Με πολλή αγάπη και βαθιά εκτίμηση συγκεντρώσαμε σε ένα ψηφιακό βιβλίο – ενθύμιο όλες σχεδόν τις συνταγές που απολαύσαμε τη μέρα της γιορτής λήξης, που με τόσο ενδιαφέρον και μεράκι μας πρόσφεραν οι οικογένειες των μαθητών και των μαθητριών του σχολείου μας και πιο πολύ οι παππούδες και οι γιαγιάδες!!
Σας ευχαριστούμε πολύ για τις όμορφες αναμνήσεις που δημιουργήσαμε μαζί!!