11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024

Screenshot 2

 

 Η 11 η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024 

γιορτάζεται την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024,

στο πλαίσιο εναρμόνισής της με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.
Η Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού

καλεί όλες τις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,

κατά την προαναφερόμενη ημέρα, με κοινό σύνθημα:

«Αθλούμαστε Μαζί. Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή»

 

να υλοποιήσουν αθλητικές δράσεις/δραστηριότητες ή/και εκδηλώσεις,

οι οποίες μπορούν να διεξαχθούν εντός ή/και εκτός του σχολικού χώρου,

καθ΄ όλη τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου,

προκειμένου να αναδειχθούν τα οφέλη και η σημασία της φυσικής δραστηριότητας,

της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού για την υγεία και τη
βελτίωση της ποιότητας ζωής.

 

Screenshot 2

 

ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα το νηπιαγωγείο μας,

με την τεχνική στένσιλ, δημιούργησε αφίσα

για την 11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024 !!!

Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών 2024

european day of languages 2024

 

Η 26η Σεπτεμβρίου είναι ημέρα αφιερωμένη στον εορτασμό των γλωσσών. Ο εορτασμός της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών (European Day of Languages), κάθε χρόνο στις 26 Σεπτεμβρίου, καθιερώθηκε στις 6 Δεκεμβρίου 2001, με απόφαση της Επιτροπής Υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης (Council of Europe), το οποίο συμπληρώνει φέτος 75 χρόνια από την ίδρυσή του.

Κάθε τέτοια ημέρα ενώνουν τη φωνή τους το Συμβούλιο της Ευρώπης (Council of Europe), το Ευρωπαϊκό Κέντρο Σύγχρονων Γλωσσών (European Center for Modern Languages) και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (European Commission), με σχολεία, Πανεπιστήμια, γλωσσικά ινστιτούτα, εκπαιδευτικούς, μαθητές, φοιτητές και πολίτες απ’ όλη την Ευρώπη και τον κόσμο για να εορτάσουν τον γλωσσικό πλούτο της Ευρώπης και του πλανήτη, με ποικίλες εκδηλώσεις.

Για το 2024, το θέμα του εορτασμού της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών είναι «Γλώσσες για την ειρήνη»

 

Screenshot 3

 

Στο πλαίσιο του εορτασμού της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών,

τέσσερα σχολεία ενώσαμε τις δυνάμεις μας και ηχογραφήσαμε μηνύματα ειρήνης σε διάφορες ευρωπαϊκές γλώσσες.

Συγκεκριμένα, στα ελληνικά, αγγλικά, γαλλικά, ιταλικά,

γερμανικά, ισπανικά, αλβανικά, ρώσικα και βουλγάρικα.

Το 5ο Νηπιαγωγείο Πύργου είπε “ναι” στην ειρήνη,

η Β΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου Επισκοπής φώναξε “όχι” στον πόλεμο,

το Ειδικό Νηπιαγωγείο Πύργου ζωγράφισε τις σημαίες των χωρών,

ενώ η Δ΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου Επισκοπής έγραψε τη λέξη “ειρήνη” πάνω στο σύμβολο της ειρήνης,

το οποίο ήταν διακοσμημένο με τα χρώματα των σημαιών κάθε χώρας.

 

Δείτε παρακάτω την δουλίτσα μας !!

 

 

Ανάμεσα στα συνεργαζόμενα σχολεία πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη ,

κατά την οποία κάθε σχολείο παρουσίασε το παραχθέν υλικό του.

Dot Day 2024

Η Διεθνής Ημέρα της Τελείας γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 15 Σεπτεμβρίου,

Η μέρα αυτή αντλεί την έμπνευσή της από το γνωστό βιβλίο του Πίτερ Ρέινολντς, “Η Τελεία”. Ο Peter Hamilton Reynolds, γεννημένος το 1961 στον Καναδά, είναι συγγραφέας και εικονογράφος παιδικών βιβλίων και ιδρυτής της FableVision, μιας εταιρείας εκπαιδευτικών μέσων ενημέρωσης.

Το παραμύθι “Η Τελεία” (The Dot) της Πίτερ Ρέινολντς είναι μια τρυφερή και εμπνευστική ιστορία που απευθύνεται σε παιδιά, αλλά φέρει σημαντικά μηνύματα για όλες τις ηλικίες. Το κεντρικό θέμα του παραμυθιού αφορά τη δημιουργικότητα, την αυτοπεποίθηση και τη δύναμη που μπορεί να έχει η πίστη στον εαυτό μας.

Η πρωταγωνίστρια του παραμυθιού είναι ένα κορίτσι που ονομάζεται Λία. Η ιστορία ξεκινά με τη Λία να κάθεται στην τάξη της καλλιτεχνικής αγωγής, γεμάτη απόγνωση και απελπισία γιατί δεν πιστεύει ότι μπορεί να ζωγραφίσει κάτι που να αξίζει. Η δασκάλα της, με μια ευγενική χειρονομία, την ενθαρρύνει να αφήσει ένα σημάδι στο χαρτί. Έτσι, η Λία θυμωμένα βάζει μια τελεία στη μέση του χαρτιού και το δίνει πίσω στη δασκάλα.

Αντί όμως να την επικρίνει, η δασκάλα θαυμάζει την τελεία και τη ζητά από τη Λία να υπογράψει το έργο της. Αυτή η απλή ενέργεια ανοίγει έναν δρόμο έκφρασης για τη Λία, που αρχίζει να εξερευνά την καλλιτεχνική της ταυτότητα, δημιουργώντας διάφορες παραλλαγές της τελείας. Με τον καιρό, ανακαλύπτει την αγάπη της για τη ζωγραφική και αναπτύσσει αυτοπεποίθηση στις ικανότητές της.

Η ιστορία αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο η αυτοπεποίθηση μπορεί να αναπτυχθεί μέσα από την ενθάρρυνση και τη θετική ανατροφοδότηση. Η Λία ξεκινά με αμφιβολία για τον εαυτό της, αλλά η δασκάλα της δεν της ασκεί κριτική, ούτε προσπαθεί να την πιέσει να κάνει κάτι περίπλοκο. Αντίθετα, την ενθαρρύνει να κάνει μια απλή κίνηση, να αφήσει ένα σημάδι. Αυτή η στήριξη της δασκάλας ανοίγει το δρόμο για τη Λία να αρχίσει να πιστεύει ότι μπορεί να δημιουργήσει.

 

Αφού διαβάσαμε το παραμύθι φτιάξαμε τις δικές μας τελείες και τους δώσαμε ζωή.

 

 

 

Μια σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της.

img 1717671085887

 

Πως κλείνει μια δημιουργική χρονιά ???

 

img 1717670786291

 

Με εθελοντική δράση και προσφορά!!!!

 

20240606 091641

 

Μια εξαιρετική ευκαιρία για την εμπλοκή γονέων και κηδεμόνων

στην ευρύτερη σχολική κοινότητα,

στη διαδικασία μάθησης

και ανάπτυξης των παιδιών.

 

20240606 091618

 

Ευχαριστούμε τους υπέροχους “συνοδοιπόρους”

για τη φετινή σχολική χρονιά !!!

 

20240606 091613

20240606 091550

img 1717670769376

 

Καλό καλοκαίρι !!!!!

 

20240606 090312

20240606 091447

img 1717670729758

img 1717670583434

img 1717670703892

img 1717670682543 img 1717670647510

img 1717670617378

Αισθητηριακός πίνακας

20240606 123401

 

Ένας αισθητηριακός πίνακας αφής ετοιμάζεται στο σχολείο μας …..

άγγιγμα διαφορετικών υφών, όπως μαλακό, σκληρό, τραχύ, λείο…..

στόχος, η αισθητηριακή ενασχόληση των παιδιών με αυτόν !!!

 

Το αισθητηριακό παιχνίδι ενισχύει την ανάπτυξη των αισθήσεων του παιδιού …

το βοηθά να γίνει πιο ευαίσθητο στα διάφορα αισθητηριακά ερεθίσματα γύρω του.

 

Ο αισθητηριακός πίνακας αφής είναι ένας ειδικός τύπος αισθητηριακού πίνακας

που επικεντρώνεται κυρίως στην ανάπτυξη και ενίσχυση της αίσθησης της αφής.

Αυτός ο πίνακας είναι σχεδιασμένος να προσφέρει στα παιδιά

ποικίλα υλικά και αντικείμενα με διαφορετικές υφές για να αγγίξουν, να νιώσουν και να εξερευνήσουν.