ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

 

 

Φωτογραφία5273

Θα  θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι από το μήνα Νοέμβριο θα ξεκινήσει η λειτουργία της δανειστικής μας βιβλιοθήκης.

Βέβαια, εκτός από την ευκαιρία αυτή, μπορείτε κι εσείς στο σπίτι να προμηθεύετε – ανά τακτά διαστήματα – τη βιβλιοθήκη του παιδιού σας με τα κατάλληλα βιβλία, τα οποία θα πρέπει να είναι ελκυστικά στο παιδί, με θέματα που το ενδιαφέρουν, και επίσης να περιλαμβάνουν μικρά κείμενα και κατάλληλη εικονογράφηση. Παρεμπιπτόντως, εάν κάποια βιβλία που ήδη έχετε δεν τα χρειάζεστε, μπορείτε να μας τα φέρετε στο νηπιαγωγείο!

Προκειμένου να σας διευκολύνουμε, ψάξαμε και σας προτείνουμε – ενδεικτικά – τα εξής βιβλία, τα οποία μπορείτε  να τα παραγγείλετε σε κάποιο βιβλιοπωλείο, ή από το INTERNET

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ:

Ο Τοποτίπ δεν θέλει να πάει στον γιατρό (Εκδόσεις Στρατικη)

Ο Τοποτίπ δεν πλένει τα δόντια του (Εκδόσεις Στρατικη)

Ο Τοποτίπ δεν θέλει να φάει (Εκδόσεις Στρατικη)

Η μαμά του Τοποτίπ πηγαίνει στη δουλειά της (Εκδόσεις Στρατικη)

Ο Τοποτίπ αποκτά αδελφάκι (Εκδόσεις Στρατικη)

Το λεξικό των κακών τρόπων (Εκδόσεις Πατάκης)

Το λεξικό των καλών τρόπων (Εκδόσεις Πατάκης)

«Φεύγει ο γάτος…» Ρούλα Παπανικολάου (Εκδόσεις Μικρός Πρίγκιπας)

Το αγγελάκι μου μαθαίνει τους κανόνες οδικής συμπεριφοράς (Εκδόσεις  Modern Times)

Ο Φοίβος πετάει την πιπίλα (Εκδόσεις Κεντικελένη)

Ο Φοίβος και ο μπέιμπι σίτερ  (Εκδόσεις Κεντικελένη)

Πώς αισθάνεσαι σήμερα – Μαθαίνω να διαχειρίζομαι τα συναισθήματά μου (Εκδόσεις Μεταίχμιο)

Θυμός Τρέις Μορόνι  (Εκδόσεις Μεταίχμιο)

Ζήλεια Τρέις Μορόνι  (Εκδόσεις Μεταίχμιο)

Μια θυμωμένη τίγρη (Εκδόσεις Σαββάλας)

Ένας χαρούμενος ιπποπόταμος (Εκδόσεις Σαββάλας)

Μια λυπημένη ζέβρα  (Εκδόσεις Σαββάλας)

Ένα φοβισμένο ελεφαντάκι  (Εκδόσεις Σαββάλας)

Ο μικρός σκαντζόχοιρος μια χειμωνιάτικη μέρα (Εκδόσεις Σύγχρονοι Ορίζοντες)

Ο χαμογελαστός χιονάνθρωπος (Εκδόσεις Σύγχρονοι Ορίζοντες)

Το μυστικό του Χιονούλη  (Εκδόσεις Σύγχρονοι Ορίζοντες)

Ο Φουρφούρης μετακόμισε (Εκδόσεις Σύγχρονοι Ορίζοντες)

Ποτέ πια δεν θα μαλώσουμε (Εκδόσεις Σύγχρονοι Ορίζοντες)

Ο αγώνας των πουλιών (Εκδόσεις Σύγχρονοι Ορίζοντες)

Γενναίος είσαι όταν λες την αλήθεια (Εκδόσεις Σύγχρονοι Ορίζοντες)

Τα γραμματάκια διαφωνούν (Εκδόσεις Λιβάνη)

Μια τρελή – τρελή ΑΒ (Εκδόσεις Ψυχογιός)

Ένα τρελό – τρελό αριθμητάρι (Εκδόσεις Ψυχογιός)

Η Κυρά Φύση και ο κακός ο Ρύπος (Εκδόσεις Λιβάνη)

Μοιάζουμε διαφορετικοί αλλά είμαστε ίδιοι – Ας μιλήσουμε για αυτό (Εκδόσεις  Σαββάλας)

Οι γονείς μου δεν είναι πια φίλοι – Ας μιλήσουμε για αυτό (Εκδόσεις  Σαββάλας)

-Ο μπαμπάς μου, ο καλός μεγάλος , γκρίζος λύκος-

Φράνση Σταθάτου

ΕΚΔ.  ΑΓΚΥΡΑ

-Το γιγαντοδακτυλάκι του Αλέξανδρου

Βούλα Μάστορη

 

-Λύκε, λύκε, σ’ αγαπώ

Φρεντερίκ  Στερ

ΕΚΔ. ΜΙΝΩΑΣ

 

-Ο βάτραχος κι ο ξένος

– Ο βάτραχος είναι βάτραχος

-ο ερωτευμένος βάτραχος

Μαξ Βέλθουις

ΕΚΔ. ΠΑΤΑΚΗ

 

-Η Κοκό

Σοφία Παράσχου

ΕΚΔ. ΜΙΚΡΗ ΜΙΛΗΤΟΣ

 

-Το καλό λυκάκι

Nadia Shireen

ΕΚΔ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

 

  • Το γεύμα των λύκων

ΕΚΔ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

 

-Ο μαγικός φιόγκος της Μαρίας

Χρήστος Μπουλώτης

ΕΚΔ. ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ

 

-Ο καλόκαρδος λύκος

Geoggry de Pennart

ΕΚΔ.ΠΑΤΑΚΗ

 

-Το σχολείο φοβάται το Νικόλα

Αντώνης Παπαθεοδώρου

ΕΚΔ. ΜΙΝΩΑΣ

-Βασιλιάς φωνακλάς γαλήνη βρίσκει

Τζένη Κουτσοδημητροπούλου

ΕΚΔ. ΕΛΛΗΝΟΕΚΔΟΤΙΚΗ

 

-Ο λύκος Ζαχαρίας θέλει να γίνει Σούπερ- ήρωας

Orianne Lallemand

ΕΚΔ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

 

-Είμαι σκέτο παιδί

Ιωάννα Μπαμπέτα

ΕΚΔ. ΠΑΤΑΚΗ

 

-Τα μυρμηγκοκαμώματα του Μελή

Ειρήνη Αποστόλου- Κληρονόμου

ΕΚΔ. ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ

 

-Φτερό στον άνεμο

Maxine  Trottier

EΚΔ. ΛΙΒΑΝΗ

 

  • Το απέναντι νησί

Ελένη Γεωργογιάννη

ΕΚΔ. ΨΥΧΟΓΙΟΣ

-Όλα για τη νίκη

Μαριλίτα Χατζημπουντόζη

ΕΚΔ. ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ

 

-Τι σκαρώνει ο λύκος;

Τζένη Κουτσοδημητροπούλου

ΕΚΔ. ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ

 

-Το φεγγάρι γλίστρησε στην καμινάδα

Φωτεινή Βασιλείου

ΕΚΔ. ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ

 

-Λουδοβίκος ο πρώτος- βασιλέας των προβάτων

Ολιβιέ Ταλλέ

ΕΚΔ.  ANGELUS NOVUS

 

-Ο πύργος της Λίζας

Κατερίνα Ζωντανού

ΕΚΔ. ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ

-Ο παπαγάλος πειρατής

Ιουλία Κωστοπούλου

ΕΚΔ. ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ

 

-Ο Αλέξανδρος

Λέο Λεονέ

Σ. Ι Ζαχαρόπουλος

 

-Ο Φρέντερικ

Λέο Λεόνε

ΕΚΔ. ΠΑΤΑΚΗ

 

-Ο λυποπόταμος

Λίνα Μουσιώνη

ΕΚΔ. ΕΛΛΗΝΟΕΚΔΟΤΙΚΗ

 

-Ποιος έκλεψε τον ήλιο;

Κλαίρη Γεωργέλη

ΕΚΔ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Η Γρίπη μαγογιατρός      (Σοφία Ζαραμπούκα)

Αν σου πέσει ένα βουβάλι στο κεφάλι   (Τριβιζάς)

Η Μιμή με τα μεγάλα αυτιά   (Κέστερ Σλεντς  –  Αντρέα  Χέμπροκ )  ΕΚΔ.  ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ

Ένα ψάρι που δεν ήξερε να κολυμπάει  (Λήδα Βαρβαρούση)  ΕΚΔ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Μια αράχνη μόνη ψάχνει     (Λήδα Βαρβαρούση)  ΕΚΔ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Ο Χταπόδιος Σέιφ  «Άουτς!»  (Βαγγέλης Ηλιόπουλος)   ΕΚΔ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Ένα γουρούνι με ταλέντο     (Λήδα Βαρβαρούση)  ΕΚΔ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Φόρα το χαμόγελό σου  (Γιολάντα Τσορώνη – Γεωργιάδη)  ΕΚΔ. ΣΑΒΒΑΛΑΣ

Οι κότες δε λαλούν  (Γιολάντα Τσορώνη – Γεωργιάδη)  ΕΚΔ. ΣΑΒΒΑΛΑΣ

Το Τικ και το Τακ  (Γιολάντα Τσορώνη – Γεωργιάδη)  ΕΚΔ. ΣΑΒΒΑΛΑΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: Ε. ΤΡΙΒΙΖΑΣ

  1. Αριθμητάρι με γλωσσοδέτες- εκδ. ΕΛΛ. ΓΡΑΜΜΑΤΑ
  2. Αλφαβητάρι με γλωσσοδέτες- εκδ. ΕΛΛ. ΓΡΑΜΜΑΤΑ
  3. Φουφήχτρα, η μάγισσα με την ηλεκτρική σκούπα- εκδ. ΜΙΝΩΑΣ
  4. Οι τρεις αποκριάτικες κορδέλες- εκδ. ΠΑΤΑΚΗ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: Γ. ΤΣΟΡΩΝΗ- ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ

  1. Εγώ, ο απίθανος- εκδ. ΣΑΒΒΑΛΑΣ
  2. Ένας χαρούμενος ιπποπόταμος- εκδ. ΣΑΒΒΑΛΑΣ

 

ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ

  1. Σπύρος Σιδέρης

Το φεγγάρι που δεν μπορούσε να κοιμηθεί-εκδ. ΜΙΝΩΑΣ

2.Ρ. Παπανικολάου

Τα αινίγματα της αλφαβήτας- εκδ. ΔΙΑΠΛΑΣΗ

  1. Γ. Λάττα

Η φωνή σου, η δύναμή σου- εκδ. ΠΑΡΡΗΣΙΑ

4. Σ. Ζαραμπούκα –  Σειρά ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ

Ο κύριος Μπεν, η Μου και τα σκουπίδια

5. Α. Παπαθεοδώρου

Ο γιατρός φοβάται το Νικόλα- εκδ. ΜΙΝΩΑΣ

Εκδρομή με το λεωφορείο- εκδ. ΚΕΔΡΟΣ

6. Σ. Μπήλη

Ποιος έβγαλε την τάπα από τη θάλασσα- εκδ. ΜΙΝΩΑΣ

7. Λ. Τοξίδου

           Σκουπίδια εν δράσει- εκδ. ΜΙΝΩΑΣ

     8. Λ. Παναγιωτοπούλου- Ρίζου

Ένα δέντρο ζητάει αυλή- εκδ. ΜΙΝΩΑΣ

9. Ν. Τζώρτζογλου

Η πράσινη νεράιδα- εκδ. ΜΙΝΩΑΣ

10.Κ. Αναγνώστου

Η πάπια που ήθελε να γίνει μαμά- εκδ. ΜΙΝΩΑΣ

Ο σκαντζόχοιρος που ήθελε να τον χαϊδεύουν- εκδ. ΜΙΝΩΑΣ

11.Ρ. Ρώσση- Ζαΐρη

Όταν μεγαλώσω θα γίνω- εκδ. ΜΙΝΩΑΣ

12.Α. Κυριτσόπουλος

Το παραμύθι με τα χρώματα- εκδ. ΚΕΔΡΟΣ

13.Η. Λιβάνη- Δρίλλια

Οι ιστορίες  της Μελένιας- Αχ, αυτή η τηλεόραση- εκδ. ΛΙΒΑΝΗ

14.Ε. Ανδριώτη

Ένας δράκος στην κουζίνα- εκδ. ΚΕΔΡΟΣ

15.Κ. Δημητριάδου

Η Αρήτη της ροδιάς- εκδ. ΛΙΒΑΝΗΣ

16.Ζωή Θεοχάρη

Ελίτσα Μαυρομάτα- εκδ. ΛΙΒΑΝΗΣ

17.Ε.Ρίτσου

Η μικρή καμηλοπάρδαλη που δεν έτρωγε το φαγητό της- εκδ. ΚΕΔΡΟΣ

18.Α. Κυριτσόπουλος

Το παραμύθι με τα χρώματα- εκδ. ΚΕΔΡΟΣ

19.Α. Αγγέλου, Ε. Σίνη

Πώς να κάνετε έναν ελέφαντα να χορέψει- εκδ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

20.Ε. Πριόβολου

Ο τρυφεράκανθος- εκδ. ΚΑΛΕΝΤΗΣ

21.Β. Κάργα

Το βιβλίο που δεν ήθελε να διαβαστεί- εκδ. ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ

22.Κ. Ρουγγέρη

Η Χιονάτη και οι 7 ψηλοί νάνοι- εκδ. ΔΙΑΠΛΑΣΗ

ΞΕΝΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ

1.M. Donalt Amy

Ο μικρός κάστορας και η ηχώ- εκδ. ΡΩΣΣΗ- ΖΑΪΡΗ

2. Knister

Η υπόσχεση είναι υπόσχεση- εκδ. ΠΑΤΑΚΗΣ

3.C.& N.Ancholt

Όλοι μαζί, ένας κόσμος- εκδ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

4.O.Jeffers

Πιγκουίνος χάθηκε, πιγκουίνος βρέθηκε- εκδ. ΙΚΑΡΟΣ

5.Lallemand Ortanne

Ο λύκος Ζαχαρίας θέλει ν’ αλλάξει χρώμα- εκδ.

 

6.Martin Wadder

Γιατί δεν κοιμάσαι αρκουδάκι μου; – εκδ. ΡΩΣΣΗ

7.G. De Pennart

Ο λύκος ξαναγύρισε- εκδ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

8.Eric Puybaret

Ο Φεγγαροσκεπαστής- εκδ. ΑΙΣΩΠΟΣ

9.Sel Silverstin

Το δέντρο που έδινε- εκδ. ΔΩΡΙΚΟΣ

10.Kitty Crowther

Ο άσπρος κότσυφας και ο μαύρος γλάρος – εκδ. ΣΥΓΧΡ. ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ

11.Jef Brimbo

Το δώρο της Παπλωματούς- εκδ. ΑΓΚΥΡΑ

Αγαπητοί γονείς,

Τα παιδιά θα μπορούν να δανειστούν ένα βιβλίο της αρεσκείας τους (που θα διαλέγει το καθένα μόνο του) κάθε Παρασκευήτο οποίο θα επιστρέφεται στο σχολείο τη Δευτέρα, αφού κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου θα το έχει «διαβάσει» με τη βοήθεια κάποιου ενήλικα (καλύτερα γονέα).

Μαζί με τα βιβλία θα παίρνουν και μία σελίδα όπου τα ίδια τα παιδιά μόνα τους και όπως μπορούν, θα προσπαθούν να γράψουν το όνομά τους, τον τίτλο του βιβλίου που δανείστηκαν, την ημερομηνία αλλά και να ζωγραφίσουν ότι τους άρεσε από το βιβλίο (όπως αυτά μπορούν). 

Επιστρέφοντας στην τάξη και αφού έχουν διαβάσει τα βιβλία τους το Σαββατοκύριακο, θα προκαλείται συζήτηση για τα βιβλία που δανείστηκαν, θα περιγράφουν με απλά λόγια το περιεχόμενό τους, θα δείχνουν και θα εξηγούν τη ζωγραφιά τους, θα απαντούν σε απλές ερωτήσεις πάνω στο περιεχόμενο του βιβλίου, και κυρίως θα προκαλείται ο διάλογος και η επικοινωνία μεταξύ των παιδιών, δραστηριότητες που αποσκοπούν στην καλλιέργεια του προφορικού λόγου και της σκέψης.

Τα βιβλία θα επιστρέφονται στην ίδια καλή κατάσταση που δανείζονται. Οι γονείς θα έχουν την ευθύνη για τη διατήρηση της καλής κατάστασης των βιβλίων. Σε περιπτώσεις όπου κάποιο βιβλίο επιστραφεί σχισμένο, η Νηπιαγωγός μαζί με τα παιδιά θα το φροντίσει στο «ιατρείο των βιβλίων». Το «ιατρείο των βιβλίων» είναι μια γωνιά που λειτουργεί κοντά στη βιβλιοθήκη, και η οποία δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των βιβλίων μας. Στην ουσία πρόκειται για ένα μικρό έπιπλο το οποίο περιλαμβάνει υλικά και εργαλεία που «γιατρεύουν» τα βιβλία μας. Αυτά μπορεί να είναι, ψαλίδια, κόλλες, σελοτέϊπ, και οτιδήποτε άλλο μπορεί να επαναφέρει στην αρχική κατάσταση ένα βιβλίο.

Επίσης για αρχή οι γονείς φροντίζουν ώστε να επιστρέφονται τα βιβλία τη Δευτέρα. Έτσι κατανοούν τα παιδιά την έννοια του δανεισμού και τις ευθύνες που αυτός συνεπάγεται και μαθαίνουν να είναι καλοί αναγνώστες και υπεύθυνα άτομα από τη νηπιακή ηλικία.

Περιμένουμε την ενεργό συμμετοχή και συνεργασία σας, καθώς μέσα από τη διαδικασία αυτή τα παιδιά μαθαίνουν να αγαπούν το βιβλίο, έχουν τη δυνατότητα να διαβάσουν κατάλληλα για την ηλικία τους επιλεγμένα βιβλία, αναπτύσσουν δεξιότητες που θα τα βοηθήσουν στην ανάγνωση αλλά και να κατακτήσουν τον γραπτό λόγο, μαθαίνουν να είναι υπεύθυνα άτομα διατηρώντας τα βιβλία τους σε άριστη κατάσταση, ανακαλύπτουν τις χαρές της ανάγνωσης ενός βιβλίου αλλά και της γνώσης που αυτό χαρίζει. Τέλος, πρόκειται για μια πολύ καλή ευκαιρία για τις οικογένειες να περάσουν λίγο ποιοτικό χρόνο με τα παιδιά τους, κάτι που συχνά δεν είναι εφικτό λόγω των πολλών υποχρεώσεων που όλοι έχουμε σήμερα.

Με τη δική σας βοήθεια, ευχόμαστε να λειτουργήσει σωστά ο θεσμός της Δανειστικής Βιβλιοθήκης και να ικανοποιήσει παιδαγωγικούς και ψυχαγωγικούς σκοπούς.

Μερικές ακόμα συμβουλές για τους γονείς…

Η ανάγνωση ιστοριών και παραμυθιών από τους γονείς είναι μία δραστηριότητα πολύ σημαντική για τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας. Κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης, τα παιδιά, πέρα από τη χαρά ή το ενδιαφέρον που αναπτύσσουν για τα βιβλία, καλλιεργούν δεξιότητες άμεσα σχετιζόμενες με την ανάγνωση και τη γραφή και κατακτούν βασικές έννοιες του γραπτού λόγου.

Γι΄αυτό :

  • Φροντίζουμε στο σπίτι μας να υπάρχουν πολλά βιβλία και γραφική ύλη.
  • Φροντίζουμε ώστε τα παιδιά μας να έχουν τα δικά τους βιβλία και το δικό τους έντυπο υλικό.
  • Δημιουργούμε και προσφέρουμε πολλές ευκαιρίες για αναγνωστικές εμπειρίες εντός και εκτός του σπιτιού.
  • Διαβάζουμε συχνά βιβλία στα παιδιά μας και με τα παιδιά μας.
  • Συζητάμε μαζί τους οτιδήποτε σχετικό με την πλοκή της ιστορίας, τον τίτλο, τον συγγραφέα ή τον εικονογράφο του βιβλίου που διαβάζουμε.
  • Υποβάλλουμε ερωτήσεις σχετικές με την υπόθεση πριν, κατά και μετά την ανάγνωση της ιστορίας έτσι ώστε να κρατάμε το ενδιαφέρον τους, να καλλιεργούμε την κριτική τους σκέψηαλλά καιγια να διαπιστώσουμε κατά πόσο το κατανόησαν.
  • Τα ενθαρρύνουμε να μαντεύουν τη συνέχεια της πλοκής της ιστορίας.
  • Τα ενθαρρύνουμε να αναδιηγούνται την ιστορία που μόλις άκουσαν από τους ίδιους.
  • Κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης , τα κρατάμε στην αγκαλιά μας και δείχνουμε με το δάχτυλο τη γραμματοσειρά που διαβάζουμε. Με αυτό τον τρόπο τα παιδιά αντιλαμβάνονται τη φορά της γραφής: από πάνω προς τα κάτω και από αριστερά προς τα δεξιά.
  • Διαβάζουμε επανειλημμένα την ίδια ιστορία αν μας ζητηθεί, καθώς έτσι τα παιδιά «μαθαίνουν» την πλοκή της και σιγά-σιγά εστιάζουν την προσοχή τους στο κείμενο, με αποτέλεσμα να το απομνημονεύουν και να αρχίζουν να συμπεριφέρονται σαν έμπειροι αναγνώστες. Η επανάληψη ιστοριών και παραμυθιών είναι πολύ σημαντική για τα παιδιά με την επανάληψη αρχίζουν να παρατηρούν τα γλωσσικά στοιχεία όπως γράμματα (κεφαλαία- μικρά), σημεία στίξης και ξεφεύγει από την προσοχή τους η εικόνα.
  • Καλλιεργούμε στο σπίτι θετικό κλίμα απέναντι στην ανάγνωση και διαβάζουμε και οι ίδιοι.
  • Γενικά η ανάγνωση παραμυθιών, ιστοριών, βιβλίων βοηθά τα παιδιά να αναπτυχθούν ολόπλευρα, νοητικά, γλωσσικά, ηθικά, αισθητικά, και να καλλιεργήσουν την κριτική τους σκέψη.

Για οποιαδήποτε διευκρίνηση, απορία ή προβληματισμό είμαστε στη διάθεσή σας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων