Η Γ τάξη στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας
Οι μαθητές τους τμήματος Γ΄ 1 και η εκπαιδευτικός του τμήματος, Νατάσα Μυλωνά, εφάρμοσαν νέου τύπου μαθησιακές δράσεις στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας. Ακολούθησαν τη διαθεματική προσέγγιση, για την ιστορική γνώση του Μινωικού πολιτισμού, εμπλέκοντας και το μάθημα της Μελέτης του Περιβάλλοντος. Για αυτό, επισκέφτηκαν το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας και με ενδιαφέρον παρακολούθησαν σχετικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, όπου τα παιδιά,