Με τραγούδια, χαμόγελα και λίγη συγκίνηση, αποχαιρετήσαμε μια ακόμη όμορφη σχολική χρονιά.
Το «Θαλασσινό τριφύλλι» και το «Κράτα τις στιγμές» συνόδευσαν αυτή την ξεχωριστή στιγμή στην αυλή του σχολείου μας, μπροστά σε ένα καλοκαιρινό σκηνικό γεμάτο αναμνήσεις.
Ένα ένα τα παιδιά άκουσαν το όνομά τους, παρέλαβαν τα αναμνηστικά τους και πήραν μια μεγάλη αγκαλιά, γεμάτη αγάπη, περηφάνια και ευχές για όσα όμορφα έρχονται.
💙 Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς για την εμπιστοσύνη, τη συνεργασία και τη στήριξή τους σε όλη αυτή τη διαδρομή.
Κρατάμε τις στιγμές, γιατί αυτές είναι που γίνονται οι πιο όμορφες αναμνήσεις και μας συνοδεύουν στο ταξίδι της ζωής.
☀️ Καλό καλοκαίρι σε όλους!
