Βελτίωση και ανάδειξη του αύλειου χώρου του Νηπιαγωγείου μας!!!
Την Πέμπτη 30/4/2026, στον χώρο του Νηπιαγωγείου μας, επισκέφθηκε συνεργείο του Δήμου Πατρέων, το οποίο προέβη στο κόψιμο των χόρτων τόσο στην πρόσοψη του σχολείου όσο και στον ακάλυπτο χώρο όπου βρίσκονται οι τουαλέτες.
Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στο πλαίσιο του άξονα που έχουμε αναλάβει για τη φετινή σχολική χρονιά και συνέβαλε ουσιαστικά στη βελτίωση της αισθητικής εικόνας του σχολείου μας. Παράλληλα, ενίσχυσε την ευεξία όλων των μελών της σχολικής κοινότητας και διασφάλισε σε μεγαλύτερο βαθμό την ασφάλεια των μαθητών, μέσω της απομάκρυνσης των χόρτων.
Με τέτοιες πρωτοβουλίες συνεχίζουμε να φροντίζουμε και να αναβαθμίζουμε το σχολικό μας περιβάλλον, δημιουργώντας έναν πιο όμορφο, καθαρό και ασφαλή χώρο για τα παιδιά μας.
































































































































































































