Την Τρίτη 28 Απριλίου 2026 το σχολείο προσκάλεσε την Φιλαρμονική του Δήμου Θεσσαλονίκης για να παρουσιάσει στα παιδιά το πρόγραμμά του. Μέσα από σύγχρονους ρυθμούς και κλασσικές μελωδίες τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή και να γνωρίσουν διάφορα μουσικά όργανα μέσα από ολιγόλεπτες παρουσιάσεις.
Επίσκεψη Φιλαρμονικής το Δήμου Θεσσαλονίκης


