Δ2 – Εργαστήρια Δεξιοτήτων : “Κυκλοφορώ με ασφάλεια”
Τα παιδιά του Δ2 και η εκπαιδευτικός Σοφία Καράγιαννη, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με θέμα “Κυκλοφορώ με ασφάλεια” έμαθαν για τα σήματα του ΚΟΚ και τη σημασία τους, έκαναν ομαδικές εργασίες με τους ασφαλείς τρόπους κυκλοφορίας ως πεζός και μικρά αφισάκια με τους κανόνες ασφαλούς κυκλοφορίας ως ποδηλάτες.