Το φθινόπωρο τελείωσε και μας έφερε την ελιά!
Το φθινόπωρο φέτος άργησε να έρθει. Μόλις όμως έκανε αισθητή την παρουσία του μας έδωσε έμπνευση για πολλές δραστηριότητες και χειροτεχνίες. Μιλήσαμε για τα χρώματα των φύλλων που πέφτουν και φτιάξαμε φθινοπωρινά δέντρα, ομπρέλες και σκαντζόχοιρους.
Στο τέλος του φθινοπώρου μια εργασία που γίνεται από άκρη σε άκρη στην Ελλάδα, για πολλές χιλιετίες, είναι το μάζεμα της ελιάς. Εξάλλου γύρω από το σχολείο βλέπουμε πολλές ελιές. Δείξαμε στα παιδιά φωτογραφίες, βίντεο και βιβλία σχετικά με την ελιά. Αντιγράψαμε τον πίνακα του Θεόφιλου “Το μάζεμα των ελαιών”.
Μιλήσαμε για την σημασία της ελιάς στη θρησκεία και σαν σύμβολο ειρήνης λέγοντας την ιστορία του κατακλυσμού του Νώε.
Ασχοληθήκαμε πολύ με τη σπουδαιότητα της Ελιάς στην Αρχαία Ελλάδα. Την χρησιμοποιούσαν στο φαγητό, σαν φάρμακο και καλλυντικό. Ήταν το μεγαλύτερο έπαθλο στους Αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες. Κάναμε και εμείς τους δικούς μας αγώνες και δώσαμε στους νικητές τον κότινο!
Φυσικά βγήκαμε και για μάζεμα ελιάς έξω ακριβώς από το σχολείο μας (κεντρικό κτίριο).
Τοποθέτηση Κοινωνικής Λειτουργού
Αγαπητοί γονείς / κηδεμόνες, μαθητές/τριες,
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στο σχολείο μας τοποθετήθηκε Κοινωνική Λειτουργός στις 23-11-2023. Στη σχολική μας μονάδα, θα είναι διαθέσιμη κάθε Πέμπτη από τις 09.00-14.00.
Η Κοινωνική Λειτουργός κ. Πετροπούλου Μαρίνα είναι διαθέσιμη για παροχή ψυχοκοινωνικού υποστηρικτικού έργου προς τη σχολική κοινότητα. Οι παρεμβάσεις θα διέπονται από τους βασικούς κανόνες δεοντολογίας, όπως ορίζεται από το σχετικό νομικό πλαίσιο.
Επομένως, όποιος επιθυμεί να επικοινωνήσει με την Κοινωνική Λειτουργό θα μπορεί τηλεφωνικά στο 210-8061902 (κάθε Πέμπτη 09.00-14.00) ή δια ζώσης μετά από συνεννόηση μαζί της.
Για να διαβάσετε τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες των ψυχολόγων και των κοινωνικών λειτουργών, πατήστε εδώ.
Η διευθύντρια του σχολείου
Χρυσηίδα Φράγκου
Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2023-2024: “Κάθε αλλαγή μια φωτεινή αρχή!”
Τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο του 2023 υλοποιήθηκε στο Νηπιαγωγείο μας το πρώτο από τα τέσσερα Εργαστήρια Δεξιοτήτων με τίτλο
“Κάθε αλλαγή μια φωτεινή αρχή!”, που ανήκει στη θεματική ενότητα Ζω καλύτερα-Ευ ζην.
Ακολουθεί υλικό από τις δραστηριότητες του εργαστηρίου.
Τα αγαπημένα αντικείμενα των παιδιών του τμήματος 1.
Φωτογραφίες από την υλοποίηση του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων στο τμήμα 2.
Επίσκεψη στο κέντρο Ελληνικής Κεραμικής
Την Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2023 τα δύο τμήματα του κεντρικού κτιρίου και την Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2023 το παράρτημα του νηπιαγωγείου μας επισκέφθηκαν το κέντρο Ελληνικής Κεραμικής στην πόλη μας. Τα παιδιά έφτιαξαν μόνα τους από πηλό διάφορα αντικείμενα και γνώρισαν βήμα προς βήμα τις εργασίες προετοιμασίας του πηλού και τις δύο βασικές τεχνικές κατασκευής με πηλό, την τροχήλατη και τη χειροποίητη. Οι μικροί μας αγγειοπλάστες έμαθαν, δημιούργησαν, εκφράστηκαν καλλιτεχνικά και απέκτησαν πολλές καινούριες εμπειρίες. Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας που έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές μας να συμμετέχουν στο βιωματικό εργαστήρι κεραμικής καλύπτοντας το κόστος της εκπαιδευτικής δράσης.

































