Ανοιξιάτικη εκδήλωση – Ευχαριστήριο για το Σύλλογο γονέων του σχολείου μας

Οι εκπαιδευτικοί του 5ου Νηπιαγωγείου Αγίου Νικολάου θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για την υπέροχη γιορτή που διοργάνωσε την Κυριακή 10 Μαΐου στον χώρο της Πλαζ ΕΟΤ, με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας.

Ήταν μια ξεχωριστή εκδήλωση, γεμάτη χαρά, δημιουργικότητα και όμορφες στιγμές για μικρούς και μεγάλους, στην οποία είχαμε τη χαρά να παρευρεθούμε κι εμείς, στηρίζοντας την αξιέπαινη αυτή προσπάθεια του Συλλόγου Γονέων του σχολείου μας.

Χαρήκαμε ιδιαίτερα για τη μεγάλη συμμετοχή και την ανταπόκριση του κόσμου, καθώς η γιορτή ήταν ανοιχτή προς όλους και αγκαλιάστηκε με αγάπη από την τοπική κοινωνία. Οι μανούλες είχαν πραγματικά την τιμητική τους μέσα σε μια ζεστή και γιορτινή ατμόσφαιρα!

Στον χώρο πραγματοποιήθηκαν πολλές και εξαιρετικά οργανωμένες δραστηριότητες για τα παιδιά, όπως παιδική γιόγκα, messy play, αναρρίχηση, ζωγραφική, παιχνίδια και δημιουργικές κατασκευές, προσφέροντας στιγμές χαράς, έκφρασης και συνεργασίας.

Ιδιαίτερα σημαντική ήταν και η επιτυχία της λαχειοφόρου αγοράς, μέσα από την οποία συγκεντρώθηκαν χρήματα που θα διατεθούν για τις ανάγκες του σχολείου μας: αγορά νέων κουρτινών για τις αίθουσες του σχολείου και αγορά 2 μπαούλων αποθήκευσης παιχνιδιών εξωτερικού χώρου για την αυλή μας. Τέτοιες πρωτοβουλίες ενισχύουν τους δεσμούς της σχολικής κοινότητας, καλλιεργούν το πνεύμα συνεργασίας και προσφέρουν πολύτιμες εμπειρίες στα παιδιά μας!

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και όλους όσοι συνέβαλαν, στήριξαν και συμμετείχαν σε αυτή την όμορφη διοργάνωση.

Και στα επόμενα με το καλό!

Οι εκπαιδευτικοί του 5ου Νηπιαγωγείου Αγίου Νικολάου

collage 10 may

 

Μία μέρα στο Αρχαιολογικό μουσείο του Αγίου Νικολάου!

viber image 2026 05 05 19 10 43 911
Το 5ο Νηπιαγωγείο Αγίου Νικολάου, στα πλαίσια υλοποίησης Εργαστηρίου Δεξιοτήτων και ενός εθνικού έργου eTwinning για τα μουσεία, είχε τη χαρά να επισκεφθεί με τα νήπια το Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης μας, σε μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εμπειρία.

Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στην αρχαιολόγο και ξεναγό κ. Μαρία Κυριακάκη για τον πολύτιμο χρόνο που αφιέρωσε στην προετοιμασία της επίσκεψής μας, καθώς και για την εξαιρετική και προσαρμοσμένη στα παιδιά ξενάγηση σε επιλεγμένα εκθέματα του μουσείου.

Ευχαριστούμε επίσης την Εφορία Αρχαιοτήτων Λασιθίου για την άψογη συνεργασία, καθώς και τους φύλακες του μουσείου για την υπομονή και την υποστήριξή τους καθ’ όλη τη διάρκεια της επίσκεψης.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνουμε στους γονείς-συνοδούς, οι οποίοι στάθηκαν πολύτιμοι συνεργάτες σε όλες τις φάσεις της δράσης.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής μας, τα παιδιά ταξίδεψαν στον χρόνο μέσα από τις αίθουσες του μουσείου: άκουσαν ιστορίες από τα αρχαία χρόνια, είδαν χρηστικά αντικείμενα που χρησιμοποιούνται ακόμη και σήμερα, παρατήρησαν εργαλεία αρχαιολόγων, συζήτησαν, μιμήθηκαν τη στάση αρχαίων αγαλμάτων και προσπάθησαν να μαντέψουν τι απεικονίζουν, ενώ ανακάλυψαν αληθινούς «θησαυρούς». Ιδιαίτερο ενθουσιασμό προκάλεσε η αίθουσα με το γυάλινο πάτωμα και την άμμο από τη Χρυσή, που κέντρισε το ενδιαφέρον και τη φαντασία των νηπίων.

Με ιδιαίτερη χαρά επισημαίνουμε ότι το σχολείο μας ήταν το πρώτο νηπιαγωγείο που επισκέφθηκε το μουσείο της πόλης μας! Ευχόμαστε αυτή η εμπειρία να αποτελέσει αφορμή για τα παιδιά να το επισκέπτονται ξανά και ξανά μαζί με τις οικογένειές τους.

Παράλληλα, εκφράζουμε την επιθυμία να οργανωθούν στο μέλλον μουσειοπαιδαγωγικά προγράμματα, ώστε αυτό το κόσμημα της πόλης μας να αποτελέσει ζωντανό χώρο μάθησης και δημιουργίας για όλα τα παιδιά.

Με εκτίμηση,
Οι εκπαιδευτικοί του 5ου Νηπιαγωγείου Αγίου Νικολάου

Ευχαριστήριο σημείωμα

logo 2 1 1 1Screenshot 2026 05 04 at 9.30.39 PM

Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/τριες του 5ου Νηπιαγωγείου Αγίου Νικολάου ευχαριστούμε από καρδιάς το “Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο – Δεσμός για τα Σχολεία” και ιδιαιτέρως τα ξενοδοχεία PHAEA Resorts για την πολύτιμη δωρεά στην σχολική μας μονάδα.

Χάριν στην υλοποίηση της δωρεάς το σχολείο μας εξοπλίστηκε τεχνολογικά με το Μονόχρωμο Α3 φωτοτυπικό πολυμηχάνημα  SHARP BP-20M24.

Επίσης αντικαταστάθηκαν με καινούργιες δερματίνες  δύο από τα προστατευτικά  στρώματα ασφαλείας των κολώνων στον αύλειο χώρο του σχολείου και επισκευάστηκαν τα υπόλοιπα στρώματα.

Χάριν στην γενναιόδωρη αυτή προσφορά, αναβαθμίστηκε τεχνολογικά η εκπαιδευτική διαδικασία  και οι μαθητές/ τριες μας απολαμβάνουν το παιχνίδι  με μεγαλύτερη ασφάλεια στα διαλείμματα στην αυλή μας.

Τέτοιες προσπάθειες είναι άξιες συγχαρητηρίων. Ευχαριστούμε πολύ!

Με εκτίμηση

Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Μία μπάλα για όλους!” – Ευχαριστήριο

mia mappa gia olous collageΣήμερα το νηπιαγωγείο μας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει τον κ. Μάστορα Ηλία, δημιουργό του εκπαιδευτικού προγράμματος «Μία μπάλα για όλους».

Μέσα από την παρουσίαση του ομώνυμου παραμυθιού και τη γνωριμία με την ειδική μπάλα με κουδουνάκια, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με την έννοια της συμπερίληψης και να κατανοήσουν ότι όλοι οι άνθρωποι, παρά τις διαφορετικές ανάγκες τους, μπορούν να συμμετέχουν ισότιμα στο παιχνίδι και στη ζωή.

Τα παιδιά παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την αφήγηση του παραμυθιού και, με αφορμή μία σκηνή του, συμμετείχαν σε ένα παιχνίδι σε ζευγάρια χρησιμοποιώντας την ειδική μπάλα. Μέσα από αυτή τη βιωματική δραστηριότητα ήρθαν σε άμεση επαφή με τη «μπάλα για όλους» και κατανόησαν στην πράξη τη σημασία της συνεργασίας και της αλληλοβοήθειας.

Η δράση αυτή βοήθησε τα παιδιά να αναπτύξουν στάσεις σεβασμού, αποδοχής και ενσυναίσθησης, ενώ ενίσχυσε την ικανότητά τους να μπαίνουν στη θέση του άλλου.

Ευχαριστούμε θερμά τον κύριο Ηλία και τον κύριο Αλέξανδρο για την όμορφη και ουσιαστική αυτή εμπειρία που πρόσφεραν στους μαθητές μας! Ευχόμαστε καλή συνέχεια στο σπουδαίο ταξίδι τους σε όλη την Ελλάδα και στο μήνυμα που μεταφέρουν μέσω της ξεχωριστής μπάλας για όλους!

Με εκτίμηση,
Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου

6 Μαρτίου – Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού

Στο Νηπιαγωγείο μας με κάθε δυνατή ευκαιρία όλη την χρονιά οργανώνονται δράσεις που δένουν την ομάδα και προάγουν τον σεβασμό στη διαφορετικότητα. Για την συγκεκριμένη μέρα διαβάσαμε το βιβλίο “Όταν ανοίγω τα φτερά μου” του Marc Majewski με την υπέροχη εικονογράφηση από τις εκδόσεις Διόπτρα. Συζητήσαμε για τον κεντρικό ήρωα και προβληματιστήκαμε με τον τρόπο που του συμπεριφέρθηκαν κάποια παιδιά.  Καταλήξαμε σε μια ομαδική αφίσα και των 2 τμημάτων όπου μπήκαμε και εμείς στη θέση του ήρωα και αποφασίσαμε ότι μόνο μέσα από την αποδοχή και τον σεβασμό ο κόσμος μας γίνεται καλύτερος!

viber image 2026 03 06 18 49 22 629 1