Ο εαυτός μου ο μοναδικός, ένας και ξεχωριστός

Επεξεργαστήκαμε την ενότητα ο εαυτός μου. Τα παιδιά μίλησαν για τον εαυτό τους, περιέγραψαν τον εαυτό τους και τις αγαπημένες τους συνήθειες και διαπιστώσαμε πως κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός και διαβάσαμε το βιβλίο: “Αχ! Γιατί να είμαι γάτα” που αναφέρεται στην αποδοχή των χαρακτηριστικών μας και του εαυτού μας, αλλά και της μοναδικότητας και των χαρακτηριστικών του κάθε ανθρώπου και καλλιεργεί αυτοεκτίμηση στα παιδιά.

20200219112935 ach giati na eimai gata

Στη συνέχεια, γίναμε κι εμείς μικροί παρουσιαστές στην τηλεόραση της τάξης μας και παρουσιάσαμε τον εαυτό μας.

IMG 6bad03ddd5def518d6450a4553e48796 V 4 IMG 61b6becfcd10c69f26eb8bd28839e776 V 4 IMG 200a60113ba88a141e62ef71fb00af5b V 3 IMG 75941e4b7934630a91b420c69864f7f8 V 3

Φτιάξαμε και σημαιάκια, όπου ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας και γράψαμε την ηλικία και το όνομά μας για να στολίσουμε την τάξη μας.

IMG 786351b5cc53b009edc1d32594fab986 V 1IMG 7d1687b169e62d79a55165929b139fed V 1IMG 0d15a34974f4c11f87463e0f06c1d46f V 1IMG f962c081be7cf943722feac98fc6cbac V 1

Παίξαμε με τις φωτογραφίες μας  και ενώσαμε τα ζευγάρια τους .

20241003 123943 2 20241003 124019 1

Μπερδέψαμε και τις φωτό και φτιάξαμε ένα διαφορετικό εαυτό!!! Πως θα είμασταν αν είχαμε άλλα μάτια ή άλλο στόμα;;;;

Γελάσαμε πολύ που γίναμε διαφορετικοί!

20241003 124919 1 20241003 125022 1

IMG 0eb363c33d7e6ed2f70b5272858bdf3f V 1 IMG 5c0e2c9faef32bd606aa6da42250c766 V 1 IMG 83a49a75547a20412a9893e8dc15f1f5 V 1  IMG bc05977162e9fbf23941b4da777d141d V 1 IMG d30aae6e3292f0449f89f79db5a2a4db V 1 IMG da657c99358c451bf92bc75fb68e1e00 V 1

Ε,ε….. όπως λέμε εαυτός.

IMG 9c7afab38eb4308649d13389a73f6c5d V 1 IMG 460b70a9f1ca9dfc9555086e399c7eaa V 1IMG 727a4d063c56b3fef0e2051273102f6f V 1 IMG 946a275665d17e843a5774e8ff47c196 V 1 IMG 2334dd30b9f65c284753cd387f99edde V 1IMG c3689a7a29e8c670b27c634a5ab3b87c V 1 IMG e569e53cb7492d71190f1578b59a187c V 1IMG a22683e70500287daf4d89c8afd7c30e V 1 IMG c1d83b2a41e8d5af9aae3e4d976048b6 V 1

IMG b3f5051ebd46029e4767685def8cc4d8 V 2 IMG b642e80aa81ccbefb55128231fa236f9 V 2

Ε……ελάφι και κάτι μαγικό συνέβη! Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ζώων…. κάποιος μας επισκέφτηκε. Θα ερχόταν και ελέφαντας αλλά θα μας γκρέμιζε το σχολείο. Οπότε βρέθηκε στην παρεούλα και κάθισε δίπλα στην Εμμέλεια που και το δικό της όνομα αρχίζει από Ε και μετά το χαϊδέψαμε όλοι. ΝΑΙ!!  Καλά ακούσατε.. όλοι. Κάθισε και στα πόδια του Ισίδωρου, της Κατερίνας, του Παναγιώτη…

IMG 2f69896a83f5b39dd4eea39d3c937b3f V 1 IMG 78c940cc6a2444ddd0cd5b88eae62d0f V 1 IMG be2c283c17345346db7bd07efcaefbda V 1 IMG d385677606ef1c2c35bdc71f31a6c6dc V 1

Ακόμη, μιλήσαμε για τα μουσεία και κάναμε περιήγηση στην Εθνική Πινακοθήκη. Παρατηρήσαμε τις προσωπογραφίες και έπειτα βλέποντας τον εαυτό μας στον καθρέφτη, ζωγραφίσαμε την προσωπογραφία μας, καθώς είμαστε όλοι μαζί, όλοι διαφορετικοί.

1 3 2 4 3 3 4 2 5 2 7 2

Γίναμε κι εμείς μικροί ζωγράφοι, όπως ο  Πάμπλο Πικάσο και αφού είδαμε τους πίνακες του, κάναμε τα δικά μας πορτρέτα, με τα χαρακτηριστικά από τις φωτογραφίες του προσώπου μας, βάζοντας τα, όπως ο Πικάσο, με περίεργο τρόπο. Η ενασχόληση μας με τον Iσπανό Ζωγράφο, μας έμαθε ότι χρησιμοποιώντας την φαντασία μας, μπορούμε να δημιουργήσουμε έναν κόσμο τόσο παράξενο-μαγικό όσο εμείς θέλουμε. Τι μπορούμε να δημιουργήσουμε με ασυνήθιστους συνδυασμούς; Ιδού το αποτέλεσμα!

1 4 2 5 3 4

1 5 3 5 4 42 6 5 3 6 2 7 3

Είμαι ένας και μοναδικός!!!

Το ένα είναι η απόλυτη αρχή. Αν το μηδέν σημαίνει το σκοτάδι, το τίποτα, το ένα είναι το πρώτο κάτι. Ως εκ τούτου, μέσα μου και έξω μου, είναι ο πιο σημαντικός αριθμός, ο πρώτος των πρώτων,  αυτός που βοηθά την πρώτη διψήφια δεκάδα. Για να το βιώσουμε, να το τραγουδήσουμε και να εμβαθύνουμε στην ουσία του, ακούσαμε το τραγούδι  “Ένας ήλιος, μια γη κι ένα φεγγάρι¨

Έπειτα τον αριθμό ένα, 1 σχηματίσαμε στην άμμο και με άλλα υλικά της τάξης μας,

ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ 2 1 ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ 1το σχηματίσαμε με άλλα υλικά της τάξης μας 2 1 το σχηματίσαμε με άλλα υλικά της τάξης μας 3 1 το σχηματίσαμε με άλλα υλικά της τάξης μας 1 ΣΧΗΜΑΤΙΖΩ ΤΟ 1 1ΣΧΗΜΑΤΙΖΩ 1 ΦΕ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ 1

το οδηγήσαμε με τα αμαξάκι μας,

ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΚΙ ΜΑΣ 2 1 ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΚΙ ΜΑΣ 1

το διακρίναμε ανάμεσα σε άλλους αριθμούς

ΤΟ ΔΙΑΚΡΙΝΑΜΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ 1 1 ΤΟ ΔΙΑΚΡΙΝΑΜΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ 2 1 ΤΟ ΔΙΑΚΡΙΝΑΜΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ 3 1 1 ΤΟ ΔΙΑΚΡΙΝΑΜΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ 3 2 1

και το εντοπίσαμε σε διάφορα σημεία της τάξης μας.

ΤΟ ΕΝΤΟΠΙΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ 1 1 ΤΟ ΕΝΤΟΠΙΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ 2 1 ΤΟ ΕΝΤΟΠΙΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ 3 1

Αντιστοιχίσαμε το αριθμητικό ψηφίο με την ποσότητα,

Αντιστοιχισαμε το αριθμητικό ψηφίο με την ποσότητα 2 2 Αντιστοιχισαμε το αριθμητικό ψηφίο με την ποσότητα 2 3 Αντιστοιχισαμε το αριθμητικό ψηφίο με την ποσότητα 1

συγκεντρώσαμε στα τετραγωνάκια μας από 1 αντικείμενο

σγκεντρωσαμε στα τετραγωνάκια μας από 1 αντικειμενο 2 1 σγκεντρωσαμε στα τετραγωνάκια μας από 1 αντικειμενο 1

και επιδείξαμε την ποσότητα ένα ανάμεσα σε άλλες ποσότητες όμοιων αντικειμένων.

επιδειξαμε την ποσότητα ένα ανάμεσα σε άλλες ποσότητες ομοίων αντικειμενων 1

Τέλος, φτιάξαμε και το παζλ με τα κομμάτια για τον εαυτό μας. Κάθε παιδί πήρε το ίδιο μεγάλο κομμάτι παζλ και το ζωγράφισε όπως εκείνο ήθελε, δίνοντας τη δική του μοναδική “σφραγίδα” σε αυτό. Αφού το έκοψαν, μετά από αρκετές “δοκιμές” το κόλλησαν πάνω σε ένα μεγάλο χαρτόνι, με τρόπο τέτοιο ώστε φυσικά να εφαρμόζει το ένα με το άλλο. Εξηγήσαμε ότι  τα κομμάτια του παζλ συμπληρώνουν το ένα με το άλλο και δημιουργούν ένα σύνολο, ένα αρμονικό αποτέλεσμα.Έτσι και η τάξη μας είναι μια ομάδα από παιδιά, που το καθένα είναι τόσο διαφορετικό και ξεχωριστό από το άλλο, όμως όταν το ένα “στέκεται” δίπλα στο άλλο, το βοηθάει και συνεργάζεται με τα υπόλοιπα, αποτελούν το δικό τους μεγάλο “παζλ”, το παζλ της τάξης μας.

Στο τέλος έγινε ψηφοφορία με τουβλάκια και κάθε παιδί “έριξε” την ψήφο του, επιλέγοντας το χρώμα που επιθυμεί για το φόντο της κατασκευής. Και το αποτέλεσμα; Η πλειοψηφία διάλεξε το χρώμα του ηλιοβασιλέματος.

1 6 2 7

3 6 4 5