15 Μαΐου 2026
Οι εκπαιδευτικοί του 5ου Νηπιαγωγείου Αγίου Νικολάου θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για την υπέροχη γιορτή που διοργάνωσε την Κυριακή 10 Μαΐου στον χώρο της Πλαζ ΕΟΤ, με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας.
Ήταν μια ξεχωριστή εκδήλωση, γεμάτη χαρά, δημιουργικότητα και όμορφες στιγμές για μικρούς και μεγάλους, στην οποία είχαμε τη χαρά να παρευρεθούμε κι εμείς, στηρίζοντας την αξιέπαινη αυτή προσπάθεια του Συλλόγου Γονέων του σχολείου μας.
Χαρήκαμε ιδιαίτερα για τη μεγάλη συμμετοχή και την ανταπόκριση του κόσμου, καθώς η γιορτή ήταν ανοιχτή προς όλους και αγκαλιάστηκε με αγάπη από την τοπική κοινωνία. Οι μανούλες είχαν πραγματικά την τιμητική τους μέσα σε μια ζεστή και γιορτινή ατμόσφαιρα!
Στον χώρο πραγματοποιήθηκαν πολλές και εξαιρετικά οργανωμένες δραστηριότητες για τα παιδιά, όπως παιδική γιόγκα, messy play, αναρρίχηση, ζωγραφική, παιχνίδια και δημιουργικές κατασκευές, προσφέροντας στιγμές χαράς, έκφρασης και συνεργασίας.
Ιδιαίτερα σημαντική ήταν και η επιτυχία της λαχειοφόρου αγοράς, μέσα από την οποία συγκεντρώθηκαν χρήματα που θα διατεθούν για τις ανάγκες του σχολείου μας: αγορά νέων κουρτινών για τις αίθουσες του σχολείου και αγορά 2 μπαούλων αποθήκευσης παιχνιδιών εξωτερικού χώρου για την αυλή μας. Τέτοιες πρωτοβουλίες ενισχύουν τους δεσμούς της σχολικής κοινότητας, καλλιεργούν το πνεύμα συνεργασίας και προσφέρουν πολύτιμες εμπειρίες στα παιδιά μας!
Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και όλους όσοι συνέβαλαν, στήριξαν και συμμετείχαν σε αυτή την όμορφη διοργάνωση.
Και στα επόμενα με το καλό!
Οι εκπαιδευτικοί του 5ου Νηπιαγωγείου Αγίου Νικολάου

4 Μαΐου 2026


Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/τριες του 5ου Νηπιαγωγείου Αγίου Νικολάου ευχαριστούμε από καρδιάς το “Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο – Δεσμός για τα Σχολεία” και ιδιαιτέρως τα ξενοδοχεία PHAEA Resorts για την πολύτιμη δωρεά στην σχολική μας μονάδα.
Χάριν στην υλοποίηση της δωρεάς το σχολείο μας εξοπλίστηκε τεχνολογικά με το Μονόχρωμο Α3 φωτοτυπικό πολυμηχάνημα SHARP BP-20M24.
Επίσης αντικαταστάθηκαν με καινούργιες δερματίνες δύο από τα προστατευτικά στρώματα ασφαλείας των κολώνων στον αύλειο χώρο του σχολείου και επισκευάστηκαν τα υπόλοιπα στρώματα.
Χάριν στην γενναιόδωρη αυτή προσφορά, αναβαθμίστηκε τεχνολογικά η εκπαιδευτική διαδικασία και οι μαθητές/ τριες μας απολαμβάνουν το παιχνίδι με μεγαλύτερη ασφάλεια στα διαλείμματα στην αυλή μας.
Τέτοιες προσπάθειες είναι άξιες συγχαρητηρίων. Ευχαριστούμε πολύ!
Με εκτίμηση
Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου
18 Μαρτίου 2026
Σήμερα το νηπιαγωγείο μας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει τον κ. Μάστορα Ηλία, δημιουργό του εκπαιδευτικού προγράμματος «Μία μπάλα για όλους».
Μέσα από την παρουσίαση του ομώνυμου παραμυθιού και τη γνωριμία με την ειδική μπάλα με κουδουνάκια, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με την έννοια της συμπερίληψης και να κατανοήσουν ότι όλοι οι άνθρωποι, παρά τις διαφορετικές ανάγκες τους, μπορούν να συμμετέχουν ισότιμα στο παιχνίδι και στη ζωή.
Τα παιδιά παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την αφήγηση του παραμυθιού και, με αφορμή μία σκηνή του, συμμετείχαν σε ένα παιχνίδι σε ζευγάρια χρησιμοποιώντας την ειδική μπάλα. Μέσα από αυτή τη βιωματική δραστηριότητα ήρθαν σε άμεση επαφή με τη «μπάλα για όλους» και κατανόησαν στην πράξη τη σημασία της συνεργασίας και της αλληλοβοήθειας.
Η δράση αυτή βοήθησε τα παιδιά να αναπτύξουν στάσεις σεβασμού, αποδοχής και ενσυναίσθησης, ενώ ενίσχυσε την ικανότητά τους να μπαίνουν στη θέση του άλλου.
Ευχαριστούμε θερμά τον κύριο Ηλία και τον κύριο Αλέξανδρο για την όμορφη και ουσιαστική αυτή εμπειρία που πρόσφεραν στους μαθητές μας! Ευχόμαστε καλή συνέχεια στο σπουδαίο ταξίδι τους σε όλη την Ελλάδα και στο μήνυμα που μεταφέρουν μέσω της ξεχωριστής μπάλας για όλους!
Με εκτίμηση,
Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου
6 Μαρτίου 2026
Στο Νηπιαγωγείο μας με κάθε δυνατή ευκαιρία όλη την χρονιά οργανώνονται δράσεις που δένουν την ομάδα και προάγουν τον σεβασμό στη διαφορετικότητα. Για την συγκεκριμένη μέρα διαβάσαμε το βιβλίο “Όταν ανοίγω τα φτερά μου” του Marc Majewski με την υπέροχη εικονογράφηση από τις εκδόσεις Διόπτρα. Συζητήσαμε για τον κεντρικό ήρωα και προβληματιστήκαμε με τον τρόπο που του συμπεριφέρθηκαν κάποια παιδιά. Καταλήξαμε σε μια ομαδική αφίσα και των 2 τμημάτων όπου μπήκαμε και εμείς στη θέση του ήρωα και αποφασίσαμε ότι μόνο μέσα από την αποδοχή και τον σεβασμό ο κόσμος μας γίνεται καλύτερος!
