Κλειστό αύριο και μεθαύριο το νηπιαγωγείο…

Φεβ 202122

Σας ανακοινώνουμε, πως αύριο Τρίτη 23 και μεθαύριο Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2021, το Νηπιαγωγείο μας θα παραμείνει κλειστό προκειμένου να πραγματοποιηθεί απολύμανση, σύμφωνα με ενημέρωση που είχαμε πριν λίγη ώρα από το Τμήμα Covid  της Πρωτοβάθμιας.

Οι Νηπιαγωγοί

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κλειστό αύριο και μεθαύριο το νηπιαγωγείο…    

Κοπή πίτας…

Φεβ 202117

Σήμερα 17 Φεβρουαρίου, κόψαμε την πίτα στο νηπιαγωγείο μας!

Ευχαριστούμε θερμά τη μαμά της Όλγας, της μικρής μας μαθήτριας, για την ευγενική – και πολύ γλυκειά – προσφορά της!

Ευχόμαστε και του χρόνου, πάνω από όλα με υγεία!

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κοπή πίτας…    

Αναστολή λειτουργίας των σχολείων…

Φεβ 202114

Προς ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας και των γονιών, ανακοινώνεται ότι αύριο Δευτέρα 15 και μεθαύριο Τρίτη 16 Φεβρουαρίου, όλα τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς επίσης και τα νηπιαγωγεία, θα παραμείνουν κλειστά λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών.

Αφορά την Κεντρική Κέρκυρα, Βορρά, Νότο και Παξούς.

Θα ισχύσει το πρόγραμμα της τηλεκπαίδευσης όπως ίσχυε τον περασμένο Νοέμβρη και Δεκέμβρη, δηλαδή  14.10-16.20 για τα Νηπιαγωγεία. Οι μαθητές θα έχουν πρόσβαση στην πλατφόρμα μέσω των συνδέσμων που τους είχαν δοθεί τον Νοέμβρη.

Η απόφαση ελήφθη από την αρμόδια Αντιπεριφερειάρχη Περιφερειακής Ενότητας Κέρκυρας Μ. Ανδριώτη μετά από συνεννόηση της Περιφερειάρχη Ρ. Κράτσα και των 4 Δημάρχων.

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αναστολή λειτουργίας των σχολείων…    

Ένα παραμύθι με αφορμή την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου!

Φεβ 202114

Ο Σήφης ο Ποντικός και το Διαδίκτυο

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ένα παραμύθι με αφορμή την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου!    

Ανθισμένη αμυγδαλιά!

Φεβ 20218

Πώς σε θαυμάζω, να’ξερες,

γενναία αμυγδαλιά μου…

Θάρρος ποτίζεις και ζωή

στολίζεις τα όνειρά μου

(Χρυσάνθη Καραούλη)

 

Άνθισε και πάλι η μυγδαλιά

στου χειμώνα την καρδιά

χωρίς να δίνει σημασία

σε κρύο και σε… πανδημία,

γεμίζοντάς μας αισιοδοξία!

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανθισμένη αμυγδαλιά!    

Επαναλειτουργία του Νηπιαγωγείου μας!

Φεβ 20212

ΑΠΟΦΑΣΗ δΗΜΑΡΧΟΥ

Αγαπητοί μας γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι σήμερα Τρίτη 2/2/2021 στις 13.20 παραλάβαμε την Απόφαση της κυρίας Δημάρχου για την επαναλειτουργία του Νηπιαγωγείου μας!

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επαναλειτουργία του Νηπιαγωγείου μας!    

Ανακοίνωση:

Φεβ 20211

Σήμερα, 1/2/2021 στις 12.15 λάβαμε το υπ’ Αριθμό Πρωτοκόλλου 3472 έγγραφο της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας, με το οποίο γινόταν μερική άρση κινδύνου και δυνατότητα επαναλειτουργίας του Νηπιαγωγείου.

Στις 12.45 όμως, υπάλληλος του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων ήρθε στο Νηπιαγωγείο  και ζήτησε πίσω το παραπάνω έγγραφο προς διόρθωση.

Βρισκόμαστε σε αναμονή του διορθωμένου εγγράφου, το οποίο, μέχρι τις 14.00 που ήμαστε στο χώρο του σχολείου όλοι οι εκπαιδευτικοί, δεν ήρθε.

Παρακαλούμε να παρακολουθείτε το ιστολόγιο.

Οι Νηπιαγωγοί

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανακοίνωση:    

Για αύριο Δευτέρα, 1 /2 /2021

Ιαν 202131

Αγαπητοί μας γονείς,

Αύριο 1/2/2021 εμείς οι εκπαιδευτικοί  επιστρέφουμε στο νηπιαγωγείο μας και αναμένουμε την νέα Απόφαση της Δημάρχου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, προκειμένου να λειτουργήσουμε και πάλι κανονικά. Μέχρι να λάβουμε τη νέα Απόφαση, υποχρεούμαστε να είμαστε χωρίς την παρουσία των μαθητών μας…

Παρακολουθείτε το ιστολόγιο για νέα ενημέρωση.

Οι νηπιαγωγοί

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Για αύριο Δευτέρα, 1 /2 /2021    

ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΟ 2ο ΕΠΑΛ…

Ιαν 202129

Αγαπητοί μας γονείς

Παραμένουμε στο 2ο ΕΠΑΛ με την ισχύουσα Απόφαση της Δημάρχου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, μέχρι να εκδοθεί νέα Απόφαση. Συνεπώς, οποιαδήποτε μετακίνηση χωρίς νέα Απόφαση είναι προδήλως παράνομη…

 

Σας παρακαλούμε να παρακολουθείτε το ιστολόγιο  για τυχόν νέα ενημέρωση.

 

ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΣΤΕΓΑΣΗ

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΟ 2ο ΕΠΑΛ…    

Και πάλι μαζί!!!

Ιαν 202118

Αγαπητοί μας γονείς,

Από αύριο Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2021 ξεκινάμε και πάλι τη λειτουργία του Νηπιαγωγείου μας στις εγκαταστάσεις του 2ου ΕΠΑΛ Κέρκυρας. Η Πρωινή Υποδοχή και το Ολοήμερο θα λειτουργήσουν κανονικά.

Καλή αρχή σε όλους…

Ευχόμαστε και ελπίζουμε  να τελειώσουν το γρηγορότερο οι εργασίες αποκατάστασης στο Νηπιαγωγείο μας, για να ξαναβρεθούμε στον οικείο και αγαπημένο μας χώρο!

Οι Νηπιαγωγοί

 

 

Απόφαση μετεγκατάστασης

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Και πάλι μαζί!!!    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων