1η Διεθνική συνάντηση στην Αλεξανδρούπολη 13&14/5/2021

Την Πέμπτη 13 Μαΐου,  υποδεχθήκαμε με μεγάλη χαρά  Γάλλους εκπαιδευτικούς – συνεργάτες του προγράμματος Εrasmus+  που πραγματοποιεί το σχολείο μας.  Η επίσκεψη των εταίρων μας πραγματοποιήθηκε λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα …

1η Διεθνική συνάντηση στην Αλεξανδρούπολη 13&14/5/2021 Διάβασε περισσότερα

«Ας μοιραστούμε όλοι μαζί το πάθος για τους Ολυμπιακούς Αγώνες»!

  Το 7ο Δημοτικό  Σχολείο της Αλεξανδρούπολης με χαρά ανακοινώνει ότι εγκρίθηκε η συμμετοχή του στο πρόγραμμα Erasmus+ 2020 που αφορά «Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων ΚΑ229», με τίτλο Ιcare 3 – Ενσωμάτωση, Πολιτισμός, Φιλία, …

«Ας μοιραστούμε όλοι μαζί το πάθος για τους Ολυμπιακούς Αγώνες»! Διάβασε περισσότερα