ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

0

Συγγραφέας: ΣΠΥΡΙΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 15-12-2024

1ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: “Ζω καλύτερα -Ευ ζην ¨

Ψυχική και συναισθηματική Υγεία -Πρόληψη.

ΤΙΤΛΟΣ: «Κανόνες μες στην τάξη για να ‘μαστε όλοι εντάξει!»

Δεξιότητες που πρόκειται να καλλιεργηθούν:
Δεξιότητες του 21ου αιώνα -4c’s
(κριτική σκέψη, Επικοινωνία, συνεργασία, δημιουργικότητα)
Δεξιότητες Ζωής
(ενσυναίσθηση, ευαισθησία, αυτομέριμνα, υπευθυνότητα, επίλυση προβλήματος,
πολιτειότητα, κοινωνικές δεξιότητες)
Σκοπός του εργαστηρίου είναι:
-η προαγωγή της ψυχικής υγείας των παιδιών μέσα από την προσωπική και
κοινωνική ανάπτυξη
-η ενίσχυση της προσωπικότητας βελτίωση των κοινωνικών δεξιοτήτων και των
διαπροσωπικών σχέσεων των μαθητών ώστε να έχουν εμπιστοσύνη στον εαυτό
τους και στις δυνάμεις τους για την αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων, χωρίς να
καταφεύγουν σε συμπεριφορές που βλάπτουν την σωματική και ψυχική
τους υγεία.

978 618 03 4111 9 L

-Με αφορμή το βιβλίο «Όλη η τάξη μια οικογένεια» τα νήπια αναγνωρίζουν την αξία

των κανόνων σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής μας και ακόμα περισσότερο μέσα στην
τάξη,

.20241009 0742021

-Μέσα από κάρτες που παρουσιάζουν διάφορες συμπεριφορές, τα νήπια εκφράζουν
τις σκέψεις τους ως προς το περιεχόμενο τους. Παράλληλα, κάθε φορά που
επιλέγεται μια κάρτα, τοποθετείται πάνω στο πάτωμα, ένα τουβλάκι. Πολλά τουβλάκια
μαζί χτίζουν ένα σχολείο. Τι θα γίνει όμως αν ένα τουβλάκι (κανόνας) γκρεμιστεί;

20240930 11065720240930 112212

 

-Ταξινόμηση καρτών σε σωστές και λανθασμένες επιλογές &amp

20241009 074109

– Ψηφιακό παιχνίδι ταξινόμησης(learning apps): ΤΑ ΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΧΙ

20241003 1324361

– Γινόμαστε μοντέλα και φωτογραφιζόμαστε κάνοντας αναπαράσταση των κανόνων
της τάξης ώστε να φτιάξουμε τη δική μας αφίσα.

20241008 113421120241008 113309120241008 114714120241008 113816120241008 11433420241008 114905120241008 11414320241008 11363420241008 115013

20241010 1512561

-Ενεργοποιούμε τα κουβαδάκια των προβλημάτων και των λύσεων: Κάθε φορά που
προκύπτει ένα σοβαρό πρόβλημα στην τάξη, καταγράφουμε το πρόβλημα και
ψάχνουμε όλοι μαζί να βρούμε μια λύση!

20241004 1343511

-Φωνόμετρο- ιστορία του Ντεσιμπελ

20241002 113626 120241002 113628

Χρειάζεται στην τάξη μας;

Μήπως είναι η στιγμή για να φτιάξουμε το φωνόμετρο της δικής μας τάξης;

Μετά από συζήτηση, αποφασίζουμε να κατασκευάσουμε το φωνόμετρο… μήπως και καταφέρουμε να ελέγξουμε τη φωνή μας!!!

20241010 151313120241002 112255

 

-«Κανόνες παρεούλας»
Με τη βοήθεια του κύριου Πατάτα, μαθαίνουμε τους 5 χρυσούς κανόνες της
παρεούλας.

20241007 11153520241007 11194920241007 112039

Κανόνες τουαλέτας- φαγητού»
-Συζήτηση για τις σωστές και λάθος συμπεριφορές.

-Μαθαίνουμε να πλένουμε τα χέρια μας σωστά ixQ 9punm UWHb

Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουν»
-Αξιοποίηση του παραμυθιού «Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουν»978 960 455 169 9 L

Τι μπορώ να κάνω με τα χέρια μου; Εντοπίζουμε πράξεις που έχουν μόνο θετικό
πρόσημο, τις καταγράφουμε σε φ. εργασίας και σε χάρτινες παλάμες και συνθέτουμε
το συμβόλαιο της τάξης.

20241010 151224120241009 074219

-«Ας πούμε αυτή τη λέξη»

IMG 5bb0d161c2fca28de1c0c1ece5bddb38 V
-Με αφορμή την αξιοποίηση του παραμυθιού «Ας πούμε αυτή τη λέξη» τα παιδιά
διακρίνουν λέξεις που μπορεί να πληγώσουν τους άλλους αλλά και λέξεις ευγενικές
που κάνουν τη ζωή μας ομορφότερη.

20241015 134135120241009 074122

-Καταγράφουν τις λέξεις πάνω σε χάρτινα φτερά και τα τοποθετούν στον κρεμαστό
παπαγάλο που θα μας θυμίζει πάντα τις ευγενικές λέξεις καθώς και σε ατομικά φύλλο εργασίας.

Μαθαίνουμε τους κανόνες της αυλής

SItG wouk4niBV

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση