ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ Γ΄ ΤΑΞΗ

Στο πλαίσιο της δράσης του ενεργού πολίτη με θέμα: «Τοπική ιστορία – «Μάνη: Η φωνή
της ιστορίας και της ψυχής ενός τόπου», οι μαθητές της Γ΄ τάξης του σχολείου μας
πραγματοποίησαν στις 2/12/2025 τις εξής διδακτικές επισκέψεις:
1) Μια ομάδα μαθητών μας επισκέφθηκε το Λύκειο Καρδαμύλης και συνομίλησε με
μαθητές του σχολείου. Τα θέματα αφορούσαν την ιστορία του σχολείου τους, τα
προβλήματα-θέματα της πόλης τους, τους τρόπους συμμετοχής σε δράσεις που
βελτιώνουν την καθημερινότητά τους, τη συμμετοχή τους σε εθελοντικά
προγράμματα καθώς και τις προτάσεις τους για πρωτοβουλίες που θα συνέβαλαν
ώστε η κοινότητά τους να γίνει πιο βιώσιμη και φιλική προς τους πολίτες.
2) Δεύτερη ομάδα μαθητών επισκέφθηκε το οχυρό συγκρότημα των Τρουπάκηδων-
Μούρζινων . Εκεί οι μαθητές εργάστηκαν σε μικρές ομάδες έχοντας
συγκεκριμένους ρόλους παρατήρησης και μελέτης του χώρου. Κατέγραψαν και
παρουσίασαν τα αποτελέσματα στην ολομέλεια της ομάδας ως Αρχιτέκτονες του
οχυρού, Αναζητητές της Ιστορίας, Ερευνητές των οικισμών της Μάνης, Αναλυτές
αρχιτεκτονικής και Μουσειολόγοι.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ Ν.Ε.
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
Στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας οι μαθητές με μία σειρά
δράσεων ανακάλυψαν και ανέδειξαν τη λαϊκή παράδοση και τη λογοτεχνική κληρονομιά
της Μάνης:
1) Ομάδες μαθητών περπάτησαν στον παραδοσιακό οικισμό της Καρδαμύλης και
κατέγραψαν μικροϊστορίες των ντόπιων κατοίκων, μετέβησαν στο λιμάνι και
εξερεύνησαν τον ρόλο του λιμανιού και του νησιού Μερόπη, εμπνεύστηκαν από τα
στοιχεία που συνέλεξαν και δημιούργησαν ποιήματα και αφηγήσεις.
2) Στην παραλία της Καλόγριας στη Στούπα συμμετείχαν σε βιωματικές δράσεις
εμπνευσμένες από το έργο «Βίος και Πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά» του
Ν.Καζαντζάκη, που μέρος του γράφτηκε στην περιοχή. Μέσα από δημιουργικές
αποστολές, παιχνίδια ρόλων και σύντομες καλλιτεχνικές δράσεις, γνώρισαν τον
χαρακτήρα του Ζορμπά και το πνεύμα της εποχής.

3) Μια μικρή ομάδα μαθητών είχε την ιδιαίτερη εμπειρία να επισκεφτεί το σπίτι μιας
μανιάτισσας κατοίκου της Στούπας, η οποία άνοιξε το σπιτικό της και μοιράστηκε
μαζί τους παλιούς μανιάτικους
θρύλους, έθιμα και παραδόσεις, τραγούδησε μανιάτικα μοιρολόγια και δημοτικά
μανιάτικα τραγούδια δίνοντας στους μαθητές την ευκαιρία να ακούσουν από
κοντά ένα ζωντανό κομμάτι της μανιάτικης ψυχής
Με τις παραπάνω δράσεις οι μαθητές κατανόησαν βαθύτερα τη μανιάτικη
ταυτότητα και συνδέθηκαν με έναν τρόπο που συνδυάζει ιστορία, μνήμη, φαντασία και συναίσθημα

Κατηγορίες: Ανακοινώσεις, Λοιπές Δράσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ Γ΄ ΤΑΞΗ

ΕCO Schools : αξιολόγηση των δράσεων για τη χρονιά 2024-2025

Επιστολή αξιολόγησης για τις δράσεις της σχολικής χρονιάς 2024-2025 :



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Ευρωπαϊκά Προγράμματα, Περιβαλλοντικά Προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕCO Schools : αξιολόγηση των δράσεων για τη χρονιά 2024-2025

Επιτυχίες του Ομίλου ΚΠΓ Γαλλικής Γλώσσας στο Σχολείο μας

Κατά το σχολικό έτος 2024-2025, λειτούργησε στο σχολείο μας όμιλος ΚΠΓ, υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Γαλλικής γλώσσας κας Τσετσέκου Αναστασίας (ΠΕ05). Στο πλαίσιο του ομίλου, οι μαθητές παρακολούθησαν μαθήματα με στόχο τη συμμετοχή τους στις εξετάσεις του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας της περιόδου Μαΐου 2025, για το επίπεδο Α1–Α2.

Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια ανακοινώνουμε ότι οι μαθήτριες του σχολείου μας:

  • Αλάμαρα Ελπίδα

  • Μαραβά Μαρία

  • Κακαρέα Δήμητρα
  • Γρουσουζάκου Ασπασία

  • Καλογεροπούλου Αναστασία

  • Καλογεροπούλου Αντωνία

  • Τριανταφυλλοπούλου Φωτεινή

συμμετείχαν στις εξετάσεις και πιστοποιήθηκαν με επιτυχία στο επίπεδο Α2, ολοκληρώνοντας μια απαιτητική αλλά γόνιμη χρονιά.

Για τη φετινή σχολική χρονιά, προγραμματίζεται η συνέχιση του ομίλου ΚΠΓ, αυτή τη φορά για τα επίπεδα Β1–Β2, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα σε περισσότερους μαθητές να προετοιμαστούν κατάλληλα και να συμμετάσχουν στις εξετάσεις του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, διευρύνοντας ακόμη περισσότερο τους γλωσσικούς και γνωστικούς τους ορίζοντες.

Κατηγορίες: Όμιλοι | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επιτυχίες του Ομίλου ΚΠΓ Γαλλικής Γλώσσας στο Σχολείο μας

Εμπειρίες ζωής στο 5ο Γυμνάσιο Καλαμάτας μέσα από το πρόγραμμα Erasmus+ «Le competenze trasversali per i futuri cittadini europei»

Το 5ο Γυμνάσιο Καλαμάτας συμμετείχε με ενθουσιασμό στην υλοποίηση του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ με τίτλο “Le competenze trasversali per i futuri cittadini europei” («Δεξιότητες ζωής για τους μελλοντικούς Ευρωπαίους πολίτες»), φιλοξενώντας μαθητές και εκπαιδευτικούς από την Ιταλία σε μια αξέχαστη εβδομάδα γεμάτη δημιουργικότητα, συνεργασία και πολιτισμική ανταλλαγή.

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, οι μαθητές συμμετείχαν σε μια σειρά από καινοτόμες, βιωματικές και διαθεματικές δράσεις που στόχο είχαν την καλλιέργεια των λεγόμενων “soft skills” – δεξιοτήτων απαραίτητων για ενεργούς, συνεργατικούς και συνειδητοποιημένους Ευρωπαίους πολίτες.

Με κοινή γλώσσα τις αξίες του σεβασμού, της ενσυναίσθησης και της δημιουργικής έκφρασης, Έλληνες και Ιταλοί μαθητές εργάστηκαν σε διεθνείς ομάδες, γνωρίστηκαν μέσα από παιχνίδια γνωριμίας και ενδυνάμωσης ομάδας, συνδιαμόρφωσαν συμβόλαια συνεργασίας, εξέφρασαν σκέψεις και συναισθήματα μέσω δημιουργικών δραστηριοτήτων και επικοινώνησαν ουσιαστικά, υπερβαίνοντας γλωσσικά και πολιτισμικά εμπόδια.

Μέσα από το πρόγραμμα οι μαθητές:

  • Γνώρισαν τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ και ανέπτυξαν κριτική σκέψη πάνω σε παγκόσμια ζητήματα.

  • Συμμετείχαν σε θεατρικά εργαστήρια freeze frame, ενσαρκώνοντας ρόλους Συμβουλίων Νεολαίας και προτείνοντας λύσεις για σύγχρονες κοινωνικές και περιβαλλοντικές προκλήσεις.

  • Δημιούργησαν αφίσες και οπτικό υλικό με θεματική τη βιωσιμότητα και το μέλλον του πλανήτη.

  • Εξέφρασαν τα συναισθήματά τους μέσα από την άσκηση με τα “μπαλόνια”, ενισχύοντας τη συναισθηματική νοημοσύνη και την ομαδική συνείδηση.

  • Συμμετείχαν σε πολιτιστικές εξορμήσεις, με κορυφαία επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Μεσσήνης, όπου συνδύασαν την ιστορική μνήμη με την έκφραση και την αισθητική εμπειρία.

Το πρόγραμμα εμπλουτίστηκε με ξεναγήσεις στην πόλη της Καλαμάτας, κοινά γεύματα, ανταλλαγή δώρων και αυθεντικές στιγμές επικοινωνίας, φιλίας και πολιτισμικής σύγκλισης.

Η εβδομάδα Erasmus+ στο σχολείο μας αποτέλεσε ένα ζωντανό εργαστήριο μάθησης, στο οποίο κυριάρχησαν η χαρά, η αλληλεπίδραση και η αυθεντική εμπειρία. Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να αναπτύξουν δεξιότητες όπως η συνεργασία, η δημιουργικότητα, η υπευθυνότητα, η επικοινωνία και η διαπολιτισμική επίγνωση — στοιχεία καθοριστικά για το μέλλον τους ως Ευρωπαίοι πολίτες.

Η εκπαιδευτική κοινότητα του 5ου Γυμνασίου Καλαμάτας αισθάνεται περήφανη που συμμετέχει ενεργά σε προγράμματα Erasmus+ και ευχαριστεί θερμά τους εταίρους από την Ιταλία για τη συνεργασία, καθώς και όλους τους εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς που συνέβαλαν στην επιτυχία αυτής της μοναδικής εμπειρίας.

Στο σχολείο μας, “Συνδέουμε πολιτισμούς, δημιουργούμε μέλλοντα” — και αυτή η εβδομάδα αποτέλεσε ένα ακόμη βήμα προς έναν κόσμο πιο ανοιχτό, συμπεριληπτικό και βιώσιμο.

Κατηγορίες: Erasmus, Ευρωπαϊκά Προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εμπειρίες ζωής στο 5ο Γυμνάσιο Καλαμάτας μέσα από το πρόγραμμα Erasmus+ «Le competenze trasversali per i futuri cittadini europei»

Διπλή Ευρωπαϊκή Διάκριση για το 5ο Γυμνάσιο Καλαμάτας από το πρόγραμμα eTwinning

Το 5ο Γυμνάσιο Καλαμάτας με υπερηφάνεια ανακοινώνει την απονομή Ευρωπαϊκής Ετικέτας Ποιότητας (European Quality Label) για δύο eTwinning έργα που υλοποιήθηκαν με τη συμμετοχή μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου μας:

🔹 “NOP: Nourishing Ourselves and our Planet”
🔹 “Let’s Debate”

Η Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας αποτελεί σημαντική αναγνώριση από την Κεντρική Υπηρεσία Στήριξης eTwinning και απονέμεται μόνο στα έργα που ξεχωρίζουν για την εκπαιδευτική τους αξία, την άρτια συνεργασία μεταξύ των σχολείων-εταίρων, τη δημιουργική αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων και την ενεργή εμπλοκή των μαθητών.

🔸 Λίγα λόγια για τα έργα:

📌 “NOP: Nourishing Ourselves and our Planet”
Εστίασε στη διατροφή, την υγεία και τη βιωσιμότητα του πλανήτη. Οι μαθητές ερεύνησαν θέματα όπως η υγιεινή διατροφή, η σπατάλη τροφίμων και η περιβαλλοντική επίδραση των διατροφικών μας επιλογών, συνεργαζόμενοι με μαθητές από άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

📌 “Let’s Debate”
Καλλιέργησε τη δεξιότητα της επιχειρηματολογίας και της δημόσιας έκφρασης μέσα από δομημένες συζητήσεις (debates) σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Οι μαθητές ανέπτυξαν την κριτική τους σκέψη, έμαθαν να ακούν, να σέβονται τη διαφορετικότητα και να εκφράζονται τεκμηριωμένα στα αγγλικά.

Η διπλή αυτή διάκριση αντικατοπτρίζει το υψηλό επίπεδο συνεργασίας, καινοτομίας και ευρωπαϊκού πνεύματος που χαρακτηρίζει το σχολείο μας. Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν στους μαθητές και εκπαιδευτικούς που εργάστηκαν με αφοσίωση και ενθουσιασμό για την υλοποίηση των έργων αυτών.

Το 5ο Γυμνάσιο Καλαμάτας συνεχίζει δυναμικά τη συμμετοχή του στο eTwinning, προάγοντας μια εκπαίδευση ανοιχτή, δημιουργική και με ευρωπαϊκό προσανατολισμό.

european label nop european label lets debate

Κατηγορίες: e-Twinning, Ευρωπαϊκά Προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διπλή Ευρωπαϊκή Διάκριση για το 5ο Γυμνάσιο Καλαμάτας από το πρόγραμμα eTwinning

etwinning schools 2025-26

Το 5ο Γυμνάσιο Καλαμάτας τιμάται με την Ευρωπαϊκή Διάκριση “eTwinning School” για το σχολικό έτος 2025-2026

Το 5ο Γυμνάσιο Καλαμάτας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι διακρίθηκε με τον τίτλο “eTwinning School” για το σχολικό έτος 2025-2026, μια τιμητική ευρωπαϊκή διάκριση που απονέμεται σε σχολεία με ενεργή και καινοτόμο συμμετοχή στο πρόγραμμα eTwinning.

Η διάκριση αυτή αποτελεί αναγνώριση της συστηματικής προσπάθειας του σχολείου στην προώθηση της συνεργατικής μάθησης, της ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στη διδασκαλία, της ενίσχυσης της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών και της προώθησης ευρωπαϊκών αξιών όπως η αλληλεγγύη, ο σεβασμός και η πολυπολιτισμικότητα.

Η ευρωπαϊκή ετικέτα “eTwinning School” απονέμεται από την Κεντρική Υπηρεσία Στήριξης του eTwinning στις Βρυξέλλες και αποτελεί επιστέγασμα της συλλογικής προσπάθειας της εκπαιδευτικής κοινότητας του σχολείου μας – των εκπαιδευτικών και των μαθητών – που συμμετέχουν ενεργά σε διεθνή έργα συνεργασίας με άλλα σχολεία της Ευρώπης.

Η Διεύθυνση του σχολείου, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές αισθάνονται υπερήφανοι για αυτή τη διάκριση, η οποία ενισχύει το ευρωπαϊκό προφίλ του σχολείου και ανοίγει νέους ορίζοντες συνεργασίας, δημιουργικότητας και καινοτομίας.

etwinning schools 25 26

Κατηγορίες: e-Twinning, Erasmus, Ευρωπαϊκά Προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο etwinning schools 2025-26

Πιλοτικό Πρόγραμμα Καθοδήγησης Σχολείων eTwinning 2025.

Tο σχολείο μας, 5o Γυμνάσιο Καλαμάτας, επιλέχτηκε ως σχολείο Mentor στο Πιλοτικό Πρόγραμμα Καθοδήγησης Σχολείων eTwinning 2025.

Τα σχολεία Mentor, 1 από κάθε χώρα, μέσω της καθοδήγησής τους, θα βοηθήσουν άλλα σχολεία να αναπτυχθούν και θα ενισχύσουν το δίκτυο συνεργασίας και αμοιβαίας υποστήριξης που χαρακτηρίζει το eTwinning.

Σκοπός του Στρατηγικού Σχεδίου Καθοδήγησης των eTwinning Σχολείων είναι η υποστήριξη της επικοινωνίας και της οργάνωσης δραστηριοτήτων καθοδήγησης, όπως προσκλήσεις για επιμορφωτικές εκδηλώσεις και επίβλεψη της συνεργασίας, μέσω της συλλογής βασικών στοιχείων επικοινωνίας και σχετικών πληροφοριών από τα συμμετέχοντα σχολεία.

Είναι μια τιμητική διάκριση που αντανακλά τη συλλογική προσπάθεια μαθητών και εκπαιδευτικών και μας γεμίζει αισιοδοξία για το μέλλον της εκπαίδευσης, της συνεργασίας και της δημιουργικότητας.

Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με πίστη στην παιδεία, την ειρήνη και την αλληλεγγύη. Για ένα καλύτερο αύριο, για όλα τα παιδιά.

Κατηγορίες: e-Twinning, Erasmus, Ευρωπαϊκά Προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πιλοτικό Πρόγραμμα Καθοδήγησης Σχολείων eTwinning 2025.

Multicultural Odesa_etwinning project 2024-2025

Κατά τη σχολική χρονιά 2024-2025, το σχολείο μας συμμετείχε με ενθουσιασμό στο ευρωπαϊκό eTwinning έργο “Multicultural Odesa”, ένα πολιτισμικό και γλωσσικό ταξίδι που έφερε κοντά μαθητές και εκπαιδευτικούς από την Ελλάδα, την Ουκρανία, την Βουλγαρία, την Γερμανία, την Πολωνία, την Τουρκία, την Γεωργία και τη Γαλλία, με στόχο την προώθηση της ευρωπαϊκής συνείδησης και πολυγλωσσίας.

🧠 Η ιδέα του έργου

Το έργο γεννήθηκε από την ανάγκη να φέρουμε κοντά μαθητές διαφορετικών εθνών μέσα από λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την Ευρώπη και τις αξίες της (όπως “ειρήνη”, “δημοκρατία”, “συνεργασία”, “πολιτισμός”). Η επιλογή των λέξεων αποτέλεσε αφορμή για γλωσσική, πολιτισμική και ιστορική αναζήτηση, ενισχύοντας τη διαπολιτισμική κατανόηση και τον σεβασμό στη διαφορετικότητα.

👥 Οι συμμετέχοντες

Στην ομάδα του σχολείου μας συμμετείχαν μαθητές που ήταν νέοι στο eTwinning, στους οποίους δόθηκε η ευκαιρία να εξοικειωθούν με την πλατφόρμα και να γνωρίσουν συμμαθητές από άλλες χώρες, μαθαίνοντας να συνεργάζονται ψηφιακά, να επικοινωνούν στα αγγλικά και να αναπτύσσουν δημιουργικές ιδέες.

✏️ Δράσεις που υλοποιήθηκαν

Κατά τη διάρκεια του έργου, οι μαθητές:

  • Δημιούργησαν συνεργατικό e-book με τίτλο “Famous Ukrainians in Greece”, αναδεικνύοντας πρόσωπα της Ουκρανίας που επηρέασαν θετικά τον ελληνικό πολιτισμό.

  • Συμμετείχαν σε ψηφιακές και διαδραστικές δραστηριότητες μέσω εργαλείων όπως Canva, Pixton, WordArt, Quizizz, Padlet, BookCreator, Kahoot κ.ά.

  • Συμμετείχαν σε φωνητικό thread (VoiceThread) όπου παρουσίασαν λέξεις σχετικές με την Ευρώπη στις γλώσσες των χωρών-εταίρων (ελληνικά, ουκρανικά), με στόχο τη δημιουργία μιας πολύγλωσσης συλλογής ευρωπαϊκών όρων.

  • Δημιούργησαν το ελληνικό μέρος ενός flash mob με κεντρικό θέμα τη φιλία, τη συνεργασία και την ενότητα των λαών.

  • Έμαθαν να συνεργάζονται με μαθητές του εξωτερικού σε ένα ασφαλές ψηφιακό περιβάλλον, αναπτύσσοντας δεξιότητες συνεργασίας, υπευθυνότητας και σεβασμού.

💻 Τεχνολογία και προστασία δεδομένων

Οι δράσεις υλοποιήθηκαν κυρίως μέσα από την πλατφόρμα ESEP (European School Education Platform)  και Twinspace, όπου τηρήθηκαν αυστηρά οι κανόνες προστασίας προσωπικών δεδομένων. Οι γονείς υπέγραψαν υπεύθυνες δηλώσεις συμμετοχής, ενώ χρησιμοποιήθηκαν μόνο ψηφιακά εργαλεία με ασφαλή πρόσβαση και περιεχόμενο χωρίς πνευματικά δικαιώματα.

📢 Διάχυση του έργου

Το έργο παρουσιάστηκε στην τελική σχολική γιορτή του Ιουνίου μαζί με τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά προγράμματα του σχολείου μας. Επίσης, δημοσιεύτηκαν σχετικά άρθρα και αναρτήσεις στa μέσα κοινωνικής δικτύωσης του σχολείου, ενώ οι δραστηριότητες αναρτήθηκαν και στην επίσημη πλατφόρμα Twinspace.

🤝 Συνεχίζουμε!

Η επιτυχής συνεργασία με τους εταίρους μας μάς ενθάρρυνε να σχεδιάσουμε ένα νέο έργο για την επόμενη σχολική χρονιά, με την ίδια ομάδα και με το σχολείο μας σε ρόλο συνιδρυτή. Το “Multicultural Odesa” αποτέλεσε μία εμπειρία μάθησης πέρα από τα σύνορα και τα βιβλία, δίνοντας στους μαθητές φωνή, ρόλο και ευρωπαϊκή ταυτότητα.

Κατηγορίες: e-Twinning, Ευρωπαϊκά Προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Multicultural Odesa_etwinning project 2024-2025

Το σχολείο μας διαπιστεύτηκε στο πρόγραμμα Erasmus+!

Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια ανακοινώνουμε ότι το σχολείο μας έλαβε διαπίστευση Erasmus+ για τα επόμενα τρία χρόνια!

Η διαπίστευση αυτή αποτελεί αναγνώριση της ποιότητας του εκπαιδευτικού μας έργου και μας δίνει τη δυνατότητα να συμμετέχουμε πιο σταθερά και συστηματικά σε ευρωπαϊκές δράσεις κινητικότητας και συνεργασίας.

🔹 Τι σημαίνει αυτό;
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί μας θα έχουν την ευκαιρία να ταξιδέψουν, να γνωρίσουν εκπαιδευτικά συστήματα άλλων χωρών, να ανταλλάξουν εμπειρίες, να συνεργαστούν με σχολεία του εξωτερικού και να αναπτύξουν δεξιότητες και γνώσεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

🔹 Ποιος είναι ο στόχος;
Να ενισχύσουμε την ευρωπαϊκή διάσταση της εκπαίδευσης στο σχολείο μας, να καλλιεργήσουμε την ενεργό συμμετοχή, την πολυπολιτισμικότητα και την καινοτομία στη μάθηση.

Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην επίτευξη αυτής της σημαντικής επιτυχίας. Ανυπομονούμε να μοιραστούμε μαζί σας τα πρώτα μας βήματα στο ταξίδι του Erasmus+!

Κατηγορίες: Erasmus, Επιμορφώσεις Εκπαιδευτικών, Ευρωπαϊκά Προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το σχολείο μας διαπιστεύτηκε στο πρόγραμμα Erasmus+!

Ευρωπαϊκά Προγράμματα 2024-25



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Erasmus, Ευρωπαϊκά Προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ευρωπαϊκά Προγράμματα 2024-25