7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ

Άρη Αλεξάνδρου & Μεθοδίου – Άγιος Γεώργιος

Παρέλαση 25ης Μαρτίου

Μαρ 202525

p 8

Τη Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025, και ώρα 11.30,  αντιπροσωπευτικό τμήμα του σχολείου μας, που αποτελούνταν από τη Σημαιοφόρο με τη Σημαία και πέντε Παραστάτες, συνοδευόμενοι από την καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής κ. Βαϊοπούλου Ευανθία, συμμετείχαν στην τελετή κατάθεσης στεφάνων στο Ηρώο.

p 1

p2

p 3

Την Τρίτη 25 Μαρτίου 2025 έγινε η μαθητική παρέλαση στην πόλη μας στην οποία συμμετείχε το σχολείο μας με τη Σημαιοφόρο και τους Παραστάτες της Σημαίας και δύο τμήματα, ένα κοριτσιών και ένα αγοριών.

p 4

p 6

p 7

Συγχαρητήρια στα παιδιά και την κ. Βαϊοπούλου Ευανθία, που τα συνόδευσε.

από κάτω από: Αθλητικές Δράσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παρέλαση 25ης Μαρτίου    

Γιορτή 25ης Μαρτίου 1821

Μαρ 202525

M 1

Κάθε χρόνο στις 25 Μαρτίου τιμάμε την Επανάσταση του 1821, τον αγώνα των Ελλήνων για ελευθερία και ανεξαρτησία ύστερα από 400 χρόνια σκλαβιάς υπό τον οθωμανικό ζυγό.

M 6

Η ημερομηνία αυτή αποτελεί την αφετηρία της νεότερης ιστορίας της Ελλάδας, σηματοδοτώντας την έναρξη της εθνικής παλιγγενεσίας και τη δημιουργία του ανεξάρτητου ελληνικού κράτους.

M 4

Τη Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025 οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας τίμησαν την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου, που σηματοδότησε το ελπιδοφόρο ξέσπασμα της επανάστασης του 1821, αλλά και τον μακρύ και σκληρό αγώνα που ακολούθησε μέχρι την ανεξαρτησία, με μια γιορτή που ετοίμασαν με πολύ κόπο και μεράκι.

M 3M 2

Η γιορτή περιλάμβανε χρονικό, απαγγελίες ποιημάτων, θεατρικά δρώμενα, χορούς και τραγούδια από τη χορωδία του σχολείου.

M 5  M 7 M 8 M 9

Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων συγχαίρει τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν στη γιορτή, καθώς και όλους τους εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν στην πραγματοποίησή της.

M 10 M 11 M 12 M13 M 14 M 15 M 16

από κάτω από: Δραστηριότητες, Εκδηλώσεις - Γιορτές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γιορτή 25ης Μαρτίου 1821    

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΜΥΛΟ ΤΟΥ ΠΑΠΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΕΣΧΗ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΦΡΟΥΡΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ

Μαρ 202518

IMG 20250318 094823     IMG 20250318 094934

Στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος «Παραδοσιακή φορεσιά: η περίπτωση της Προεδρικής Φρουράς» οι μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είχαν την ευκαιρία, σήμερα Τρίτη 18/3, να επισκεφτούν την έκθεση με τίτλο “Κεντώντας το 1821 – Με το βλέμμα στο Μέλλον“, που παρουσιάζεται στον ισόγειο χώρο του κεντρικού κτιρίου του Μύλου του Παππά, υπό την αιγίδα της Αντιδημαρχίας Πολιτισμού του Δήμου Λαρισαίων.

IMG 20250318 101925     IMG 20250318 104015     IMG 20250318 102038

IMG 20250318 101828     IMG 20250318 102104

Πρόκειται για μια μοναδική συνάντηση της ιστορικής μνήμης και της τέχνης του κεντήματος την οποία κατάφεραν να πραγματοποιήσουν η Θωμαή Μεταξιώτου-Αργυροπούλου και ο Γεώργιος Αργυρόπουλος, συνταξιούχοι εκπαιδευτικοί, από το Μικρό Ελευθεροχώρι, μαζί με τις κεντήστρες φίλες τους. Το εγχείρημα αυτό ξεκίνησε το 2021 με αφορμή τα 200 χρόνια από την απελευθέρωση της Ελλάδας και με πολύ μεράκι ζωντάνεψαν τα πρόσωπα, τις σημαίες και τα λάβαρα των προγόνων μας από τον Αγώνα της Εθνεγερσίας.

IMG 20250318 101837     IMG 20250318 103708     IMG 20250318 103715

IMG 20250318 103527     IMG 20250318 105831        IMG 20250318 105835

IMG 20250318 110202

Με μεγάλη ακρίβεια στη λεπτομέρεια οι μορφές των αγωνιστών και οι σημαίες της Επανάστασης γίνονται κοινό κτήμα για όσους επισκέπτονται την έκθεση, η οποία μέχρι τώρα αποτελούσε ιδιωτική συλλογή. Είναι ουσιαστικά ένα ταξίδι στο παρελθόν της ιστορίας και της τέχνης, με το βλέμμα στραμμένο στην παρακαταθήκη του μέλλοντος.

202106091549141448

Στη συνέχεια οι μαθητές/τριες μας επισκέφτηκαν  την έκθεση με τίτλο «Η Ελληνίδα στον Πόλεμο» που παρουσιάζεται στη Λέσχη Αξιωματικών Φρουράς Λάρισας, η οποία πραγματοποιείται στο πλαίσιο του εορτασμού της «Ημέρας της Γυναίκας» και περιλαμβάνει φωτογραφίες και εκθέματα της προσωπικής συλλογής του ιδιώτη συλλέκτη Συνταγματάρχη ε.α κ. Βασιλείου Νικόλτσιου.

IMG 20250318 112835      IMG 20250318 112843

Σκοπός της έκθεσης είναι η απονομή της οφειλόμενης τιμής στις γυναίκες που έλαβαν μέρος στους αγώνες του Έθνους μας, λειτουργώντας ως φύλακας άγγελος των ηθικών μας αξιών.

IMG 20250318 112852     IMG 20250318 112901     IMG 20250318 112913

IMG 20250318 113127     IMG 20250318 113207    IMG 20250318 113240

Οι επισκέψεις αυτές προσέφεραν χαρά και συγκίνηση στους/στις μαθητές/τριες μας οι οποίοι/ες διδάχθηκαν ότι οφείλουμε να τιμούμε την κληρονομιά μας και να εμπνεόμαστε από τους Αγώνες που έδωσαν κάποιοι/ποιες για να έχουμε εμείς σήμερα την ελευθερία μας.

IMG 20250318 113341     IMG 20250318 113354     IMG 20250318 113630

IMG 20250318 113746     IMG 20250318 113830     IMG 20250318 114250

IMG 20250318 114454     IMG 20250318 114511

Ευχαριστούμε πολύ την κ. Θωμαή Μεταξιώτου-Αργυροπούλου για την ενδιαφέρουσα ξενάγηση στον Μύλο του Παππά, όπως επίσης την κ. Αικατερίνη Αχυροπούλου, υπεύθυνη της Διεύθυνσης Δημοσίων Σχέσεων και Ενημέρωσης της 1ης ΣΤΡΑΤΙΑΣ/EU-OHQ για την εμπεριστατωμένη ξενάγηση στη Λέσχη Αξιωματικών Φρουράς Λάρισας.

Συνοδοί εκπαιδευτικοί: Ελένη Καστώρη, Ελευθερία Ντελή.

από κάτω από: Επισκέψεις - Εκδρομές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΜΥΛΟ ΤΟΥ ΠΑΠΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΕΣΧΗ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΦΡΟΥΡΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ    

PISA – Διεθνές Πρόγραμμα Αξιολόγησης μαθητών

Μαρ 202517

Pisa Badge

Το Διεθνές Πρόγραμμα PISA (Programme for International Student Assessment) αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές και αναγνωρισμένες διεθνείς εκπαιδευτικές έρευνες, που στοχεύει στην αξιολόγηση και κατανόηση των επιδόσεων μαθητών στο τέλος της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, δηλαδή γύρω στα 15 τους χρόνια. Η πρωτοβουλία αυτή, που υλοποιείται κάθε τρία χρόνια από το 2000, οργανώνεται από τον ΟΟΣΑ (Οργανισμός για την Οικονομική Συνεργασία και Ανάπτυξη), σε συνεργασία με ερευνητικά ιδρύματα από τις συμμετέχουσες χώρες.

PISA2

Κύριος στόχος του PISA είναι να εκτιμήσει πόσο καλά οι μαθητές είναι προετοιμασμένοι για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της σύγχρονης κοινωνίας, πέρα από τις τυπικές σχολικές γνώσεις. Το πρόγραμμα εστιάζει σε τρεις βασικούς τομείς:

  1. Ανάγνωση και κατανόηση κειμένου
  2. Μαθηματικά
  3. Επιστήμες

Αυτοί οι τομείς εξετάζονται με βάση την ικανότητα των μαθητών να εφαρμόζουν τις γνώσεις τους σε πραγματικά προβλήματα, προάγοντας έτσι την πρακτική χρήση της μάθησης.

PISA4

Τι προσφέρει το PISA στις συμμετέχουσες χώρες:

  • Εκτίμηση της ποιότητας του εκπαιδευτικού συστήματος: Τα αποτελέσματα παρέχουν πολύτιμα δεδομένα για το πώς το εκπαιδευτικό σύστημα ανταποκρίνεται στις ανάγκες των μαθητών.
  • Σύγκριση με άλλα εκπαιδευτικά συστήματα: Οι συμμετέχουσες χώρες έχουν τη δυνατότητα να συγκρίνουν τις επιδόσεις των μαθητών τους με εκείνες άλλων χωρών, εντοπίζοντας καλές πρακτικές και πιθανές αδυναμίες.
  • Ανατροφοδότηση και βελτίωση: Με βάση τα δεδομένα του PISA, οι κυβερνήσεις μπορούν να επανεξετάσουν και να προσαρμόσουν τις εκπαιδευτικές πολιτικές τους για την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας και της ισότητας στο εκπαιδευτικό σύστημα.
  • PISA5

Το PISA, επομένως, λειτουργεί ως εργαλείο διεθνούς συνεργασίας και ανταλλαγής γνώσεων, ενισχύοντας τις προσπάθειες για καλύτερη εκπαίδευση και ουσιαστική συμμετοχή των μαθητών στις σύγχρονες κοινωνίες.

Η έρευνα διεξάγεται σε 90 χώρες περίπου και διερευνά κατά πόσον οι γνώσεις και οι δεξιότητες που διαθέτουν οι 15χρονοι μαθητές, σε κάθε χώρα, τους επιτρέπουν να αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά τις απαιτήσεις της καθημερινής ζωής στις σύγχρονες κοινωνίες. Τα γνωστικά πεδία που διερευνώνται είναι οι Φυσικές Επιστήμες, η Κατανόηση Κειμένου, τα Μαθηματικά και το επιπλέον πεδίο: Μαθαίνοντας για έναν Ψηφιακό Κόσμο. Επίσης, η Ελλάδα θα συμμετάσχει και στη νέα έρευνα του PISA «Αξιολόγηση στην Ξένη Γλώσσα – αγγλικά (FLA)», της οποίας η πρώτη διεξαγωγή θα γίνει στο PISA 2025.

PISA3

Οι εξετάσεις θα πραγματοποιηθούν από 17 Μαρτίου έως 11 Απριλίου 2025 και θα συμμετάσχουν 245 δημόσια και ιδιωτικά Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια και Επαγγελματικά Λύκεια από όλη την Ελλάδα.  Τα σχολεία έχουν επιλεγεί με τυχαία
δειγματοληψία ώστε να εξασφαλιστεί η αντιπροσωπευτικότητά τους σε επίπεδο μαθητών/μαθητριών και σχολείων ανά τη χώρα.

Η συμμετοχή των σχολικών μονάδων στην έρευνα είναι υποχρεωτική.

Pisa POSTER

Το σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα PISA 2025 τη ΔΕΥΤΕΡΑ 17 ΜΑΡΤΙΟΥ 2025

από κάτω από: Δραστηριότητες, Εκπαιδευτικά προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο PISA – Διεθνές Πρόγραμμα Αξιολόγησης μαθητών    

14ος Καλλιτεχνικός Διαγωνισμός

Μαρ 202514

ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΓΚΑΤΖΙΑΣ ΜΠΑΤΣΙΚΑΣ

Το Κέντρο Πρόληψης Π.Ε. Λάρισας – Ο.ΚΑ.ΝΑ., σε συνεργασία με τις Δ/νσεις Α΄/θμιας, Β΄/θμιας Εκπ/σης Λάρισας, στα πλαίσια των σχολικών δραστηριοτήτων, διοργανώνουν Καλλιτεχνικό διαγωνισμό που απευθύνεται στους μαθητές Νηπιαγωγείου, στην Ε’ & ΣΤ’ Δημοτικού, στην Α΄, Β΄, Γ΄, Γυμνασίου και στην Α, Β΄, Λυκείου, με θέμα: Ναι στην ομάδα, ναι στη φιλία,  όχι στη βία, όχι στον αποκλεισμό”.

Στόχοι του Διαγωνισμού:

Να αναγνωρίσουν οι συμμετέχοντες, το θετικό ρόλο της ομάδας και της φιλίας καθώς και τις συνέπειες της βίας και του αποκλεισμού στη ζωή μας.
Να καλλιεργήσουν δεξιότητες Ενσυναίσθησης, και Αλληλεγγύης.
Να συνεργαστούν σε ομάδες και να δημιουργήσουν το δικό τους έργο.

ΚΟΥΤΟΥΔΗΣ ΠΑΛΑΤΟΣ

Εικαστικά
Οι κάθε μαθητής ή ομάδα καλείται να ζωγραφίσει μια αφίσα που να αναφέρεται στο θέμα του διαγωνισμού και να την αποστείλει μέσω του σχολείου του στο αντίστοιχο γραφείο (Α΄/θμιας ή Β΄/θμιας). Η διάσταση της αφίσας πρέπει να είναι σε μέγεθος Α3 και μπορούν να χρησιμοποιηθούν όποια υλικά επιθυμούν οι μαθητές (μαρκαδόροι, κηρομπογιές, ξυλομπογιές κ.α.), όπως επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί και η τεχνική του κόμικ και του κολλάζ. Επίσης στην αφίσα, θα μπορούσε να αναγράφεται και ένα σύνθημα, (μέχρι 2 προτάσεις), σχετικό με το θέμα του διαγωνισμού.

Το ενδιαφέρον για συμμετοχή στο διαγωνισμό υπήρξε πολύ μεγάλο εκ μέρους των μαθητών και μαθητριών και των τριών τάξεων του σχολείου μας.

Συμμετέχουμε λοιπόν με 40 έργα ζωγραφικής των μαθητών και μαθητριών μας.

Ευχαριστούμε τα παιδιά για τα υπέροχα έργα τους και την καθηγήτρια των Εικαστικών κ. Χαλκιά Βασιλική για την καθοδήγηση των παιδιών.

ΧΑΤΖΗΠΟΥΛΙΟΣ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ  ΧΑΛΚΙΑ ΤΣΙΓΚΑΣ  ΤΣΟΥΡΗ ΤΖΑΤΣΟΥ ΛΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΤΖΑΤΣΟΣ ΧΟΥΡΧΟΥΜΠΑΣ ΠΟΥΛΙΑΝΑ ΖΑΧΟΥ  ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΑΝΑΝΟΣ ΤΣΙΑΝΤΟΣΠΑΝΑΓΟΥΛΗ ΠΑΡΔΑΛΗ ΝΤΟΓΙΑ ΧΑΛΚΙΑΣ ΛΑΓΓΙΩΛΗΣ ΝΙΚΟΛΟΥΖΑΚΗ ΤΣΙΑΧΤΗ  ΜΠΙΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΑΤΖΙΑΝΟΥΛΗ ΚΑΛΥΒΑ ΜΠΑΡΓΙΩΤΑΜΠΑΡΑΚΟΣ ΘΕΜΕΛΗΣ ΜΠΟΡΟΣΛΙΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΘΑΝΟΥ ΓΩΓΟΥΓΚΑΡΑΒΕΛΗΣ ΓΚΕΡΛΙΩΤΗΣΚΑΒΑΡΑΤΖΗΣ ΚΑΡΑΔΟΥΚΑΣ ΜΠΙΛΑΝΤΖΙΟΛΙΙΛΙΑΣ ΖΑΧΑΡΗΘΩΜΟΥ ΠΑΝΤΑΖΗ ΖΑΧΑΡΙΟΥΔΑΜΑΣΙΩΤΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΓΑΡΓΑΛΑΣΔΕΛΛΗ ΡΑΜΙΩΤΗ ΤΖΙΑΜΑΛΗΑΛΕΒΙΖΟΣ ΒΑΡΔΑΚΑΡΗΣ ΔΑΜΑΣΙΩΤΗΣΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΡΑΜΟΥΤΗΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥΘΕΟΧΑΡΗ ΕΥΘΥΜΙΑΔΗ ΖΑΒΑΛΟΣΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΥ ΓΚΟΥΓΚΙΔΗ ΚΟΥΡΓΙΑΝΝΙΔΗΑΔΑΜΟΥ ΛΛΟΙΘΩΔΟΣΘΑΝΟΣΗΡΟΔΟΤΟΣ ΧΑΤΖΗΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣΓΚΟΥΛΙΟΣ ΖΑΧΟΣΚΑΜΗΛΟΥΔΗ ΛΑΙΝΑΜΑΡΟΥΚΑΣ ΒΟΥΡΤΟΥΡΑΣ ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥΜΕΡΕΝΤΙΤΗΣ ΜΟΥΡΟΥ ΠΡΙΦΤΗΝΑΤΣΟΥΛΗ ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΝΑΣΤΟΥΧΑΤΖΗΛΑΚΟΥΚΟΥΤΣΟΔΟΝΤΗΦΩΤΙΟΥ ΤΣΑΚΙΡΗΣΠΑΠΠΑΣ ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ

 

από κάτω από: Δραστηριότητες, Καλλιτεχνικές Δράσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 14ος Καλλιτεχνικός Διαγωνισμός    

Διδακτική επίσκεψη στην Ι. Μ. Αγίου Νικοδήμου στον Πυργετό

Μαρ 202513

Screenshot 2025 03 13 at 16 50 12 Ι.Μ. ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ – I.M. ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ

Την Πέμπτη 13/3 μαθητές/τριες της Β΄ τάξης επισκέφτηκαν την Ι. Μ. Αγίου Νικοδήμου Αγιορείτου στον Πυργετό.

Η Ιερά Μονή ιδρύθηκε το 2011 και βρίσκεται στους πρόποδες του Ολύμπου, κοντά στα χωριά Πυργετός και Αιγάνη και σε υψόμετρο 300 μ. Πολύ σύντομα οργανώθηκε σύμφωνα με τον παραδοσιακό αγιορείτικο μοναχισμό ενώ παράλληλα με την λατρευτική ζωή ασκεί και ιεραποστολική δράση. Η θέα από το μοναστήρι είναι εκπληκτική καθώς βλέπει προς τη βόρεια πλευρά του Κισσάβου, το δέλτα του Πηνειού ποταμού και μεγάλο τμήμα του Θερμαϊκού κόλπου.

processed 300x251 1

Οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να προσκυνήσουν ιερά λείψανα Αγίων και να συζητήσουν με τον π. Δημήτριο θεολογικά και κοινωνικά θέματα που τους απασχολούν.

IMG 20250313 100359    IMG 20250313 100416    IMG 20250313 100426

IMG 20250313 100450    IMG 20250313 101248    IMG 20250313 102529

Κατόπιν γεύτηκαν λιχουδιές που τους προσέφεραν οι μοναχοί και στη συνέχεια ξεναγήθηκαν στον περιβάλλοντα χώρο του μοναστηριού θαυμάζοντας παράλληλα το τοπίο. Αυτό επίσης που τους έκανε εντύπωση ήταν οι φωτοβολταϊκές εγκαταστάσεις, η τεχνητή λίμνη για ψάρια και η στάνη με τα ζώα.

IMG 20250313 113037    IMG 20250313 115504    IMG 20250313 115915

IMG 20250313 120148    IMG 20250313 120357    IMG 20250313 120645

Ευχαριστούμε πολύ τον π. Δημήτριο για την υπέροχη φιλοξενία και την ουσιαστική συζήτηση με τα παιδιά.

Συνοδοί εκπαιδευτικοί: Βαϊοπούλου Ευανθία, Γεράσης Γεώργιος, Καστώρη Ελένη, Ταμπούκα Βασιλική.

από κάτω από: Επισκέψεις - Εκδρομές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διδακτική επίσκεψη στην Ι. Μ. Αγίου Νικοδήμου στον Πυργετό    

Έρευνα με θέμα τον Επιστημονικό Εγγραμματισμό των μαθητών/τριών στην Ελλάδα.

Μαρ 20259

skills

Το Εργαστήριο Διδακτικής & Σχολικής Παιδαγωγικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων πραγματοποιεί έρευνα με θέμα τον “Επιστημονικό Εγγραμματισμό των μαθητών/τριών στην Ελλάδα”.

Πρόκειται για ένα πολυετές και πολυδιάστατο ερευνητικό εγχείρημα, το οποίο εξελίσσεται σε επάλληλες φάσεις συλλογής ερευνητικού υλικού. Η έρευνα συντονίζεται από τον Αναστάσιο Εμβαλωτή, Καθηγητή στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
skills 3
Στο πλαίσιο της έρευνας μαθητές και μαθήτριες της Γ’ Γυμνασίου και της Α’ Λυκείου απαντούν ανώνυμα σε ερωτήσεις που σχετίζονται με την εφαρμογή της σχολικής γνώσης στην επίλυση καθημερινών προβλημάτων. Η διάρκεια της έρευνας υπολογίζεται σε περίπου 70 λεπτά και η συμμετοχή των μαθητών/τριών είναι ανώνυμη! Η ταυτότητα των σχολικών μονάδων και τα δεδομένα που θα προκύψουν είναι απολύτως εμπιστευτικά και θα αξιοποιηθούν αποκλειστικά και μόνο για ερευνητικούς λόγους.
skills 4
Στην αρχική σελίδα του project [https://skills.project.uoi.gr/] θα βρείτε χρήσιμο ενημερωτικό υλικό για τους μαθητές και τους γονείς/κηδεμόνες, καθώς και οδηγούς χρήσης για τη συμμετοχή στην έρευνα. Αξιοποιήστε το υλικό κατά την κρίση σας.

skills 2

Το σχολείο μας συμμετείχε στην Έρευνα για τον Επιστημονικό Εγγραμματισμό των μαθητών/τριών στην Ελλάδα την Παρασκευή 7/3/2025 με ένα τμήμα της Γ΄Τάξης και συντονιστή τον καθηγητή Πληροφορικής κ. Παπανικολάου Ηλία.



Λήψη αρχείου

από κάτω από: Δραστηριότητες, Εκπαιδευτικά προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Έρευνα με θέμα τον Επιστημονικό Εγγραμματισμό των μαθητών/τριών στην Ελλάδα.    

6 Μαρτίου: Πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας

Μαρ 20257

stop bullying

Στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Εκφοβισμού (6 Μαρτίου) έγινε σχετική ενημέρωση στους μαθητές/τριες των τμημάτων της Β και Γ τάξης, την Πέμπτη 6/3 και την Παρασκευή 7/3 αντίστοιχα, σε συνεργασία με την 1η ΤΟΜΥ Αγίου Γεωργίου Λάρισας που υλοποιεί ανάλογες Δράσεις Αγωγής Υγείας και Ευαισθητοποίησης του Μαθητικού Πληθυσμού.

IMG 20250307 095959      IMG 20250307 100025

IMG 20250307 100036      IMG 20250307 101626

Οι θεματικοί άξονες που αναπτύχθηκαν ήταν οι εξής:

  • Ενδυνάμωση υγείας εφήβων με τα επιμέρους θέματα: α) «Εθισμός και Διαδίκτυο — Παρέμβαση» και β) «Εκφοβισμός στον φυσικό και διαδικτυακό χώρο». Σκοπός αυτού του θεματικού άξονα είναι η έγκυρη και ολοκληρωμένη ενημέρωση των εφήβων μαθητών/τριων σχετικά με την ασφαλή χρήση του διαδικτύου, τον εκφοβισμό και τους τρόπους αντιμετώπισής του.
  • Βιώνω τα συναισθήματα μου. Σκοπός της παρέμβασης είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των νέων, ώστε να αναγνωρίζουν τα βασικά συναισθήματα, την ικανότητα να τα κατανοούν και να τα εκφράζουν ενισχύοντας έτσι την αυτοεκτίμησή τους.

IMG 20250306 091934     IMG 20250306 091951    IMG 20250306 092017 IMG 20250306 092035

Ευχαριστούμε την υπεύθυνη του προγράμματος κ. Λόλα Ζωή, κοινωνική λειτουργό,  για την εμπεριστατωμένη παρουσίαση.

από κάτω από: Εργασίες, Κοινωνικές Δράσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 6 Μαρτίου: Πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας    

Έφηβοι και Εξαρτήσεις, Έφηβοι και Ψηφιακός Κόσμος, Εισαγωγή και Κίνδυνοι στο ΑΙ (Τεχνητή Νοημοσύνη)

Μαρ 20255

38 ΑΦΙΣΑ 7 ΜΑΡΤΙΟΥ ΙΨΑ

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Ψυχοκοινωνικής Ανάπτυξης (Ι.Ψ.Α.) και τον Δήμο Λαρισαίων, στα πλαίσια του κύκλου ομιλιών με θέμα την Εφηβεία 2024 – 2025, σας προσκαλούν στην τέταρτη ημερίδα του κύκλου ομιλιών με τίτλο «Έφηβοι και Εξαρτήσεις, Έφηβοι και Ψηφιακός Κόσμος, Εισαγωγή και Κίνδυνοι στο ΑΙ» , που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 7 Μαρτίου 2025 και ώρα 19:00 στο “Χατζηγιάννειο” Πνευματικό Κέντρο Δήμου Λαρισαίων.

Οι τίτλοι των διαλέξεων και οι ομιλητές της εκδήλωσης θα είναι: 

 

– “Χρήση Ουσιών & Αλκοόλ στην Εφηβική Ηλικία : Αιτιοπαθογένεια, Κίνδυνοι και Παρεμβάσεις”

Μιχαήλ Χατζούλης, MD, MRCPsych Ψυχίατρος, Αναπληρωτής Καθηγητής Ψυχιατρικής ΕΚΠΑ

  

– “Εθισμός παιδιών και εφήβων στο διαδίκτυο και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια: Κλινική προσέγγιση και αποτελεσματικότητα των διαθέσιμων θεραπειών”

Κωνσταντίνος Σιώμος,  MD, MSc, PhD, Ψυχίατρος Παιδιών & Εφήβων, Πρόεδρος Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο

 

– “Η Τεχνητή Νοημοσύνη στα Χέρια των Εφήβων: Δεξιότητες, Προκλήσεις και Προοπτικές”

Ιωάννης Ανυφαντής, Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Υπολογιστών, Διαχειριστής Ερευνητικών Προγραμμάτων, Ευρωπαϊκός Οργανισμός για την Ασφάλεια και Υγεία στην Εργασία (EUOSHA)

 

Συντονιστής Εκδήλωσης:

Δημήτριος Δεληγιάννης, Υπεύθυνος Θεραπευτικής Κοινότητας ΕΞΟΔΟΣ, Καθηγητής Σύμβουλος ΕΑΠ, Δημοτικός Σύμβουλος Λάρισας

 

Η είσοδος είναι δωρεάν.

 

από κάτω από: Ανακοινώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Έφηβοι και Εξαρτήσεις, Έφηβοι και Ψηφιακός Κόσμος, Εισαγωγή και Κίνδυνοι στο ΑΙ (Τεχνητή Νοημοσύνη)    

Εισαγωγή μαθητών και μαθητριών στα Πρότυπα, Πειραματικά και Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία κατά το σχολικό έτος 2025-2026

Μαρ 20254



Λήψη αρχείου

από κάτω από: Ανακοινώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εισαγωγή μαθητών και μαθητριών στα Πρότυπα, Πειραματικά και Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία κατά το σχολικό έτος 2025-2026    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »
Απρίλιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
European Radio Logo


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων