Προς ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας και των γονιών, ανακοινώνεται ότι αύριο Δευτέρα 15 και μεθαύριο Τρίτη 16 Φεβρουαρίου, όλα τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς επίσης και τα νηπιαγωγεία, θα παραμείνουν κλειστά λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών.
Αφορά την Κεντρική Κέρκυρα, Βορρά, Νότο και Παξούς.
Θα ισχύσει το πρόγραμμα της τηλεκπαίδευσης όπως ίσχυε τον περασμένο Νοέμβρη και Δεκέμβρη, δηλαδή 14.10-16.20 για τα Νηπιαγωγεία. Οι μαθητές θα έχουν πρόσβαση στην πλατφόρμα μέσω των συνδέσμων που τους είχαν δοθεί τον Νοέμβρη.
Η απόφαση ελήφθη από την αρμόδια Αντιπεριφερειάρχη Περιφερειακής Ενότητας Κέρκυρας Μ. Ανδριώτη μετά από συνεννόηση της Περιφερειάρχη Ρ. Κράτσα και των 4 Δημάρχων.
Πρόσφατα σχόλια