Κατηγορία: σχέδιο δράσης

Ευχαριστήριο σημείωμα

logo 2 1 1 1Screenshot 2026 05 04 at 9.30.39 PM

Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/τριες του 5ου Νηπιαγωγείου Αγίου Νικολάου ευχαριστούμε από καρδιάς το “Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο – Δεσμός για τα Σχολεία” και ιδιαιτέρως τα ξενοδοχεία PHAEA Resorts για την πολύτιμη δωρεά στην σχολική μας μονάδα.

Χάριν στην υλοποίηση της δωρεάς το σχολείο μας εξοπλίστηκε τεχνολογικά με το Μονόχρωμο Α3 φωτοτυπικό πολυμηχάνημα  SHARP BP-20M24.

Επίσης αντικαταστάθηκαν με καινούργιες δερματίνες  δύο από τα προστατευτικά  στρώματα ασφαλείας των κολώνων στον αύλειο χώρο του σχολείου και επισκευάστηκαν τα υπόλοιπα στρώματα.

Χάριν στην γενναιόδωρη αυτή προσφορά, αναβαθμίστηκε τεχνολογικά η εκπαιδευτική διαδικασία  και οι μαθητές/ τριες μας απολαμβάνουν το παιχνίδι  με μεγαλύτερη ασφάλεια στα διαλείμματα στην αυλή μας.

Τέτοιες προσπάθειες είναι άξιες συγχαρητηρίων. Ευχαριστούμε πολύ!

Με εκτίμηση

Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου

Εθελοντική δράση με γονείς και εκπαιδευτικούς για την αυλή μας – Ευχαριστήριο

Ευχαριστούμε από καρδιάς γονείς νηπίου που ανταποκρίθηκαν άμεσα στο αίτημά μας και  επισκεύασαν ένα σπασμένο παιχνίδι αυλής.

Επίσης ευχαριστούμε την κα Μαρία Πρίφτη, την κα Εμμανουέλα Καμαράτου, την κα  Τσετσελάκη Μαρία, τον κο Γιώργο Καπετανάκη και τον κο Γιώργο Βαρδαβά , γονείς μαθητών/τριών μας που συμμετείχαν εθελοντικά στην δράση: «Βάψιμο ελαστικών στην αυλή μας» στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης της σχολικής μας μονάδας «Παίζω, τρέχω και γελώ στην αυλή δημιουργώ!»

Οι εκπαιδευτικοί του 5ου Νηπιαγωγείου Αγίου Νικολάου

1η Δράση Φιλαναγνωσίας στο σχολείο μας

Την Δευτέρα  1Ο  Νοεμβρίου, είχαμε την χαρά να γνωρίσουμε τη συγγραφέα και παιδοψυχολόγο Κατερίνα Κωνσταντίνου και να μας αφηγηθεί διαδικτυακά το παραμύθι της «Το φοβισμένο βατραχάκι» με πολλά διαδραστικά στοιχεία στην αφήγησή της! Ήταν μια πολύ δημιουργική εμπειρία για τα παιδιά: πέρασαν πολύ όμορφα ακούγοντας το παραμύθι, μιλώντας για τα συναισθήματα και δραματοποιώντας στοιχεία του παραμυθιού με την καθοδήγηση της συγγραφέως. Την ευχαριστούμε πολύ!

biblioparoysiash 2 biblioparoysiash 1

Ευχαριστήριο Επιμορφωτικής Εσπερίδας αφιερωμένη στην Ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό

signal 2025 01 22 170849 003Ευχαριστούμε τους παρακάτω Εκπαιδευτικούς —Ε.Ε.Π. του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.Λασιθίου:

Μαρκάκη Μαρία, Εκπαιδευτικό

Τσαμπανάκη Αικατερίνη, Ψυχολόγο

Ανδρουλιδάκη Ελένη, Κοινωνική λειτουργό και

Γιαννούλα Δέσποινα, Λογοθεραπεύτρια

οι οποίοι επισκέφθηκαν την σχολική μας μονάδα την Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2025 και ώρα: 16.3018.30μ.μ. ως εισηγητές στην Επιμορφωτική Εσπερίδα με θέμα: «Ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο», με συμμετοχή του Συλλόγου διδασκόντων και του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας.

Ευχαριστούμε θερμά για την άμεση ανταπόκρισή τους στο αίτημά μας και την ιδιαιτέρως εποικοδομητική επιμόρφωση, που μας προσέφεραν.

Με εκτίμηση οι εκπαιδευτικοί του 5ου Νηπιαγωγείου Αγ.Νικολάου

Σχέδια δράσης της σχολικής μας μονάδας για το σχολικό έτος 2024-25


Λήψη αρχείου