Εκπαιδευτική επίσκεψη της Γ τάξης στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου
Οι μαθητές των τμημάτων Γ΄ 1 ( Νατάσα Μυλωνά ) και Γ΄2 ( Βαγγελιώ Βαρδουλάκη), ως συνέχεια της μελέτης του Μινωικού πολιτισμού, μετά από το ανάκτορο τησ Κνωσού επισκέφθηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου.
Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν θετικά και με τον σεβασμό που αρμόζει στον χώρο και γνώρισαν τα σπουδαία εκθέματα.
Ευχαριστούμε θερμα
