Κρατάμε τις στιγμές… και ανοίγουμε πανιά για νέες περιπέτειες!

Με τραγούδια, χαμόγελα και λίγη συγκίνηση, αποχαιρετήσαμε μια ακόμη όμορφη σχολική χρονιά.

Το «Θαλασσινό τριφύλλι» και το «Κράτα τις στιγμές» συνόδευσαν αυτή την ξεχωριστή στιγμή στην αυλή του σχολείου μας, μπροστά σε ένα καλοκαιρινό σκηνικό γεμάτο αναμνήσεις.

Ένα ένα τα παιδιά άκουσαν το όνομά τους, παρέλαβαν τα αναμνηστικά τους και πήραν μια μεγάλη αγκαλιά, γεμάτη αγάπη, περηφάνια και ευχές για όσα όμορφα έρχονται.

💙 Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς για την εμπιστοσύνη, τη συνεργασία και τη στήριξή τους σε όλη αυτή τη διαδρομή.

Κρατάμε τις στιγμές, γιατί αυτές είναι που γίνονται οι πιο όμορφες αναμνήσεις και μας συνοδεύουν στο ταξίδι της ζωής.

Untitled Project 1

☀️ Καλό καλοκαίρι σε όλους!

Τον Κ.Ο.Κ. αγαπώ, με ασφάλεια κυκλοφορώ!

Ολοκληρώσαμε τα τελευταία Εργαστήρια Δεξιοτήτων της φετινής σχολικής χρονιάς με θέμα την κυκλοφοριακή αγωγή και την ασφαλή μετακίνησή μας.

Μέσα από παιχνίδια, βιωματικές δραστηριότητες, συζητήσεις και δημιουργικές κατασκευές, τα παιδιά γνώρισαν βασικούς κανόνες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και έμαθαν πώς να κυκλοφορούν με ασφάλεια ως πεζοί, ποδηλάτες και επιβάτες.

Παρατηρήσαμε, συνεργαστήκαμε, προβληματιστήκαμε και συνειδητοποιήσαμε πως ο σεβασμός στους κανόνες δεν είναι απλώς μια υποχρέωση, αλλά ένας τρόπος να φροντίζουμε τον εαυτό μας και τους ανθρώπους γύρω μας.

 Γιατί η οδική ασφάλεια είναι μια δεξιότητα ζωής που καλλιεργείται από τα πρώτα κιόλας βήματα των παιδιών.

Στην παρουσίαση που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε στιγμές από το όμορφο αυτό ταξίδι μάθησης.

Tον KOK αγαπώ με ασφάλεια κυκλοφορώ

Κάθε μικρό βήμα γνώσης που κατακτούν τα παιδιά σήμερα, γίνεται ένα μεγάλο βήμα ασφάλειας και υπευθυνότητας για το αύριο.