Η φετινή γιορτή λήξης είχε σχέση με την υγιεινή διατροφή, με την οποία ασχοληθήκαμε τόσο στα εργαστήρια δεξιοτήτων -Ζω καλύτερα-Ευ Ζην : ” Ο Ρούλης ο Τροφούλης και το ταξίδι του στην Υγιεινή Διατροφή” όσο και στο Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας :”Φρούτα και Λαχανικά χαρίζουν υγεία!”
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας με την καθοδήγηση, στήριξη και βοήθεια των εκπαιδευτικών τους παρουσίασαν στους γονείς /κηδεμόνες, συγγενείς, φίλους και στην ευρύτερη σχολική κοινότητα την παράσταση:
” Η γιορτή των Φρούτων και των Λαχανικών”
Μετά την παράσταση ακολούθησε ο αποχαιρετισμός των νηπίων που τη νέα χρονιά θα φοιτήσουν στην Α’ Δημοτικού.
Τα νήπια μας, σε καρτέλες που φιλοτέχνησαν τα ίδια ,αποτύπωσαν σε λέξεις τι έμαθαν στο Νηπιαγωγείο για να γίνει ο κόσμος που ζούμε καλύτερος και τις παρουσίασαν μέσα σε κλίμα συγκίνησης …
Μετά το πέρας της γιορτής ακολούθησε η Δράση Ενεργού Πολίτη αφιερωμένη στον παππού και στη γιαγιά.
Η Δράση είχε τίτλο : “Με τον παππού και την γιαγιά γινόμαστε μια αγκαλιά …και ανακαλύπτουμε γεύσεις από τα παλιά!”
Το κάθε παιδί με την οικογένειά του έφερε ένα σπιτικό έδεσμα -γλυκό ή αλμυρό- το οποίο σχετιζόταν με τις γεύσεις
του τόπου καταγωγής του παππού ή της γιαγιάς ή με μια παλιά, αγαπημένη οικογενειακή συνταγή.
Η ΑΦΙΣΑ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ…από τους μαθητές/τριες του σχολείου μας!!
Ήταν μια υπέροχη μέρα!!
Ευχαριστούμε όλες και όλους ,μικρούς και μεγάλους , που συνέβαλαν σε αυτό….και του χρόνου!!














