Η εβδομάδα μας έκλεισε διασκεδάζοντας!!!
Τα παιδιά ευχαριστήθηκαν πάρα πολύ με τραγούδια, “μαγικά” κόλπα, κουκλοθέατρο, παντομίμα, γαϊτανάκι, και… το χορό του Χαραλάμπη!
Καλές Απόκριες και καλή Σαρακοστή!
Τον γνωρίζετε το Μάρτη
Τον τρελό και τον αντάρτη;
Ξημερώνει και βραδιάζει
Κι εκατό γνώμες αλλάζει!
Βάζει η μάνα του μπουγάδα
Σχοινί δένει στη λιακάδα,
Τα σεντόνια της ν’ απλώσει
Μια χαρά να τα στεγνώσει.
Να που ο Μάρτης μετανιώνει
Και τα σύννεφα μαζώνει.
Και να μάσει η μάνα τρέχει
Τα σεντόνια γιατί βρέχει!
Να ο ήλιος σε λιγάκι,
Φύσηξε το βοριαδάκι!
Κι η φτωχή γυναίκα μόνη
Τα σεντόνια ξαναπλώνει…
Μια βροντή κι ο ήλιος χάθη
Μες στης συννεφιάς τα βάθη!
Ρίχνει και χαλάζι τώρα!
Ποποπό τι άγρια μπόρα!
Ως το βράδυ φορές δέκα
Άπλωσε η φτωχή γυναίκα
Τη μπουγάδα κι όρκο δίνει:
Μάρτη να μην ξαναπλύνει!
Ρίτα Μπούμη – Παππά
Άλλωστε… “Μάρτης είναι και νάζια κάνει, πότε κλαίει και πότε γελάει”,
όπως λέει πολύ σοφά ο λαός και… τα παιδιά!!!
ΑΠΟΦΑΣΗ Χωροταξικής Κατανομής 2022-23
Μητροπολίτου Αθανασίου μέχρι 47 – 4η πάροδος Μητρ. Αθανασίου μονοί αριθμοί – Αλκινόου μονοί αριθμοί μέχρι 81 και ζυγοί μέχρι 94 – Δαλιέτου μονοί αριθμοί – Κύπρου ζυγοί αριθμοί μέχρι και 48 και μονοί μέχρι και 33 – Λόφος φυλακών – Κολοκοτρώνη (εκτός του τμήματος από την είσοδο των φυλακών έως τη διασταύρωση με Μεθοδίου) – Μαρασλή έως διασταύρωση με Καλοσγούρου (μονοί-ζυγοί) – Καλοσγούρου δεξιά πλευρά (ζυγοί αριθμοί) έως διασταύρωση με Βράιλα Αρμένη – Βράιλα Αρμένη δεξιά πλευρά (ζυγοί αριθμοί) έως Λ. Δημοκρατίας – Λ. Δημοκρατίας έως Κολώνα Ντούγκλα – Μητροπολίτου Αθανασίου.
Αναλυτικά περιλαμβάνει τις οδούς:
Κύπρου μέχρι και τον αριθμό 33 μονοί και ζυγοί μέχρι και 48, Κολοκοτρώνη (εκτός του τμήματος από την είσοδο των φυλακών έως τη διασταύρωση με Μεθοδίου) Δαλιέτου μονοί αριθμοί, Σπύρου Νικοκάβουρα, Νικ. Σοφιανού, Αλκινόου από αρχής μέχρι και μονούς 91 ζυγούς και 94, 1η- 2η- 3η- 4η- 5η- 6η- 7η- 8- 9η- πάροδοι Αλκινόου, Μητροπολίτου Αθανασίου, Ομήρου, Μενεκράτους, Λεωφόρος Αλεξάνδρας από τον αριθμό 2 μέχρι και τη διασταύρωση με Καλοσγούρου, Ντίνου Θεοτόκη (μονοί-ζυγοί), Καλοσγούρου δεξιά πλευρά (ζυγοί αριθμοί) – Βράιλα Αρμένη από διασταύρωση Καλοσγούρου έως Λ. Δημοκρατίας (ζυγοί αριθμοί), Μαρασλή έως διασταύρωση με Καλοσγούρου (μονοί ζυγοί), Ιακώβου Πολυλά από διασταύρωση με Καλοσγούρου έως Λ. Δημοκρατίας, Λ. Δημοκρατίας έως κολώνα Ντούγκλα.
Η μέρα αυτή από το πρωί ξεκίνησε πολύ δυναμικά!
Ήρθαν όλοι – σχεδόν – οι λιλιπούτειοι μαθητές μας ντυμένοι με τις πολύχρωμες αποκριάτικες στολές τους, έτοιμοι για παιχνίδι, κέφι και χορό!
Ξεκινήσαμε, λοιπόν, με τις παρουσιάσεις ανά στολές και ομαδούλες!
Στη συνέχεια χορέψαμε το “πώς το τρίβουν το πιπέρι” (εννοείται στην παιδκή εκτέλεση) και διάφορα άλλα παραδοσιακά τραγούδια, μα και λατινικά καρναβαλίστικα ακούσματα!
Κι αφού χορέψαμε και ευχαριστηθήκαμε, σπάσαμε και την πινιάτα!!!!! Όμως δυσκολευτήκαμε λιγάκι, για αυτό βοήθησαν και λίγο οι κυρίες. Μα το τελειωτικό χτύπημα το έδωσε ο κύριος Ιγνάτιος κι έτσι μπορέσαμε επιτέλους να μοιραστούμε τις μικρές εκπλήξεις που είχε μέσα!
Παίξαμε το παιχνίδι του “αερόστατου”: τα παιδιά κρατούσαν τεντωμένο ένα δίχρωμο ύφασμα, επάνω στο οποίο είχαν τοποθετήσει φουσκωτά μπαλόνια. Στόχος ήταν να μην πέσουν κάτω!
Από τη διασκέδασή μας δεν θα μπορούσε να λείπει και η αγαπημένη μας “χάψα”: καραμέλες στερεωμένες σε μία κορδέλα, την οποία τα παιδιά προσπαθούν να φτάσουν, και να αποσπάσουν με το στόμα ή το χέρι τους την καραμέλα που επιθυμούν!
Επιπλέον, έπειτα από “κλήρωση” που πραγματοποιήθηκε ανοίγοντας στην τύχη ένα από τα τυλιγμένα χαρτάκια με τα ονόματα των παιδιών, η αγαπημένη μας Βάσια Π. έλαβε ένα μικρό ατομικό κεκάκι!
Και όπως είναι φυσικό, έπειτα από όλα αυτά τα παιχνίδια, η μέρα μας στο νηπιαγωγείο έκλεισε με το παραδοσιακό έθιμο του τσικνίσματος, όπου απολαύσαμε με μεγάλη όρεξη τα νοστιμότατα και αχνιστά σουβλάκια που προσέφερε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας!
Κι επειδή η Τσικνοπέμπτη δεν έφτασε ακόμη στο τέλος της, ευχόμαστε από καρδιάς να τη συνεχίσετε όλες και όλοι απολαμβάνοντας τις ψητές λιχουδιές με τα άτομα που αγαπάτε και σας αγαπούν!
Η κερκυραϊκή εφημερίδα “Ενημέρωση”
αναφέρθηκε στη δράση του σχολείου μας για τα αδέσποτα καθώς επίσης και στην αφίσα για τα ζώα υπό εξαφάνιση που δημιουργήσαμε!
Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Μπαζδριγιάννη για το υπέροχο αυτό άρθρο, μέσω του οποίου μεταδίδεται παντού η φωνή των μικρών μας μαθητών και η αγάπη τους για τα ζώα!
Δείτε το άρθρο εδώ!
Πρόσφατα σχόλια