ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ. 1η ΙΣΤΟΡΙΑ (Π.2)
Τις ιστορίες αυτές τις σκέφτηκαν και τις ζωγράφισαν τα παιδιά του Πρωινού 2 τμήματος. Απολαύστε εδώ την 1η ιστορία “Ο Γελαστός και ο Ζαβολιάρης”. Θα ακολουθήσουν και άλλες!
Δημιουργικές δραστηριότητες στο σπίτι!
Αγαπημένα μας παιδιά και γονείς, τώρα που ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ…. μπορούμε να κάνουμε όλοι μαζί πράγματα που λόγω των γρήγορων ρυθμών της ζωής μας δεν είχαμε την ευκαιρία. Εμείς από μακριά θα σας δίνουμε ιδέες και εσείς από κοντά θα βοηθάτε τα παιδιά να γεμίσουν το χρόνο τους δημιουργικά. Μπορείτε εύκολα να βρίσκετε τα άρθρα […]
25η Μαρτίου! Διπλή γιορτή για την Ελλάδα!
Αγαπημένα μας παιδιά, φέτος δεν θα τιμήσουμε τους ήρωες που μας χάρισαν την Ελευθερία στην Ελλάδα μας, ούτε θα γιορτάσουμε ευλαβικά τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Κι αν αναγκαστικά είναι κλειστά τα σχολεία, μπορούμε όλοι να τιμήσουμε αυτή τη μέρα από τα σπίτια μας. Χρόνια πολλά σε όλους και όλες σας! Πριν κλείσουμε, αρχίσαμε να μαθαίνουμε […]
25η Μαρτίου “Τα Ελληνάκια”
Ένα πολύ αγαπημένο βιβλίο της Ευγενίας Φακίνου που κάθε χρόνο διαβάζουμε στο νηπιαγωγείο για τη γιορτή της 25ης Μαρτίου
Πρόσκληση σε πάρτι στο νηπιαγωγείο! (Π.1)
Αυτοσχέδιο πάρτι στο νηπιαγωγείο! Τα κορίτσια έγραψαν μόνες τους τις προσκλήσεις και το πάρτι στήθηκε! Ακολούθησαν κι άλλα, γι αυτό περιμένετε κι άλλες φωτογραφίες!
ΠΡΟΣΟΧΗ! Μικρόβια-Ιοί παντού!
Πόσο χρήσιμα ήταν όσα έμαθαν τα παιδιά στο πρόγραμμα Αγωγής Υγείας! Διαβάσαμε το βιβλίο “Τα μικρόβια δεν είναι για να τα μοιραζόμαστε” και δείξαμε το σωστό τρόπο που πρέπει να συμπεριφέρεται κάποιος όταν βήχει ή φτερνίζεται: να χρησιμοποιεί χαρτομάντηλο που αμέσως μετά να το πετάει στον κάδο ή αν δεν έχει χαρτομάντηλο, να βήχει ή […]
ΣΧΗΜΑΤΑ-ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΟΤΙΒΩΝ (Π.1)
Τραγούδι για τα σχήματα. Τι είναι το μοτίβο; Τα σχήματα πρέπει να βρίσκονται σε συγκεκριμένη σειρά και να αναπαράγονται ακριβώς ίδια. Τα παιδιά παίζουν παιχνίδι με μοτίβα στο Φωτόδεντρο. Το παιχνίδι μπορείτε να το βρείτε εδώ: http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10761?locale=el
ΣΧΗΜΑΤΑ Εικαστικές δραστηριότητες (Π.1)
Τα σχήματα μεταμορφώνονται στα χέρια των παιδιών σε όμορφες δημιουργίες!
Αγωγή Υγείας: Μαθαίνουμε κανόνες υγιεινής (Π.1)
Τα μικρόβια υπάρχουν παντού. Τα κολλάμε πολύ εύκολα από τα χέρια. Τα παιδιά ψάχνουν με το φακό να βρουν τα κρυμμένα μικρόβια. Μαθαίνουν το σωστό τρόπο πλυσίματος για να μπορούν να προστατεύουν τον εαυτό τους και τους γύρω τους.
Σωστό πλύσιμο χεριών
Κάθε πότε πρέπει να πλένουμε τα χέρια μας Όσο για το κάθε πότε πρέπει να πλένουμε τα χέρια μας; -Μετά από τη μετακίνησή μας με κάποιο μέσο μαζικής μεταφοράς και την άφιξη π.χ. στην εργασία μας, ή την επιστροφή στο σπίτι μας, -Μετά από χειραψίες και χρήση δημόσιων χώρων, -Πριν, κατά και μετά το μαγείρεμα, […]
ΣΧΗΜΑΤΑ 1 (Π.1)
Μαθαίνουμε τα σχήματα μέσα από επιτραπέζια παιχνίδια, πίνακες διπλής εισόδου, τραγούδια και διασκεδαστικά περάσματα μέσα από μεγάλα σχήματα.
Καλή Σαρακοστή (Π.1)
Τα παιδιά μαθαίνουν για την Σαρακοστή, τη νηστεία 40 ημερών πριν το Πάσχα. Το έθιμο λέει ότι οι γιαγιάδες έφτιαχναν μια κυρά-Σαρακοστή με ζυμάρι που περιείχε πολύ αλάτι για να μην χαλάει. Τα παιδιά είδαν εικόνες και μια παλαιότερη ζυμαρένια Σαρακοστή. Έβαλαν τα υλικά και την ζύμωσαν. Η κυρά Σαρακοστή έχει 7 πόδια και σταυρωμένα […]
Το γάντι (Π.2)
Δραματοποίηση του παραδοσιακού ουκρανικού παραμυθιού « Το γάντι»
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ 3η , 4η και 5η συνάντηση (Π.2)
Στην 3η συνάντηση το ταξίδι ξεκίνησε με την αφήγηση μια ιστορίας. Ένας ανθρωπολόγος πρότεινε το ακόλουθο παιχνίδι σε μια ομάδα παιδιών μιας φυλής στην Αφρική: Τοποθέτησε ένα καλάθι γεμάτο ζουμερά φρούτα δίπλα σ’ ένα δέντρο και είπε στα παιδιά ότι όποιο από αυτά φτάσει πρώτο στο καλάθι θα πάρει όλα τα φρούτα. Όταν τους έδωσε το σινιάλο […]
Πρόσφατα σχόλια