Από την ιστοσελίδα του ΚΠΕ Αργυρούπολης (http://www.kpea.gr/programmata.php)
Ψηφιοποιημένο Εκπαιδευτικό Υλικό ΚΠΕ Αργυρούπολης προς αξιοποίηση στο πλαίσιο της σχολικής εκπαίδευσης των μαθητών
Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης της Αττικής
Σας στέλνουμε πίνακα με κατηγοριοποιημένο, ανά θεματική ενότητα, το ψηφιοποιημένο εκπαιδευτικό υλικό το οποίο είναι αναρτημένο
στον ιστοχώρο του ΚΠΕ Αργυρούπολης (http://www.kpea.gr/), προκειμένου να συμβάλλουμε στην ασύγχρονη και σύγχρονη εκπαίδευση
(δια ζώσης είτε τηλεκπαίδευση).
| A/A | ΤΙΤΛΟΣ | LINK |
| 1 | ΔΑΣΟΣ – ΠΕΡΙΑΣΤΙΚΟ ΠΡΑΣΙΝΟ | |
| Δομή εκπαιδευτικού προγράμματος (στην αίθουσα και στο πεδίο) | http://www.kpea.gr/dasos.php | |
| Έντυπο για μαθητές Δημοτικού: “Το Δάσος”, 2012 | http://www.kpea.gr/files/dasos/dasos_dimotikou_2012/Dasos_Dimotiko_2012.pdf | |
| Φύλλα Εργασίας Δημοτικού: Εξερευνώντας και γνωρίζοντας το Δάσος |
http://www.kpea.gr/files/dasos/dasos_dimotikou_2007/e3ereunisi_dasous_d2.pdf | |
| Φύλλα Εργασίας Δημοτικού: Συνέντευξη από ένα δέντρο |
http://www.kpea.gr/files/dasos/dasos_dimotikou_2007/synenteu3i_dentrou_d3.pdf | |
| Φύλλα Εργασίας Γυμνασίου-Λυκείου: Περιαστικό πράσινο – Επίλυση προβλήματος |
http://www.kpea.gr/files/dasos/dasos_gymnasiou_2007/epilysi_provlimatos_dasous_g2,3.pdf | |
| Έντυπο για μαθητές Γυμνασίου:
“Το Δάσος (ΙΙ)”, 2012 |
http://www.kpea.gr/files/dasos/dasos_gymnasiou_2013/Dasos_Gymnasio_2013_1.pdf | |
| Έντυπο για μαθητές Γυμνασίου:
“Το Δάσος – το περιαστικό πράσινο”, 2013 |
http://www.kpea.gr/files/dasos/dasos_gymnasiou_2013/Dasos_Gymnasio_2013_2.pdf | |
| Εννοιολογική και μεθοδολογική προσέγγιση του εκπαιδευτικού προγράμματος του ΚΠΕ Αργυρούπολης: ‘Δάσος – περιαστικό πράσινο’. | http://www.kpea.gr/files/dasos/paper_forest.pdf | |
| 2 | ΝΕΡΟ – ΡΕΜΑΤΑ | |
| Δομή εκπαιδευτικού προγράμματος (στην αίθουσα και στο πεδίο) | http://www.kpea.gr/nero_remata.php | |
| Έντυπο: “Γνωρίζοντας το ρέμα της περιοχής μας”, 2015 | http://www.kpea.gr/files/nero/dvm_2015/Rema_2015_-_ISBN_teliko.pdf | |
| Φύλλα Εργασίας Δημοτικού-Γυμνασίου: “Γνωρίζοντας το ρέμα της περιοχής μας”, 2013 |
http://www.kpea.gr/files/nero/nero_dg_2013/Rema_DG_2013_1.pdf | |
| Φύλλα Εργασίας Δημοτικού-Γυμνασίου: “Αναγνώριση ρέματος”, 2013 |
http://www.kpea.gr/files/nero/nero_dg_2013/Rema_DG_2013_2.pdf | |
| Φύλλα Εργασίας Δημοτικού-Γυμνασίου: “Χλωρίδα-Πανίδα”, 2013 |
http://www.kpea.gr/files/nero/nero_dg_2013/Rema_DG_2013_3-4.pdf | |
| Φύλλα Εργασίας Δημοτικού-Γυμνασίου: “Καταγραφή στερεών απορριμάτων στο νερό και το έδαφος”, 2013 |
http://www.kpea.gr/files/nero/nero_dg_2013/Rema_DG_2013_5.pdf | |
| Φύλλα Εργασίας Δημοτικού-Γυμνασίου: “Ρύπανση από απορρυπαντικά”, 2013 |
http://www.kpea.gr/files/nero/nero_dg_2013/Rema_DG_2013_6.pdf | |
| Φύλλα Εργασίας Γυμνασίου: “Φυσικοχημικά χαρακτηριστικά του νερού”, 2013 | http://www.kpea.gr/files/nero/nero_dg_2013/Rema_DG_2013_7.pdf | |
| Έντυπο: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Ενημέρωση για την Πεζοπορική Διάσχιση της Ρεματιάς Πεντέλης – Χαλανδρίου | http://www.kpea.gr/files/anakoinoseis/2016_KPE_Argyroupolis_Rema_Pentelis-Halandriou_5-6-2016.pdf | |
| 3 | ΔΑΣΙΚΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ | |
| Δομή εκπαιδευτικού προγράμματος (στην αίθουσα και στο πεδίο) | http://www.kpea.gr/forest_fires.php | |
| Έντυπο: Δασικές πυρκαγιές – αποκατάσταση τοπίου | http://www.kpea.gr/files/forest_fires/2013_Fylladio%20Pyrkagiwn_final.pdf | |
| Φύλλα Εργασίας: Παρατήρηση τρόπων αναγέννησης των μεσογειακών δασών | http://www.kpea.gr/files/forest_fires/anagennisi_dentroi_8amnou_07.pdf | |
| Φύλλα Εργασίας: Διαχειριστικά μέτρα προστασίας και αποκατάσταση τοπίου | http://www.kpea.gr/files/forest_fires/diaxeirisi_dasous%2007.pdf | |
| Φύλλα Εργασίας: Καταγραφή και σύγκριση φυτο-κάλυψης στην άκαυτη και στην καμμένη περιοχή | http://www.kpea.gr/files/forest_fires/fytokalypsi_07.pdf | |
| Φύλλα Εργασίας: Μετρήσεις καθορισμού μικροκλίματος | http://www.kpea.gr/files/forest_fires/mikroklima_07.pdf | |
| Φύλλα Εργασίας: Λύσεις – Μέτρα διαχείρισης | http://www.kpea.gr/files/forest_fires/pinakas_metrwn_diaxeirisis.pdf | |
| Μεθοδολογική και εννοιολογική ανάλυση του εκπαιδευτικού προγράμματος του ΚΠΕ Αργυρούπολης: ‘Δασικές πυρκαγιές – αίτια, πρόληψη, αποκατάσταση του τοπίου’ | http://www.kpea.gr/files/forest_fires/Dasikes_pyrkagies_paper_PEEKPE_fin.pdf | |
| 4 | ΘΑΛΑΣΣΑ | |
| Δομή εκπαιδευτικού προγράμματος (στην αίθουσα και στο πεδίο) | http://www.kpea.gr/sea.php | |
| Έντυπο: “Τα μυστικά της θάλασσας”, 2013 | http://www.kpea.gr/files/sea/2013_Sea_Students.pdf | |
| Φύλλο Εργασίας: “Δραστηριότητες στην παραλία”, 2015 | http://www.kpea.gr/files/sea/Sea_2015_2.pdf | |
| Φύλλο Εργασίας: “Καταγραφή δραστηριοτήτων & εγκαταστάσεων στη θάλασσα και στην ακτή”, 2015 | http://www.kpea.gr/files/sea/Sea_2015_3.pdf | |
| Φύλλο Εργασίας: “Ρύπανση ακτής”, 2015 | http://www.kpea.gr/files/sea/Sea_2015_4.pdf | |
| Φύλλο Εργασίας: “Καταγραφή θαλάσσιας χλωρίδας”, 2015 | http://www.kpea.gr/files/sea/Sea_2015_5.pdf | |
| Φύλλο Εργασίας: “Καταγραφή θαλάσσιας πανίδας”, 2015 |
http://www.kpea.gr/files/sea/Sea_2015_6.pdf | |
| Φύλλο Εργασίας: “Φυσικοχημικά χαρακτηριστικά του νερού”, 2015 | http://www.kpea.gr/files/sea/Sea_2015_7.pdf | |
| «Το νερό – η θάλασσα»: μεθοδολογική και εννοιολογική ανάλυση του εκπαιδευτικού προγράμματος του ΚΠΕ Αργυρούπολης | http://www.kpea.gr/files/sea/paper_sea_6o%20PEEKPE.pdf | |
| 5 | ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ – ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ | |
| Δομή εκπαιδευτικού προγράμματος (στην αίθουσα και στο πεδίο) | http://www.kpea.gr/kykl.php | |
| Έντυπο: Κυκλοφοριακό – Ατμοσφαιρική Ρύπανση
|
http://www.kpea.gr/files/kykl/Kykloforiako_2003.pdf | |
| 6 | ΕΝΕΡΓΕΙΑ – ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ | |
| Δομή εκπαιδευτικού προγράμματος (στην αίθουσα και στο πεδίο) | http://www.kpea.gr/energeia.php | |
| Φύλλο Εργασίας: Ενεργειακό βαρόμετρο του ΚΠΕ Αργυρούπολης για το σχολείο) | http://www.kpea.gr/files/energeia/varometro_kpe.pdf | |
| Φύλλο Εργασίας: Ενεργειακό βαρόμετρο για το σπίτι | http://www.kpea.gr/files/energeia/energeiako_varometro_gia_to_spiti.pdf | |
| 7 | ΜΕΣΟΓΕΙΑΚOΣ ΚΗΠΟΣ – ΑΣΤΙΚΟ ΠΡΑΣΙΝΟ | |
| Δομή εκπαιδευτικού προγράμματος (στην αίθουσα, στον κήπο και στη γειτονιά) | http://www.kpea.gr/kipos_prog.php | |
| Φωτογραφικό υλικό και το ιστορικό δημιουργίας του εκπαιδευτικού κήπου του ΚΠΕ | http://www.kpea.gr/kipos.php | |
| Έντυπο: Ο κήπος του ΚΠΕ – το πράσινο στην πόλη” για εκπαιδευτικούς και μαθητές | http://www.kpea.gr/files/kipos/2015_Kipos.pdf | |
Σας ευχόμαστε και πάλι καλή δύναμη και πιστεύουμε ότι με την ευαισθησία και τη δημιουργικότητα που διακρίνουν τη δουλειά μας
ως εκπαιδευτικών θα ξεπεράσουμε και αυτή την κρίση.
| Ο Υπεύθυνος του ΚΠΕ
Θεμιστοκλής Σμπαρούνης |
