«Ταξίδι στον Μαγικό Κόσμο της Αποκριάς»
Στο πλαίσιο του εορτασμού των Αποκριών, η τάξη του νηπιαγωγείου μας γέμισε χρώματα, μουσικές και χαμόγελα! Οι μικροί μας μαθητές ταξίδεψαν μέσα από εκπαιδευτικά βίντεο και φωτογραφίες στα πιο διάσημα καρναβάλια της χώρας μας, με ιδιαίτερη αναφορά στο φημισμένο Καρναβάλι της Πάτρας, αλλά και σε εντυπωσιακά καρναβάλια άλλων χωρών και πόλεων.
Τα παιδιά έμαθαν για τις αποκριάτικες στολές και τις μάσκες, συζήτησαν για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους και, γεμάτα φαντασία και δημιουργικότητα, κατασκεύασαν τη δική τους μοναδική μάσκα. Και με χρώματα και φαντασία μεταμφιέστηκαν στα αγαπημένα τους ζωάκια.
…οι μάσκες τους….
Στη συνέχεια γνώρισαν τον Αρλεκίνο, τον αγαπημένο ήρωα της Αποκριάς με τη χαρακτηριστική πολύχρωμη στολή, και τον αποτύπωσαν στο χαρτί με υπέροχες ζωγραφιές.
……το παραμύθι…..” Ο Αρλεκίνος”….
Μιλήσαμε για τον Βασιλιά Καρνάβαλο, τις καρναβαλικές παρελάσεις των μικρών αλλά και των μεγάλων, καθώς και για την κορύφωση των εκδηλώσεων με τη μεγάλη τελική παρέλαση που πραγματοποιείται και στην πόλη μας, η οποία φημίζεται για το ξακουστό της Καρναβάλι.
Με πολύ κέφι φτιάξαμε καπέλα, γραβάτες και πινιάτες, δίνοντας ζωή στις ιδέες μας μέσα από δημιουργία και συνεργασία. Στην τάξη μας παρακολουθήσαμε την καρναβαλική παράσταση με τίτλο «Πού χάθηκε το μικρό Καρναβαλάκι;». Μετά την παράσταση, οι μικροί μας μαθητές, μεταμφιεσμένοι και ενθουσιασμένοι, συνέχισαν με ένα ξέφρενο καρναβαλικό πάρτι γεμάτο μουσική, γέλιο, πολύχρωμο κομφετί, σοκολατοπόλεμο .
…..οι κατασκευές μας…
Η γιορτή μας ολοκληρώθηκε με έναν όμορφο και συμβολικό τρόπο: κάθε παιδί κράτησε έναν χαρταετό και όλοι μαζί ευχηθήκαμε «Καλή Αποκριά και Καλά Κούλουμα!», αποχαιρετώντας αυτή τη μαγική εμπειρία με χαρά και ανυπομονησία για τις επόμενες δημιουργικές μας στιγμές.
…….οι χαρταετοί……



















































































































































































