Με αφορμή το παραμύθι “η κυρα-Καλή και οι δώδεκα μήνες” μιλήσαμε για τους μήνες και τα παιδιά ζωγράφισαν σκηνές και εντυπώσεις από την ιστορία, ενώ δημιούργησαν και μια ομαδική αφίσα με τα “παιδιά” του χρόνου!
Αποτύπωσαν με ζωγραφιές τα συναισθήματα που τους δημιούργησε η ιστορία “Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει”, του Μάνου Κοντολέων, έπαιξαν με το γράμμα “Χ” και κατασκεύασαν χιονανθρώπους που τους πήραν στο σπίτι τους για να παίξουν και να περάσουν όμορφες στιγμές με τα μέλη της οικογένειάς τους.
Έμαθαν για τον κύκλο του νερού στη φύση και τον δραματοποίησαν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο. Έπαιξαν ψηφιακά παιχνίδια βάζοντας σε σειρά τις φάσεις του κύκλου και ανασυνθέτοντας λέξεις.
Παρατήρησαν, ζωγράφισαν, δημιούργησαν τις δικές τους ψηφιακές χιονονιφάδες και έπαιξαν μαζί τους.
Γνώρισαν τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη, έκαναν αντιστοιχίσεις των ονομάτων τους και δημιούργησαν πολικές αρκούδες χρησιμοποιώντας την τεχνική της απομόνωσης.
Κατασκεύασαν παιχνίδια μνήμης, επιλέγοντας τα ζώα που τα εντυπωσίασαν και τα πήραν στη συνέχεια στο σπίτι τους για να τα μοιραστούν και να παίξουν με αγαπημένα τους πρόσωπα.
Τέλος, ζωγράφισαν με ευφάνταστο τρόπο τις δικές τους νυφούλες του χειμώνα, γεμίζοντας την τάξη μας με χρώματα και προσμονή για την άνοιξη!
Ήταν ένας χειμώνας ήταν γεμάτος ζεστασιά, φαντασία, μάθηση, ευχάριστες και δημιουργικές στιγμές!




















































