Ενημερώνουμε τους γονείς και κηδεμόνες των παιδιών που θα αποφοιτήσουν από το Δημοτικό ότι σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση με αριθμό 79942/ΓΔ4/21-05-2019 Υπουργικής Απόφασης ισχύουν τα παρακάτω:
Άρθρο 9 Τρόπος και χρόνος εγγραφής
Εγγραφή
1) Οι εγγραφές στα Γυμνάσια, στα ΓΕ.Λ, στα Γυμνάσια ΕΑΕ και στα Λύκεια ΕΑΕ πραγματοποιούνται κάθε σχολικό έτος μόνο για τους/τις μαθητές/τριες της Α΄ τάξης που εισάγονται για πρώτη φορά στη σχολική μονάδα.
Προθεσμίες εγγραφής/ανανέωσης εγγραφής
1) Οι αιτήσεις εγγραφής-ανανέωσης εγγραφής πραγματοποιούνται στα Γυμνάσια εντός του Ιουνίου.
Συνέχεια ανάγνωσης “Εγγραφή μαθητών/τριών από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο – Ανανέωση εγγραφών”

