Στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων Φροντίζω το Περιβάλλον: «Προστάτεψε το δάσος–είναι πηγή ζωής», οι μαθητές/τριες της σχολικής μας μονάδας συμμετείχαν σε δράσεις ευαισθητοποίησης και προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος.
Μια από αυτές ήταν ο καθαρισμός της αυλής του σχολείου.
Τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες έπρεπε να εντοπίσουν υλικά που ταιριάζουν και υλικά που δεν ταιριάζουν στο φυσικό περιβάλλον..
Οι “μικροί φύλακες του Δάσους” τα κατάφεραν !!
Από το εργαστήριο αυτό προέκυψαν και κάποιες ατομικές δημιουργίες..
Μαθήτρια του τμήματος 2 σε συνεργασία με τη μητέρα της εμπνεύστηκε και δημιούργησε τις ακόλουθες τρισδιάστατες κατασκευές:
Πολλά συγχαρητήρια…Αναστασία Π.!










