Το Γ1 έφτιαξε ανακυκλωμένο χαρτί!
Τα παιδιά του Γ1 και η εκπαιδευτικός του τμήματος Νατάσα Μυλωνά έφτιαξαν το δικό τους οικολογικό χαρτί!!! Στο πλαίσιο της ενότητας “Τα χαρτιά ανακυκλώνονται!”, το μάθημα της Γλώσσας έλαβε μια πιο βιωματική μορφή και τα παιδιά γνώρισαν τα διάφορα στάδια της ανακύκλωσης χαρτιού και είχαν μια μοναδική ευκαιρία, να φτιάξουν τον δικό τους χαρτοπολτό ανακυκλώνοντας