Ο ταχυδακτυλουργός Mister Magic ήρθε στο νηπιαγωγείο μας, την 1η Μαρτίου και μας μάγεψε με τα καταπληκτικά κόλπα του!!!
Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων του Νηπιαγωγείου μας για την ευγενική προσφορά !!!!
ΝΕΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 1 ΜΑΡΤΙΟΥ – ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΜΑΡΤΙΟΥ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 2810320601
mail@65nip–irakl.ira.sch.gr
(ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΡΩΙΜΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΟΣΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΓΓΡΑΦΩΝ)
8.15-13.00 (ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ)
8.15-16.00 (ΟΛΟΗΜΕΡΟ)
8.15 – 17.30 (ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟ
* ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ 7:45 ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΚΑΙ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟΥ
https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ:
ΑΦΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΘΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΕΤΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΩΣ 20 ΜΑΡΤΙΟΥ :
Α. ΕΓΓΡΑΦΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΣΤΟ 65Ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.
ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ 3 ΤΡΟΠΟΥΣ
ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ Η ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ.
Β. ΒΙΒΛΙΑΡΙΟ ΕΜΒΟΛΙΩΝ (ΟΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΧΕΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ – ΟΧΙ ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ)
Γ. ΔΕΛΤΙΟ ΥΓΕΙΑΣ (ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΕΤΕ ΕΩΣ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ)
Δ. ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΠΟ ΚΕΔΑΣΥ, ή ΔΗΜΟΣΙΟ ΙΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ή ΑΛΛΗ ΑΡΜΟΔΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ.
ΣΗΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Η «ΑΠΟΔΟΧΗ» ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΔΕΝ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΦΟΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΟΥ ΣΤΗ ΔΗΛΩΘΕΙΣΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΟΡΙΑ ΕΥΘΥΝΗΣ 65ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Αγίου Νεκταρίου – Αστρινάκη Κ. (1 έως 19 μονά) – Αγίου Γεωργίου – Αγίας
Παρασκευής – Αγίας Φιλοθέης – Αδελφών Νανάκη ή Μανάκη – Αργοναυτών –
Αρχιεπισκόπου Τιμοθέου – Βαθυπέτρου – Δαφέρμου Γεωργίου – Δημουλίτσα
Ιωαν. (όλα τα ζυγά) – Ερυθρού Σταυρού – Εφέδρων Αξιωματικών – Ιατρών του
Κόσμου – Ιπποδάμου – Ιππολύτου – Κάντια – Λουδοβίκου Παστέρ (από 1 έως 38,
στη συμβολή με Σίβα) – Μαρκογιαννάκη Ε. (όλα από 34 και εξής) – Μάχης Πέτρας
– 6η Μεραρχία Κρητών – Μονής Στροβιλίας – Μητροπολίτου Β΄Μαρκάκη –
Μυκόνου – Ξενόπουλου Γρηγ. – Ξάνθου Εμμ. (από 27 έως την συμβολή με την
Αστρινάκη μονά & ζυγά 104 έως 110) – Παγκόσμιας Ειρήνης – Παναγίου Τάφου
(1 έως 18, στη συμβολή με τη Σίβα) – Πετράκη Ελ. – Πρόκλου – Ριζάρη – Ρόδου –
Σίβα (όλα τα ζυγά) – Σολωμού Σολωμού – Τάσου Ισαάκ – Φειδιπείδου – Φιλικής
Εταιρείας – Φιλολάου (1 έως 13 μονά) – Φοίβης.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Φροντίζω το Φυσικό Περιβάλλον
ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά- Οικολογία
ΤΙΤΛΟΣ: Ταξίδι στη γη των Δεινοσαύρων.
Στόχος του προγράμματος ήταν η εμπλοκή των παιδιών σ΄ένα ταξίδι στο χρόνο, προκειμένου να γνωρίσουν καλύτερα αυτά τα προιστορικά πλάσματα, τους δεινοσαύρους!!
Ας κάνουμε ένα ταξίδι στο πολύ μακρινό παρελθόν του πλανήτη μας.
Πότε υπήρξαν οι δεινόσαυροι;
Πως ζούσανε, τι τρώγανε, πώς αμύνονται;
Τα παιδιά έφεραν βιβλία, παιχνίδια και μας τα παρουσίασαν.
Μάθαμε για τη δουλειά του παλαιοντολόγου, που ψάχνουν να βρούνε πληροφορίες για τους δεινοσαύρους κυρίως μέσα από τα απολιθώματα!!! Το ίδιο κάναμε κι εμείς!!!
Επιχειρήσαμε να φτιάξουμε τα δικά μας!!!
Είδαμε πως εξαφανίστηκαν οι δεινόσαυροι:
Μάθαμε να τους ξεχωρίζουμε σε φυτοφάγους και σαρκοφάγους αλλά και σε ιχθυόσαυρους, πτερόσαυρους και δεινόσαυροι.
https://www.youtube.com/watch?v=fXnmOQrAR3U&t=3s
Τα παιδιά του 1ου τμήματος έφτιαξαν ένα δικό τους παραμύθι:
Παίξαμε διάφορα παιχνίδια:
Φτιάξαμε τα δικά μας παζλ:
Κι άλλες δημιουργίες:
Παρακολουθήσαμε κι άλλα βίντεο:
Τέλος πήγαμε στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας για να παρακολουθήσαμε το πρόγραμμα “Στα ίχνη των δεινοσαύρων”.
«Εργαστήρια Δεξιοτήτων»: 3ος Θεματικός Κύκλος:
“ Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη ”
ΤΙΤΛΟΣ: Έχω, έχεις, έχει … όλοι έχουμε δικαιώματα
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: Επικοινωνία, Συνεργασία , κριτική σκέψη
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΖΩΗΣ: Αυτομέριμνα, ενσυναίσθηση κι ευαισθησία, κοινωνικές δεξιότητες, υπευθυνότητα
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΟΥ: Επίλυση προβλημάτων, μελέτη περιπτώσεων
Το θέμα αυτό είχε σκοπό να βοηθήσει τους μικρούς μαθητές να γνωρίσουν τα δικαιώματά τους, καθώς και τα δικαιώματα όλων των ανθρώπων, έτσι ώστε να συνειδητοποιήσουν ότι όλοι αξίζουν ίση αντιμετώπιση, ανεξάρτητα από τις επιμέρους διαφορές τους.
-Αρχικά τα παιδιά ανακαλύπτουν τον μοναδικό εαυτό τους, παρουσιάζοντας στην ολομέλεια τα αγαπημένα παιχνίδια τους άλλα και την προσωπική τους αφίσα!!
και ζωγραφίζοντας τον μοναδικό εαυτό τους.
-Τι ίδιο και τι διαφορετικό έχω με τους άλλους;
Αφορμή στάθηκε το παραμύθι «Ελμέρ ο παρδαλός ελέφαντας», και τα παιδιά ανέφεραν “τι ίδιο και τι διαφορετικό έχουν μεταξύ τους
-Πόσο σημαντικοί είναι οι φίλοι μου!!
-Τα θέλω μου και οι ανάγκες μου!
Τα παιδιά παρακολουθούν ένα βίντεο στον υπολογιστή και ανακαλύπτουν τη βασική ανάγκη του παιδιού και στη συνέχεια την απεικονίζουν στο χαρτί.
Βίντεο UMBRELLA
Στη συνέχεια ανακαλύπτουν και δίνουν απάντηση στο «τι θέλω να έχω;» και τι «έχω ανάγκη να έχω».
Καταγράφουν και ζωγραφίζουν τις ανάγκες που έχουν.
Από το διαδίκτυο, παρακολούθησαν βίντεο της Ύπατης Αρμοστείας, με τίτλο: “Η Ειρήνη, η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα.”
Στη συνέχεια μετά τη συζήτηση, τέθηκαν στα παιδιά ερωτήματα όπως: «γιατί δεν δέχτηκαν το κοριτσάκι, στις χώρες από όπου πέρασε; Τι φοβήθηκε περισσότερο; Τι θα κάνατε εάν τη συναντούσατε; Ποιές νομίζετε ότι ήταν οι βασικές ανάγκες και άρα δικαίωμά της;» Τα παιδιά απεικονίζουν ποιο είναι το αρχικό πρόβλημα και ποια η λύση;
Επίσης στοχεύσαμε στην ευαισθητοποίηση των παιδιών, στην κατανόηση και την αποδοχή των ατόμων με αναπηρία
Τέλος είδαμε την παράσταση από το Κου-κλο Θέατρο Κρήτης “Ο Ψαροτρομάρας” που μιλούσε για την διεκδίκηση των δικαιωμάτων των ψαριών της θάλασσας!!
Τις τελευταίες μέρες πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων, το νηπιαγωγείο κινήθηκε σε αυτούς τους ρυθμούς.
Στολίσαμε χριστουγεννιάτικα δένδρα
Περάσαμε υπέροχα με το θεατρικό παιχνίδι του κου Χαλεπάκη. Παίξαμε, χορέψαμε, γελάσαμε και διασκεδάσαμε!!
Γράψαμε γράμμα στον Άγιο Βασίλη και το στείλαμε.
Σκεφτήκαμε να κάνουμε ένα δωράκι στον Άγιο Βασίλη, ένα καινούργιο σκούφο στολισμένο από τα χεράκια μας!!
Επίσης φτιάξαμε δωράκια για τους γονείς μας, που τους τα δώσαμε την ήμερα της γιορτή μας!
Ετοιμαστήκαμε για τις χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις μας
Το 1ο τμήμα ετοίμασε νοστιμότατους κουραμπιέδες με την πολύτιμη βοήθεια του κου Γιώργου Πετρά. Σας ευχαριστούμε πολύ!!
Το 2ο τμήμα ετοίμασε μια μικρή γιορτή με χριστουγεννιάτικες προετοιμασίες. Μικροί και μεγάλοι συμμετείχαν με πολύ κέφι!! Δυστυχώς δεν υπάρχουν φωτογραφίες από όλη τη δράση!
Δεν θα μπορούσε να μην πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας η επίσκεψη του Άγιου Βασίλη , που έκανε τα πρόσωπα των μαθητών μας να λάμψουν από ενθουσιασμό!!! Τα δώρα προσφέρθηκαν από τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας.
Τέλος είπαμε τα κάλαντα στο κοντινό μας 48ο Δημοτικό Σχολείο.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΥΓΕΙΑ ,ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟ 2024
Διαβάσαμε βιβλία, παρακολουθήσαμε βίντεο και είδαμε εικόνες που μας βοήθησαν να μάθουμε για την εξέγερση του Πολυτεχνείου και να προσεγγίσουμε έννοιες όπως Δημοκρατία, Δικτατορία, Εξέγερση Διαδήλωση…
Στην συνέχεια αποφασίσαμε να κάνουμε τη δική μας διαδήλωση, φτιάξαμε το απαραίτητο πανό, συνεργαστήκαμε με τα όμορα σχολεία και βγήκαμε στους δρόμους της γειτονιάς μας για να βροντοφωνάξουμε ΨΩΜΙ – ΠΑΙΔΕΙΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Επιστρέφοντας τα παιδιά του 1ου τμήματος του νηπιαγωγείου μας, παρουσίασαν την ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ της Ευγενίας Φακίνου.
Την Τετάρτη 15/11/2023, στα πλαίσια των προγραμμάτων Αγωγής Υγείας της 7ης ΥΠΕ, δεχτήκαμε στο χώρο του σχολείου μας την επίσκεψη μιας ομάδας εισηγητών από την 7η ΥΠΕ.
Ενημερωθήκαμε, παρακολουθήσαμε, παίξαμε και μάθαμε μέσα από την υλοποίηση των παρακάτω :
1)Πρόγραμμα πρόληψης μετάδοσης μικροβίων: “Χέρια καθαρά…μικρόβια μακριά” από τις κυρίες Γκαραγκούνη Ελένη και Τερζάκη Βιβή.
2) Πρόγραμμα Πρόληψης και αγωγής στοματικής υγείας: “Δόντια δυνατά – χαρούμενα παιδιά ” από τις κυρίες Παυλικίδου Σοφία και Μανδαλενάκη Μαρίνα.
Ευχαριστούμε πολύ την 7ηΥΠΕ, για την οργάνωση τόσο χρήσιμων προγραμμάτων για τα παιδιά μας!!
Γνωρίσαμε την ιστορία και τα γεγονότα της 28ης Οκτωβρίου 1940 μέσα από βιβλία, εικόνες, ιστορίες, βίντεο και τραγούδια!!
Παίξαμε με το ΟΧΙ και το ΑΕΡΑ!!
Φτιάξαμε ομαδικές εργασίες
Προσεγγίσαμε τις έννοιες του ΠΟΛΕΜΟΥ και της ΕΙΡΗΝΗΣ μέσα από τα έργα του ΠΙΚΑΣΟ!!
Δείχνοντας τον πίνακα Γκερνίκα του Πικάσο,
ζήτησα από τα παιδιά, να μου πουν, τι βλέπουν. Δυσκολεύτηκαν να καταλάβουν τι είναι!! Θέλοντας να τα βοηθήσω, τους είπα ότι ο ζωγράφος το έφτιαξε μετά από ένα πόλεμο που ξέσπασε στην πατρίδα του. Παρατήρησαν τις μισές εικόνες και τα σκούρα χρώματα. Κατάλαβαν ότι ζωγράφισε έτσι τα πάντα, γιατί ήθελε να δείξει ότι τίποτα δεν γλιτώνει από τον πόλεμο, όλα καταστρέφονται!!
Αργότερα θέλοντας να μας δείξει πόσο όμορφη είναι η ειρήνη, έφτιαξε ένα περιστέρι!!
Τα παιδιά σχολίασαν ότι το πουλί έχει λουλούδια στα φτερά και το στόμα του, σκορπάει παντού λουλούδια!! Είναι το περιστέρι της ειρήνης και θελήσαμε να το φτιάξουμε.
Την ημέρα της γιορτής κάναμε παρέλαση!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ