6 Μαρτίου 2023: Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Συμμετέχουμε στη δράση “Mίλα τώρα” του Xαμόγελου του Παιδιού και στέλνουμε το δικό μας μήνυμα ενάντια στο Bullying.
https://www.milatora.gr/post/%CF%84%CE%BF-72%CE%BF-%CE%BD%CE%B7%CF%80%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%84%CF%81%CF%8E%CE%BD-%CE%B5%CE%BD%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-bullying-%CE%BC%CE%AF%CE%BB%CE%B1-%CF%84%CF%8E%CF%81%CE%B1-2
Ένα-δύο ένα-δυο ο χειμώνας είναι εδώ!!!
Οι χειμωνιάτικοι κήποι μας!
Οι μικροί μας Εσκιμώοι!!!
Οι πολικές μας αρκούδες!!!
Τα παζλ-πιγκουινάκια μας!!!
Με αφορμή το παραμύθι “Το γάντι” σειροθετούμε ζώα σε χειμερία νάρκη, αντιστοιχίζουμε τα ονόματά τους, βρίσκουμε τα ζευγάρια τους στον υπολογιστή και κάνουμε κατασκευή για να αφηγηθούμε την ιστορία στην οικογένειά μας.

Ψάχνουμε για τα όμοια σκουφιά και γάντια
Προσπαθούμε να εντοπίσουμε και να βάλουμε τη χιονονιφάδα που αντιστοιχεί στο δικό μας κουβαδάκι. 
Ποιος θα βάλει πρώτος τα χειμωνιάτικα αξεσουάρ και το μπουφάν του;
Αντιστοιχίζουμε εικόνες με τα φωνήεντα από το τραγούδι του χειμώνα
Παίζουμε με τον χιονάνθρωπό μας και ταΐζουμε ψάρια τον πιγκουίνο μας!!!
Εργαστήρια δεξιοτήτων σχ. έτους 2022-2023
Διαδικτυακή δράση
Την Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023 το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στη διαδικτυακή δράση “Μαγειρεύοντας τη διατροφή μου. Συζητώντας “διατροφικά” με μαθητές Νηπιαγωγείου και πρώτων τάξεων Δημοτικού», η οποία διοργανώθηκε από το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ιεράπετρας-Νεάπολης Λασιθίου.
Tα παιδιά ενημερώθηκαν για την υγιεινή διατροφή, έμαθαν για τα υγιεινά σνακ που μπορούν να καταναλώνουν στo σχολείο, άκουσαν προσεκτικά το παραμύθι και το τραγούδι της “κυρα-Διατροφής”, παρακολούθησαν την παρασκευή υγιεινών γλυκισμάτων και πήραν βεβαιώσεις για την άψογη συμμετοχή τους!!!
Εκπαιδευτική επίσκεψη στα Παλαιά Σφαγεία και συμμετοχή στο πρόγραμμα του ΚΕΔΗΠ “Μάσκα-Καπέλο”
Τη Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2023, το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΚΕΔΗΠ με τίτλο “Μάσκα-Καπέλο”.
Τα παιδιά παρακολούθησαν βίντεο με καρναβαλικά δρώμενα, παρατήρησαν με ιδιαίτερη προσοχή τον τρόπο κατασκευής μάσκας και χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά κατασκεύασαν αυτοσχέδιες μάσκες και ευφάνταστα καπέλα!
Η κυρα-Σαρακοστή και οι χαρταετοί!!!
Kαλώς μας ήρθες άνοιξη!!!
Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24
Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2022-2023 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023.
Εγγράφονται μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2019.
ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
- Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των
κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας
Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet). - Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του
Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του. - Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας
συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου
μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):
α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του
νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.
Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) Η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και
για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερουγονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι
γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στοΝηπιαγωγείο (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767).
Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις μπορείτε να απευθύνεστε στο τηλέφωνο 2610-641905 ή στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο mail@72nip-patras.ach.sch.gr.
Η Προϊσταμένη
Νικολίτσα Κυριαζοπούλου
Επίσκεψη στο κινητό Ψηφιακό Μουσείο Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας
«Ψηφιακό Μουσείο: Μνήμες 1821»
Μέσα από σύγχρονες ψηφιακές οπτικοακουστικές και διαδραστικές τεχνολογίες, όπως προβολές βίντεο, διαδραστικές εφαρμογές, ψηφιακές αναπαραστάσεις, εικονική πραγματικότητα και συστήματα ακουστικής και πολυμεσικής ξενάγησης κάναμε ένα συναρπαστικό ταξίδι στον χρόνο και μάθαμε για σημαντικά γεγονότα της Επανάστασης του 1821. Γνωρίσαμε κάστρα, παρακολουθήσαμε μάχες και ναυμαχίες, “φορέσαμε” παραδοσιακές φορεσιές και διασκεδάσαμε παίζοντας ψηφιακά παιχνίδια.

































































