Δημοσιεύθηκε στην Δράσεις

Δράση: Αρχαιοελληνικά Μουσικά Όργανα

Με χαρά υποδεχόμαστε μια πρωτότυπη δράση που εκτυλίσσεται αυτές τις μέρες στο 6ο Γυμνάσιο Κοζάνης. Με πρωτοβουλία της Μουσικού του σχολείου μας, κας Ματίνας Μιχαηλίδου, η Μουσειοσκευή «Αρχαιοελληνικά Μουσικά Όργανα» από την Υπηρεσία Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης φιλοξενείται στην Κοζάνη, με κύριο στόχο τη βιωματική εξοικείωση των μαθητών με τα αρχαιοελληνικά μουσικά όργανα στο μάθημα της Μουσικής, της Ιστορίας ή άλλης διαθεματικής προσέγγισης.

Το πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό της Μουσειοσκευής μαζί με τα οκτώ αρχαιοελληνικά μουσικά όργανα που περιλαμβάνει (αρχαιοελληνική λύρα, δίαυλος, σύριγξ, κέρας, σάλπιγξ, τύμπανον, κρόταλα και κύμβαλα) θα παρουσιαστεί στους μαθητές του σχολείου μας και στους μαθητές του 8ου Γυμνασίου Κοζάνης τις ημέρες και ώρες που η κα Μιχαηλίδου βρίσκεται αντίστοιχα στα 2 σχολεία. Στη συνέχεια, με κύρια συνδιοργανώτρια τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης θα πραγματοποιηθεί σύμπραξη των δύο σχολείων και εξωστρέφεια προς τα άλλα Γυμνάσια της πόλης.

Συγκεκριμένα, από τη Δευτέρα 31 Μαρτίου μέχρι και την Πέμπτη 3 Απριλίου και κατά το χρονικό διάστημα 12:00-14:00, μαθητές των δύο σχολείων θα παρουσιάσουν τη Μουσειοσκευή σε μαθητές άλλων Γυμνασίων στο αμφιθέατρο της Κοβενταρείου Δημοτικής Βιβλιοθήκης Κοζάνης.

Για τα σχολεία απαιτείται τηλεφωνική κράτηση θέσεων σε μια από τις εκπαιδευτικούς: Μιχαηλίδου Ματίνα, Κωνσταντινίδου Σεβαστή ή Πανάγου Δάφνη. Τα τηλέφωνα έχουν σταλθεί σε όλες τις Σχολικές Μονάδες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης.

Επιπλέον, θα πραγματοποιηθεί μία εκδήλωση και για το ενήλικο κοινό της πόλης την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025 στις 18:00, όπου η κα Μιχαηλίδου θα παρουσιάσει το υλικό της Μουσειοσκευής στο αμφιθέατρο της Κοβενταρείου Δημοτικής Βιβλιοθήκης.

Μας τιμά ιδιαίτερα η αποδοχή της συγκεκριμένης δράσης στην πόλη της Κοζάνης!

Δημοσιεύθηκε στην Δράσεις, Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών

Ενδυνάμωση ομάδας μέσα από βιωματικές δράσεις

 

Μέσα στο πλαίσιο της σχολικής αξιολόγησης και ειδικότερα των αξόνων “Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών¨ και “Σχέσεις μαθητών, μαθητριών και εκπαιδευτικών”, πραγματοποιήθηκε βιωματικό εργαστήριο σε δυο τμήματα του σχολείου μας, το Α3 και Β3, με τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών Τσιλίφη Κυριακής και Κωνσταντινίδου Σεβαστής. Η δράση οργανώθηκε επίσης μέσα στο πλαίσιο του Προγράμματος Αγωγής Υγείας “Συν+χώρηση: Δύναμη ή Αδυναμία;” και πραγματοποιήθηκε σε δυο φάσεις από την κοινωνική λειτουργό του σχολείου μας, Εύη Μωραΐτη. Στην πρώτη φάση τα παιδιά μέσα από βιωματικά παιχνίδια περιέγραψαν συναισθήματα που υπήρχαν σε τυλιγμένα χαρτάκια ζητώντας από την τάξη να τα προσδιορίσει. Στη δεύτερη φάση κλήθηκαν να καταγράψουν ανώνυμα λόγια ή πράξεις που τα έφεραν σε δύσκολη θέση ή τους πλήγωσαν σε κάποια στιγμή της ζωής τους. Μιλώντας με την κα Μωραΐτη, μάς εξήγησε:

“Σκοπός του βιωματικού μας εργαστηρίου ήταν η ενδυνάμωση της ομάδας μέσω βιωματικής συζήτησης, η ανάδειξη συναισθημάτων και η ανάπτυξη ενσυναίσθησης. Η παρούσα δράση σχεδιάστηκε με σκοπό την ενδυνάμωση της ομάδας μέσα από μια βιωματική και αναστοχαστική διαδικασία. Η συζήτηση που ακολούθησε αποτέλεσε το δεύτερο σκέλος μιας εμπλουτισμένης παρέμβασης, κατά την οποία οι μαθητές/μαθήτριες κλήθηκαν να καταγράψουν ανώνυμα φράσεις που τους έχουν στενοχωρήσει ή πληγώσει στο παρελθόν. Οι φράσεις συλλέχθηκαν και διαβάστηκαν σε τυχαία σειρά, χωρίς να αποκαλύπτεται η ταυτότητα του συντάκτη, επιτρέποντας έτσι σε όλα τα μέλη της ομάδας να συμμετέχουν σε ένα πλαίσιο ασφάλειας, εμπιστευτικότητας και ισοτιμίας.

Η συγκεκριμένη μεθοδολογία ενίσχυσε την αυτοαποκάλυψη χωρίς έκθεση και συνέβαλε στην καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, καθώς τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με προσωπικά βιώματα που, αν και ανώνυμα, αντήχησαν κοινές συναισθηματικές εμπειρίες. Μέσα από τη συζήτηση που ακολούθησε, αναδύθηκαν σημαντικές θεματικές όπως η αποδοχή, η ανάγκη για σεβασμό στη διαφορετικότητα, καθώς και η επίδραση του λόγου στη συναισθηματική κατάσταση του άλλου.

Παράλληλα, προωθήθηκε η κατανόηση της δυναμικής της ομάδας και ενισχύθηκε το αίσθημα του «ανήκειν», δημιουργώντας τις βάσεις για ένα ασφαλές σχολικό περιβάλλον. Ιδιαίτερη αξία είχε η αναγνώριση κοινών εμπειριών πόνου, κάτι που ενίσχυσε την αλληλεγγύη και τη μεταξύ τους σύνδεση. Η δράση εμπεριείχε στοιχεία της βιωματικής μάθησης, της κοινωνικοσυναισθηματικής αγωγής και της μη τυπικής εκπαίδευσης, λειτουργώντας ενδυναμωτικά όχι μόνο ως προς τη διαχείριση των συναισθημάτων, αλλά και ως προς την ενίσχυση του διαλόγου και της ενεργητικής ακρόασης εντός της ομάδας.

Συνοψίζοντας, η παρέμβαση συνέβαλε ουσιαστικά στην ενίσχυση της συνοχής της ομάδας, προσφέροντας έναν χώρο έκφρασης, κατανόησης και αποδοχής, ο οποίος αποτελεί θεμέλιο λίθο για την πρόληψη φαινομένων περιθωριοποίησης και την ενίσχυση του ψυχοκοινωνικού κλίματος της σχολικής τάξης”.

Η δράση στέφθηκε με επιτυχία, καθώς παιδιά και εκπαιδευτικοί απόλαυσαν τον βιωματικό τρόπο προσέγγισης της ενδυνάμωσης των ομάδων. Λειτούργησε επιμορφωτικά για τους εκπαιδευτικούς που έλαβαν μέρος αλλά, ταυτοχρόνως, προσέδωσε θετικό πρόσημο στον κοινό τρόπο εργασίας μαθητών, μαθητριών και εκπαιδευτικών.

 

1 2 3 4 5 6

7

 

 

 

 

8

Δημοσιεύθηκε στην Δράσεις

Τσικνοπέμπτη στο 6ο Γυμνάσιο

Η Τσικνοπέμπτη στο 6ο Γυμνάσιο ήταν μια μέρα που θα τη θυμόμαστε με χαρά μεγάλη. Παιδιά, εκπαιδευτικοί, γονείς αλλά και η τοπική κοινωνία της περιοχής μας μέσα από το Φανό της Σκρκας έδωσαν το ιδιαίτερο στίγμα της ημέρας.

Εκπρόσωποι από το Φανό της περιοχής ήρθαν νωρίς το πρωί και έστησαν τον παραδοσιακό φανό. Ο κύκλος του χορού μεγάλωσε πολύ γρήγορα και όλοι μαζί βρεθήκαμε να χορεύουμε και να γιορτάζουμε την ιδιαίτερη αυτή μέρα. Εκπρόσωποι από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων έψησαν και μοίρασαν απλόχερα νόστιμες λιχουδιές σε όλους τους συμμετέχοντες. Μαθητές του σχολείου μας έπαιξαν ποντιακή λύρα και αγγείο δίνοντας έτσι ακόμη μια μουσική νότα στη μικρή μας γιορτή.

Ταυτοχρόνως, τοποθετήσαμε σακούλες ανακύκλωσης για τα σκουπίδια μας στον αύλειο χώρο, φροντίζοντας το περιβάλλον μας. Έτσι το πλαστικό, το ξύλο, το χαρτί βρήκαν τη θέση τους.

Για την όμορφη αυτή γιορτή πολλές ευχαριστίες στον Φανό της Σκρκας, τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 6ου Γυμνασίου, στα παιδιά μας, τους εκπαιδευτικούς, σε όλους κι όλες που βοήθησαν να μας μείνει αξέχαστη η μέρα αυτή.

 

Φωτογραφίες: Σοφία Καλαμάρα

Δημοσιεύθηκε στην Δράσεις, Ενημέρωση - Ανακοινώσεις

Ενημέρωση για το φαινόμενο του εκφοβισμού

Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού οργανώθηκε στο σχολείο μας ενημερωτική παρουσίαση. Ο καθηγητής Δημήτριος Κουβάς μέσα από μια διαδραστική προσέγγιση του φαινομένου εξασφάλισε την ενεργητική συμμετοχή των παιδιών.
Ποικίλα ερωτήματα τέθηκαν και προβλημάτισαν μαθητές και μαθήτριες. Τι είναι εκφοβισμός; Ποιοι είναι οι πρωταγωνιστές; Ποιος ο ρόλος των παρατηρητών; πώς μπορούμε να συμβάλλουμε στην άρση του φαινομένου; πώς ενεργούμε μαθητές και καθηγητές; είναι κάρφωμα η μη αδιαφορία μας;
Η συζήτηση που ακολούθησε έδειξε για μια ακόμη φορά πόσο σημαντικό είναι να συζητούμε και να συμμετέχουμε ενεργά στη διαδικασία της μάθησης. Μαθαίνοντας αλλάζουμε και προχωρούμε μπροστά.
red
viber image 2025 03 05 12 54 53 454
viber image 2025 03 05 12 54 51 615
481778682 122208443528084374 3614940072833326765 n
Φωτογραφίες: Ελένη Χαριτίδου
Δημοσιεύθηκε στην Πολιτιστικά θέματα

Όνειρα ψυχών

Το 6ο Γυμνάσιο Κοζάνης, με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κ. Παπαδοπούλου Ελένη και συνεργαζόμενη την κ. Καλαμάρα Σοφία, συμμετέχει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην έκδοση του βραβευμένου μαθητικού λογοτεχνικού περιοδικού “ΌΝΕΙΡΑ ΨΥΧΩΝ”, στο πλαίσιο προγράμματος eTwinning, με τη συνεργασία του 1ου, 2ου, 3ου, 4ου ΓΕΛ Κοζάνης και του Πρότυπου ΓΕΛ Αγ. Αναργύρων.

Αποτέλεσμα για ακόμα μια φορά, το Φεβρουάριο του 2025, η δημόσια παρουσίαση δεκάδων μαθητικών δημιουργιών (κείμενα, ζωγραφιές, φωτογραφίες, κατασκευές, βίντεο, παιχνίδια κ.α.) μέσα από την έκδοση ενός διπλού τεύχους του περιοδικού: 9/10 (Α) και 9/10 (Β), που αποτελεί εδώ και χρόνια ένα δημόσιο βήμα νέων καλλιτεχνών, όπου οι ίδιοι επιλέγουν να αναπτύσσονται και και να εκφράζονται.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά του 6ου Γυμνασίου Κοζάνης, που δημοσιοποίησαν έργα τους και μοιράστηκαν τη δημιουργικότητά τους, σκορπίζοντας σε όλους μας, συγκίνηση και ελπίδα για το μέλλον.

Για το 6ο Γυμνάσιο Κοζάνης οι:

Απαζίδης Χρήστος
Γκανάτσιου Βασιλική
Δόγκαλη Γεωργία
Ευκολίδης Μάρκος
Θεοφάνους Αχιλλέας
Κουκουλιάτας Νικολής
Κυριακίδης Ιωάννης
Λουμπουτσκός Στυλιανός
Μαρινάκη Αριάδνη
Μιχαηλίδης Στέφανος
Σιταρίδου Φωτεινή
Χατζημιχαηλιδου Σοφία

Ελένη Παπαδοπούλου, Σοφία Καλαμάρα

 

 

Δημοσιεύθηκε στην Διαγωνισμοί

Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Παράρτημα Κοζάνης

Θερμά Συγχαρητήρια στον μαθητή μας Θεοφάνους Αχιλλέα για τη διάκρισή του στον 16ο Μαθηματικό Διαγωνισμό «Κ. Καραθεοδωρή» για μαθητές της Α΄ Γυμνασίου!
Ευχόμαστε από καρδιάς Καλή Επιτυχία σε όλους τους στόχους του!

Από την ανακοίνωση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας του Παραρτήματος Κοζάνης:

Η Διοικούσα Επιτροπή του Παραρτήματος Κοζάνης της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας ανακοινώνει τους επιτυχόντες του 16ου Μαθηματικού Διαγωνισμού «Κ. Καραθεοδωρή» για μαθητές της Α΄ Γυμνασίου, ο οποίος διεξήχθη το Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2025.
Όσοι διακρίθηκαν στους διαγωνισμούς «Υπατία» και «Κ. Καραθεοδωρή» θα βραβευτούν σε ειδική εκδήλωση, για την οποία θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση.
Συγχαίρουμε θερμά τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν στον ευγενή αγώνα του πνεύματος και τους καλούμε να συνεχίσουν την προσπάθεια.

 

 

Δημοσιεύθηκε στην Δράσεις

Αφιέρωμα στην Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας στο 6ο Γυμνάσιο Κοζάνης

Η 9η  Φεβρουαρίου έχει οριστεί ως Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας: Ημέρα ορισμένη προς τιμήν του εθνικού μας ποιητή Διονυσίου Σολωμού, του πρωτοπόρου της καλλιέργειας τόσο της νεοελληνικής ποίησης όσο και της  νεότερης ελληνικής γλώσσας, ο οποίος απεβίωσε την 9η Φεβρουαρίου του έτους 1857. Αφιέρωμα στην Ελληνική Γλώσσα διοργανώθηκε στο 6ο Γυμνάσιο Κοζάνης τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2025, στο πλαίσιο των δράσεων για την Παγκόσμια Ημέρα της Ελληνικής Γλώσσας.

Ως εισηγητής της δράσης   ο  Συντονιστής Τάξεων του σχολείου μας  κ. Πουλιόπουλος Ηλίας παρουσίασε σε μαθητές και εκπαιδευτικούς πλήθος δεδομένων που αφορούν στην ελληνική γλώσσα και στην ιστορία της. Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε στις πρώτες αρχές, στα γραπτά μνημεία, στις διαλέκτους και στην προφορά της Ελληνικής Γλώσσας. Στην τόσο ενδιαφέρουσα εισήγηση του κ. Πουλιόπουλου παρουσιάστηκαν διαγραμματικά οι περίοδοι και τα χαρακτηριστικά τους. Ιδιαίτερη έμφαση αποδόθηκε στη διαχρονική δυναμική της ελληνικής γλώσσας ως φορέα ορολογίας των βασικών επιστημονικών κλάδων και των τεχνών.

ΦΩΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ 2    ΦΩΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ 3    ΦΩΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ 4

Πλούσιο υλικό, δοσμένο με απλό και κατανοητό τρόπο,  προβλήθηκε στους μαθητές και στις μαθήτριες που παρακολούθησαν τη δραστηριότητα με ενδιαφέρον. Η ποικιλία στα δεδομένα της παρουσίασης και η σύνδεση του υλικού παρουσίασης με τα γνωστικά αντικείμενα, σε συνδυασμό με τις κατάλληλες ερωτήσεις και προσεγγίσεις του κ. Πουλιόπουλου  ενεργοποίησαν τη συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών καθ’ όλη τη διάρκεια της δράσης.

αφισσα ημερα γλωσσασ 2

 

Η παρουσίαση υλοποιήθηκε ξεχωριστά για κάθε τάξη τις 3 τελευταίες ώρες του ωρολογίου προγράμματος. Την 5η ώρα συμμετείχε η Β΄ τάξη, την 6η ώρα η Α΄ τάξη και την 7η ώρα η Γ΄ τάξη. Σε κάθε κύκλο παρουσίασης και για κάθε τάξη ξεχωριστά η προσέγγιση των μαθητών και μαθητριών με γνώμονα  τα γνωστικά αντικείμενα που διδάσκονται ενίσχυσε το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή τους.

Πλούσια η Ελληνική Γλώσσα από την αρχή της δημιουργίας της έως και σήμερα προσφέρει ποικίλες δυνατότητες έκφρασης,  σε όλους όσους τη χρησιμοποιούν, την καλλιεργούν και την εξελίσσουν.

ΦΩΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ 5

 

 

 

 

 

Δημοσιεύθηκε στην Γονείς και Κηδεμόνες, Δράσεις, Εκδηλώσεις, Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, Χωρίς κατηγορία

ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ ΣΤΟ 6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ

Η συμβολική ημέρα των Τριών Ιεραρχών επιλέχθηκε από τη Διεύθυνση και το Σύλλογο Διδασκόντων για να κόψουν βασιλόπιτα για καλή χρονιά στο 6ο Γυμνάσιο Κοζάνης. Ο Σύλλογος Γονέων Κηδεμόνων του 6ου Γυμνασίου σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μερίμνησε, ώστε να υλοποιηθεί η κοπή βασιλόπιτας σε κάθε τμήμα του σχολείου, αλλά και σε όλο το προσωπικό του σχολείου, που ο καθένας ξεχωριστά, αλλά και όλοι μαζί συμβάλλουν για την εύρυθμη λειτουργία του.

Οι τυχεροί που αναδείχθηκαν σε κάθε τμήμα είναι οι εξής:

Α1   Αφεντουλίδης Νίκος

Α2  Κυριακίδης Ιωάννης

Α3  Παρμάκης Γιώργος

Α4  Τζαλαζίδης Βαγγέλης

Β1  Νακοπούλου Ευγενία

Β2  Παπαδοπούλου Φωτεινή

Β3 Καλτσίδου Ειρήνη

Γ1  Γκόγκος Ηλίας

Γ2  Λογαρά Μέλπω

Γ3  Σωτηριάδου Θωμαϊς

Η τυχερή του Συλλόγου Διδασκόντων είναι η κα Ελένη Χαριτίδου         .f4afa05b d33a 4b42 ab4d d6d11cfd1986

Ευχόμαστε συγχαρητήρια σε όλους τους τυχερούς του σχολείου μας!

Όλους  τους τυχερούς τους περίμενε ένα δωράκι, το οποίο επίσης ήταν προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, τον οποίο ευχαριστούμε ιδιαίτερα για την πρωτοβουλία, την προσφορά, τη  βοήθεια σε όλη τη διαδικασία, αλλά και για τη στήριξη και συνεργασία που δείχνει σε διάφορες ανάγκες που δημιουργούνται σε δράσεις και εκδηλώσεις του σχολείου μας.

Δημοσιεύθηκε στην Δράσεις

«Η καρδιά του αθλητισμού είσαι ΕΣΥ, καμία φανέλα πάνω από τη ΖΩΗ”

Το 6ο Γυμνάσιο Κοζάνης ανταποκρινόμενο στο κάλεσμα της Διεύθυνσης Φυσικής Αγωγής του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α και της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, με κεντρικό σύνθημα: «Η καρδιά του αθλητισμού είσαι ΕΣΥ, καμία φανέλα πάνω από τη ΖΩΗ” πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία ενδοσχολικά πρωταθλήματα και στις τρεις τάξης του σχολείου, με υπεύθυνη την εκπαιδευτικό ΠΕ11 του σχολείου, την κ. Καλαμάρα Σοφία.

Σε αυτά συμμετείχαν με φίλαθλο πνεύμα:

– Δεκαπέντε (15) ομάδες μαθητών και μαθητριών του σχολείου, σε βασικούς και αναπληρωματικούς ρόλους στις αγωνιστικές τους ομάδες, στις οποίες η αγωνιστική συμμετοχή έφτασε στον αριθμό των 116 παιδιών

– Παράλληλα άλλα παιδιά ανέλαβαν την διαιτησία, την εποπτεία και τις γραμματείες των αγώνων, ο αριθμός των οποίων έφτασε σε 34 κορίτσια και αγόρια τα οποία έφεραν εις πέραν με υποδειγματική ευσυνειδησία όλους τους αγώνες, προκριματικούς και τελικούς.

– Σημαντικός βέβαια ήταν και ο ρόλος των υπόλοιπων μαθητών και μαθητριών του 6ου Γυμνασίου, οι οποίοι ως Φίλαθλοι κατάφεραν να δημιουργήσουν μια πολύ όμορφη αθλητική ατμόσφαιρα για όλους!

Ειδικότερα διεξήχθησαν τρία ενδοσχολικά πρωταθλήματα σε διαφορετικά ομαδικά αθλήματα: στην Πετοσφαίριση, στην Καλαθοσφαίριση και στο Ποδόσφαιρο.

Αναλυτικότερα:

1. Το άθλημα της Πετοσφαίρισης (βόλλεϋ) παρουσιάστηκε από τα παιδιά της Α’ Γυμνασίου, μεταξύ τεσσάρων μικτών ομάδων, από τα αντίστοιχα τέσσερα τμήματα του σχολείου, στο οποίο και αναδείχθηκε νικητήρια η ομάδα του Α4.

εικόνα Viber 2025 02 01 14 23 07 652εικόνα Viber 2025 02 01 14 21 15 874

Περισσότερες φωτογραφίες και βίντεο για το άθλημα της πετοσφαίρισης:

2. Το άθλημα της Καλαθοσφαίρισης (μπάσκετ) παρουσιάστηκε από την Β’ Γυμνασίου, μεταξύ πέντε (5) ομάδων, τριών ομάδων αγορών από τα αντίστοιχα τρία τμήματα της Β’ τάξης και δύο ομάδων κοριτσιών από το Β1 και Β2, όπου νικητήριες ομάδες αναδείχθηκαν στα αγόρια η ομάδα του Β2 και στα κορίτσια η ομάδα του Β1.

 

εικόνα Viber 2025 02 02 18 38 14 520 εικόνα Viber 2025 02 02 18 39 24 083

 

εικόνα Viber 2025 02 02 18 43 40 276εικόνα Viber 2025 02 02 18 44 23 947

 

3. Το άθλημα του Ποδοσφαίρου παρουσιάστηκε από τα παιδιά της Γ’ Γυμνασίου, μεταξύ έξι (6) ομάδων, τριών ομάδων αγορών και τριών ομάδων κοριτσιών, από τα αντίστοιχα τρία τμήματα της Γ’ τάξης, όπου νικητήριες ομάδες αναδείχθηκαν και στα αγόρια και στα κορίτσια οι δυο αντίστοιχες ομάδες του Γ3.

εικόνα Viber 2025 02 02 18 51 05 582εικόνα Viber 2025 02 02 18 51 48 514

 

εικόνα Viber 2025 02 02 18 56 53 187εικόνα Viber 2025 02 02 18 56 29 371

Εκείνο όμως που πραγματικά έκανε όλους τους συμμετέχοντες “νικητές” την ημέρα αυτή ήταν η χαρά του να βιώνεται ως έμπειρα το φίλαθλο πνεύμα και να καλλιεργείται μέσα από την αυτενέργeια το ΕΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ !

Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικές εκδρομές

Το 6ο Γυμνάσιο Κοζάνης στην ΑΘήνα

Η Γ΄ τάξη του Γυμνασίου μας επισκέφτηκε την Αθήνα αμέσως μετά τις γιορτές. Η εκδρομή αυτή έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές και τις μαθήτριές μας να γνωρίσουν βασικά αξιοθέατα της Πρωτεύουσας και να συνδυάσουν μάθηση και διασκέδαση. Οι τρεις μέρες στην πόλη έφεραν μπροστά μας θέματα από τα βιβλία μας και μας βοήθησαν να τα κατανοήσουμε καλύτερα.

Την πρώτη μέρα επισκεφτήκαμε το Ζάππειο, το Σύνταγμα και τη Βουλή των Ελλήνων. Η περιήγηση στον όμορφο κήπο του Ζαππείου ήταν πραγματικά εντυπωσιακή.  Χρώματα, νερά, πάπιες, χελώνες, λουλούδια και δέντρα, ανακαλύψαμε μια όαση μέσα στο κέντρο της πόλης. Αφού παρακολουθήσαμε την αλλαγή φρουράς των Ευζώνων, οδηγηθήκαμε στη Βουλή. Εκεί καθίσαμε στα έδρανα των Βουλευτών, ενημερωθήκαμε για την ιστορία του χώρου βλέποντας τους εξώστες και τα θεωρεία και πληροφορηθήκαμε τον τρόπο κατανομής των θέσεων. Στη συνέχεια, ξεναγηθήκαμε στις αίθουσες της Βουλής, όπου είδαμε πίνακες και τοιχογραφίες από τα χρόνια του Απελευθερωτικού Αγώνα των Ελλήνων και του νεοσύστατου ελληνικού κράτους. Το βράδυ μάς βρήκε να διασκεδάζουμε σε ταβέρνα, τραγουδώντας και χορεύοντας.

Τη δεύτερη μέρα επισκεφτήκαμε το Μουσείο της Ακρόπολης. Εκεί οι ξεναγοί κατάφεραν να μας μεταφέρουν στην εποχή των εκθεμάτων και να αποκτήσουμε πολύτιμες γνώσεις. Λίγο αργότερα, ανεβαίνοντας τον λόφο της Ακρόπολης, εντάξαμε στον φυσικό τους χώρο τα όσα είδαμε. Τα Προπύλαια, ο Παρθενώνας, το Ερεχθείο μάς εντυπωσίασαν ενώ η θέα από τον λόφο μάς αποζημίωσε για κάθε λεπτό ανάβασης. Ο γλυκός ήλιος παρέμεινε σύμμαχός μας σε όλη τη διάρκεια της μέρας. Αφήνοντας τα Προπύλαια, επισκεφτήκαμε τον Βράχο του Αρείου Πάγου, όπου ξεναγηθήκαμε από τη Θεολόγο του σχολείου μας στο μέρος που ο Απόστολος Παύλος μίλησε στους Αθηναίους για τον  Χριστό. Η πρωινή μας εξόρμηση ολοκληρώθηκε στο κέντρο της Αθήνας με τη βόλτα στα σοκάκια της Πλάκας και στον εμπορικό δρόμο της Ερμού. Αμέσως μετά, το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος μάς υποδεχόταν και η Εθνική Βιβλιοθήκη άνοιγε την πόρτα της. Η βραδιά έκλεισε με θεατρική παράσταση, η οποία φυσικά δεν μπορούσε να λείψει. Η γνωριμία με τους ηθοποιούς και η συζήτηση μαζί τους ήταν ένα στοιχείο που θυμόμαστε με χαρά μεγάλη.

Την τελευταία μέρα κουρασμένοι αλλά ικανοποιημένοι ετοιμάσαμε βαλίτσες. Πλουσιότεροι τώρα σε εμπειρίες πήραμε το ταξίδι του γυρισμού, μετά από μια στάση σε εμπορικό κέντρο, όπου περιηγηθήκαμε στον χώρο, φάγαμε και τελικά ετοιμαστήκαμε για την επιστροφή.

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό από την εκδρομή μας.

Οι φωτογραφίες ανήκουν στους συνοδούς εκπαιδευτικούς του σχολείου. Οι αφίσες έγιναν από τη Διευθύντρια του Σχολείου, Σταθοπούλου Νικολέτα.

σύνταγμα

 

βουλή

 

ακρόπολη

μουσείο2

 

μουσείο1

ζάπειο2

 

ζάπειο

 

Άρειος Πάγος