Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου “STEAM Mystery” συμμετείχαμε στην εβδομάδα προγραμματισμού EUCodeWeek με μία κοινή δραστηριότητα που διοργανώθηκε από τους ευρωπαίους εταίρους μας.
Τι έπρεπε να κάνουμε;
Να λύσουμε αινίγματα που αφορούν ζωάκια, και αφού βρούμε το ζωάκι μετά να προγραμματίσουμε τη beebot να βρει τη σκιά του.
Αρχικά είδαμε τα αινίγματα, τα λύσαμε και βρήκαμε τις σκιές τους χωρίς τη beebot. Έπειτα ξεκινήσαμε τον προγραμματισμό με τα βελάκια μας. Ένα παιδί έγραφε τον κώδικα κι ένα άλλο μετέφερε τον κώδικα αυτό στην beebot. Όπως έχουμε πει και στην τάξη ο προγραμματισμός μαθαίνεται κάνοντας (learning by doing). Δίνω τις εντολές, βλέπω αν φτάνει η beebot στον σωστό προορισμό, κι αν όχι ξαναπρογραμματίζω διορθώνοντας το λάθος μου.
Αφού πειραματιστήκαμε κάποιες φορές, μετά δουλέψαμε και σε ομάδες με δύο beebot. Ποιος θα λύσει πρώτος το αίνιγμα και θα καταφέρει να προγραμματίσει τη beebot να φτάσει στη σωστή σκιά;
Περάσαμε όμορφα και στο τέλος αφήσαμε τη beebot ελεύθερη να δημιουργήσει. Τις βάλαμε τα κατάλληλα εργαλεία, τις δώσαμε εντολές και τις αφήσαμε πάνω σε χαρτί του μέτρου να κάνουν το ταξίδι τους…