίας σχολικών μονάδων

Θεατρική παράσταση “ο εγωιστής Γίγαντας”

Σήμερα Δευτέρα 25-11-2024 παρακολουθήσαμε στο νηπιαγωγείο τη θεατρική παράσταση “ο εγωιστής Γίγαντας ” από τη θεατρική ομάδα ο μικρός βορράς.

Λίγα λόγια για το έργο:

Στον πανέμορφο κήπο του Γίγαντα, που ανθίζουν κάθε λογής λουλούδια, κάθε μέρα μαζεύονται τα παιδιά και παίζουν, καθώς δεν υπάρχει άλλος ελεύθερος χώρος.
Όταν ο Γίγαντας επιστρέφει, θυμώνει και διώχνει τα παιδιά, χτίζοντας έναν πελώριο τοίχο. Ερημιά και Χειμώνας θα επικρατήσει στον κήπο.

Μέχρι που μια μέρα… η καρδιά του Γίγαντα θα πλημμυρίσει για πρώτη φορά από αγάπη και ο κήπος θα γεμίσει ξανά από χαρούμενα παιδιά!!!

Τα παιδιά καταευχαριστήθηκαν την παράσταση! Ευχαριστούμε πολύ τη θεατρική ομάδα του μικρού βορρά που βοήθησαν τα παιδιά στο να γευτούν μέσα από την παράσταση αξίες ζωής, όπως η φιλία, η αλληλεγγύη, η καλοσύνη και η αξία του να μοιράζεσαι!!!

IMG 20241125 111633 IMG 20241125 120623IMG 20241125 114144IMG 20241125 114420IMG 20241125 113942IMG 20241125 113730IMG 20241125 114652IMG 20241125 120513

‘Εναρξη δανειστικής βιβλιοθήκης στο Νηπιαγωγείο!

Σήμερα Παρασκευή  ξεκινά η δανειστική βιβλιοθήκη στο Νηπιαγωγείο μας, με σκοπό την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας, των γλωσσικών δεξιοτήτων (ενεργή ακρόαση/φωνολογική ενημερότητα), την ενίσχυση της ευφυίας, της φαντασίας και κυρίως προτροπή για την ενασχόληση των παιδιών με δημιουργικό τρόπο μακριά από οθόνες. Μέσα στην τσαντούλα με το βιβλίο έχουν δοθεί οδηγίες για το πως θα μπορέσετε να βοηθήσετε εσείς οι γονείς τα παιδάκια σας να είναι συνεπείς στην επιστροφή του, πως να αγαπήσουν την διαδικασία “ανάγνωσης” του βιβλίου και επίσης να μάθουν πως μπορούν να επεξεργαστούν τις ιστορίες που άκουσαν (ζωγραφίζοντας αν θέλουν ότι τους έκανε περισσότερο εντύπωση στην ιστορία που διαβάσατε). Επίσης δώθηκαν οδηγίες για την προσοχή που οφείλουμε να δίνουμε σε κάτι που δανειζόμαστε και την υποχρέωση να το επιστρέψουμε όπως το παραλάβαμε!

IMG 20240125 120808  IMG 20240125 121116

Ώρα να σπείρουμε!

Πόσο μεγάλωσαν οι φακές μας!

Δίκτυο ΔΕΣΜΟΣ

Πρόσκληση Σχολή γονέων

Ενημερωτική-Επιμορφωτική συνάντηση

31946 04 11 2024 ΑΦΙΣΑ για το Έργο Motivating Teachers 4 Europe MOTIVATE

28η Οκτωβρίου στο νηπιαγωγείο μας!!!

Παρέλαση των μαθητών/ τριών στην αυλή του σχολείου!

     

Ανώνυμο σχέδιο 1 Ανώνυμο σχέδιο 2 Ανώνυμο σχέδιο

Ενδοσχολική εορτή των παιδιών με ποιήματα και πατριωτικά τραγούδια!

Συμμετοχή του Νηπιαγωγείου στην Ευρωπαική Εβδομάδα Κώδικα!!!

code week 2024

και φέτος συμμετέχει το σχολείο μας στην Ευρωπαική Εβδομάδα κώδικα!!!

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ COLLAGE 1

Πιστοποιητικό συμμετοχής στο Code week 2024 page 0001

Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης “Ο ευτυχισμένος πρίγκηπας”

Ένα μικρό χελιδονάκι ετοιμάζεται να επιστρέψει στην Αίγυπτο για τον χειμώνα, αλλά πριν φύγει διανυκτερεύει στα πόδια ενός χρυσού αγάλματος πρίγκιπα, που βρίσκεται στο κέντρο μιας πόλης!

Προς έκπληξη του χελιδονιού, το άγαλμα του πρίγκιπα δακρύζει και αρχίζει να επικοινωνεί με το χελιδόνι εξιστορώντας του την «ζωή» του!

Ο πρίγκιπας ζητάει από το χελιδόνι να βοηθήσει τους φτωχούς της πόλης, χαρίζοντάς τους τα πολύτιμα αντικείμενα με τα οποία είναι φτιαγμένος!

Μια γλυκιά ιστορία για την προσφορά, μέσα από τη θυσία αλλά και την ψυχική ωρίμανση, που μας θυμίζει ότι η χαρά και η ευτυχία δεν βασίζονται μόνο σε υλικά αγαθά αλλά και σε πράγματα που δεν εξηγούνται με τη λογική!

Έχουν κόπο αλλά και κόστος επιλογής και ίσως, μέσα από αυτή τη διαδρομή να οδηγούμαστε στην πραγματική αγάπη!

Τρεις ηθοποιοί επί σκηνής μας ταξιδεύουν, από τη μαγεία και την ομορφιά της Αιγύπτου μέχρι την διπλανή πόρτα της οποιαδήποτε πόλης! Της πόλης μας! Με ζωντανή μουσική, τραγούδια και διάδραση!

Τα παιδιά μέσα από τη διαδραστική συζήτηση κατά τη διάρκεια της παράστασης θα έχουν την ευκαιρία να ξεδιπλώσουν τις απόψεις τους, για ζητήματα όπως η αγάπη, η προσφορά και η ουσία της ζωής!

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση