ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΚΠΕ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ

Από την ιστοσελίδα του ΚΠΕ Αργυρούπολης (http://www.kpea.gr/programmata.php)

Ψηφιοποιημένο Εκπαιδευτικό Υλικό ΚΠΕ Αργυρούπολης προς αξιοποίηση στο πλαίσιο της σχολικής εκπαίδευσης των μαθητών

Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης της Αττικής

Σας στέλνουμε πίνακα με κατηγοριοποιημένο, ανά θεματική ενότητα, το ψηφιοποιημένο εκπαιδευτικό υλικό το οποίο είναι αναρτημένο

στον ιστοχώρο του ΚΠΕ Αργυρούπολης (http://www.kpea.gr/), προκειμένου να συμβάλλουμε στην ασύγχρονη και σύγχρονη εκπαίδευση

(δια ζώσης είτε τηλεκπαίδευση).

A/A ΤΙΤΛΟΣ LINK
1 ΔΑΣΟΣ – ΠΕΡΙΑΣΤΙΚΟ ΠΡΑΣΙΝΟ
Δομή εκπαιδευτικού προγράμματος  (στην αίθουσα και στο πεδίο) http://www.kpea.gr/dasos.php
Έντυπο για μαθητές Δημοτικού: “Το Δάσος”, 2012 http://www.kpea.gr/files/dasos/dasos_dimotikou_2012/Dasos_Dimotiko_2012.pdf
Φύλλα Εργασίας Δημοτικού:
Εξερευνώντας και γνωρίζοντας το Δάσος
http://www.kpea.gr/files/dasos/dasos_dimotikou_2007/e3ereunisi_dasous_d2.pdf
Φύλλα Εργασίας Δημοτικού:
Συνέντευξη από ένα δέντρο
http://www.kpea.gr/files/dasos/dasos_dimotikou_2007/synenteu3i_dentrou_d3.pdf
Φύλλα Εργασίας Γυμνασίου-Λυκείου:
Περιαστικό πράσινο – Επίλυση προβλήματος
http://www.kpea.gr/files/dasos/dasos_gymnasiou_2007/epilysi_provlimatos_dasous_g2,3.pdf
Έντυπο για μαθητές Γυμνασίου:

“Το Δάσος (ΙΙ)”, 2012

http://www.kpea.gr/files/dasos/dasos_gymnasiou_2013/Dasos_Gymnasio_2013_1.pdf
Έντυπο για μαθητές Γυμνασίου:

“Το Δάσος – το περιαστικό πράσινο”, 2013

http://www.kpea.gr/files/dasos/dasos_gymnasiou_2013/Dasos_Gymnasio_2013_2.pdf
Εννοιολογική και μεθοδολογική προσέγγιση του εκπαιδευτικού προγράμματος του ΚΠΕ Αργυρούπολης: ‘Δάσος – περιαστικό πράσινο’. http://www.kpea.gr/files/dasos/paper_forest.pdf  
2 ΝΕΡΟ – ΡΕΜΑΤΑ
Δομή εκπαιδευτικού προγράμματος  (στην αίθουσα και στο πεδίο) http://www.kpea.gr/nero_remata.php
Έντυπο: “Γνωρίζοντας το ρέμα της περιοχής μας”, 2015 http://www.kpea.gr/files/nero/dvm_2015/Rema_2015_-_ISBN_teliko.pdf
Φύλλα Εργασίας Δημοτικού-Γυμνασίου:
“Γνωρίζοντας το ρέμα της περιοχής μας”, 2013
http://www.kpea.gr/files/nero/nero_dg_2013/Rema_DG_2013_1.pdf
Φύλλα Εργασίας Δημοτικού-Γυμνασίου:
“Αναγνώριση ρέματος”, 2013
http://www.kpea.gr/files/nero/nero_dg_2013/Rema_DG_2013_2.pdf
Φύλλα Εργασίας Δημοτικού-Γυμνασίου:
“Χλωρίδα-Πανίδα”, 2013
http://www.kpea.gr/files/nero/nero_dg_2013/Rema_DG_2013_3-4.pdf
Φύλλα Εργασίας Δημοτικού-Γυμνασίου:
“Καταγραφή στερεών απορριμάτων στο νερό και το έδαφος”, 2013
http://www.kpea.gr/files/nero/nero_dg_2013/Rema_DG_2013_5.pdf
Φύλλα Εργασίας Δημοτικού-Γυμνασίου:
“Ρύπανση από απορρυπαντικά”, 2013
http://www.kpea.gr/files/nero/nero_dg_2013/Rema_DG_2013_6.pdf
Φύλλα Εργασίας Γυμνασίου: “Φυσικοχημικά χαρακτηριστικά του νερού”, 2013 http://www.kpea.gr/files/nero/nero_dg_2013/Rema_DG_2013_7.pdf
Έντυπο: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Ενημέρωση για την Πεζοπορική Διάσχιση της Ρεματιάς Πεντέλης – Χαλανδρίου http://www.kpea.gr/files/anakoinoseis/2016_KPE_Argyroupolis_Rema_Pentelis-Halandriou_5-6-2016.pdf
3 ΔΑΣΙΚΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ
Δομή εκπαιδευτικού προγράμματος  (στην αίθουσα και στο πεδίο) http://www.kpea.gr/forest_fires.php
Έντυπο: Δασικές πυρκαγιές – αποκατάσταση τοπίου http://www.kpea.gr/files/forest_fires/2013_Fylladio%20Pyrkagiwn_final.pdf
Φύλλα Εργασίας: Παρατήρηση τρόπων αναγέννησης των μεσογειακών δασών http://www.kpea.gr/files/forest_fires/anagennisi_dentroi_8amnou_07.pdf
Φύλλα Εργασίας: Διαχειριστικά μέτρα προστασίας και αποκατάσταση τοπίου http://www.kpea.gr/files/forest_fires/diaxeirisi_dasous%2007.pdf
Φύλλα Εργασίας: Καταγραφή και σύγκριση φυτο-κάλυψης στην άκαυτη και στην καμμένη περιοχή http://www.kpea.gr/files/forest_fires/fytokalypsi_07.pdf
Φύλλα Εργασίας: Μετρήσεις καθορισμού μικροκλίματος http://www.kpea.gr/files/forest_fires/mikroklima_07.pdf
Φύλλα Εργασίας: Λύσεις – Μέτρα διαχείρισης http://www.kpea.gr/files/forest_fires/pinakas_metrwn_diaxeirisis.pdf
Μεθοδολογική και εννοιολογική ανάλυση του εκπαιδευτικού προγράμματος του ΚΠΕ Αργυρούπολης: ‘Δασικές πυρκαγιές – αίτια, πρόληψη, αποκατάσταση του τοπίου’ http://www.kpea.gr/files/forest_fires/Dasikes_pyrkagies_paper_PEEKPE_fin.pdf
4 ΘΑΛΑΣΣΑ
  Δομή εκπαιδευτικού προγράμματος  (στην αίθουσα και στο πεδίο) http://www.kpea.gr/sea.php
Έντυπο: “Τα μυστικά της θάλασσας”, 2013 http://www.kpea.gr/files/sea/2013_Sea_Students.pdf
Φύλλο Εργασίας: “Δραστηριότητες στην παραλία”, 2015 http://www.kpea.gr/files/sea/Sea_2015_2.pdf
Φύλλο Εργασίας: “Καταγραφή δραστηριοτήτων & εγκαταστάσεων στη θάλασσα και στην ακτή”, 2015 http://www.kpea.gr/files/sea/Sea_2015_3.pdf
Φύλλο Εργασίας: “Ρύπανση ακτής”, 2015 http://www.kpea.gr/files/sea/Sea_2015_4.pdf
Φύλλο Εργασίας: “Καταγραφή θαλάσσιας χλωρίδας”, 2015 http://www.kpea.gr/files/sea/Sea_2015_5.pdf
Φύλλο Εργασίας:
“Καταγραφή θαλάσσιας πανίδας”, 2015
http://www.kpea.gr/files/sea/Sea_2015_6.pdf
Φύλλο Εργασίας: “Φυσικοχημικά χαρακτηριστικά του νερού”, 2015 http://www.kpea.gr/files/sea/Sea_2015_7.pdf
«Το νερό – η θάλασσα»: μεθοδολογική και εννοιολογική ανάλυση του εκπαιδευτικού προγράμματος του ΚΠΕ Αργυρούπολης http://www.kpea.gr/files/sea/paper_sea_6o%20PEEKPE.pdf

 

5 ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ – ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ
Δομή εκπαιδευτικού προγράμματος  (στην αίθουσα και στο πεδίο) http://www.kpea.gr/kykl.php
Έντυπο: Κυκλοφοριακό – Ατμοσφαιρική Ρύπανση

 

http://www.kpea.gr/files/kykl/Kykloforiako_2003.pdf
6 ΕΝΕΡΓΕΙΑ – ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
Δομή εκπαιδευτικού προγράμματος  (στην αίθουσα και στο πεδίο) http://www.kpea.gr/energeia.php
Φύλλο Εργασίας: Ενεργειακό βαρόμετρο του ΚΠΕ Αργυρούπολης για το σχολείο) http://www.kpea.gr/files/energeia/varometro_kpe.pdf
Φύλλο Εργασίας: Ενεργειακό βαρόμετρο για το σπίτι http://www.kpea.gr/files/energeia/energeiako_varometro_gia_to_spiti.pdf
7 ΜΕΣΟΓΕΙΑΚOΣ ΚΗΠΟΣ – ΑΣΤΙΚΟ ΠΡΑΣΙΝΟ
Δομή εκπαιδευτικού προγράμματος  (στην αίθουσα, στον κήπο και στη γειτονιά) http://www.kpea.gr/kipos_prog.php
Φωτογραφικό υλικό και το ιστορικό δημιουργίας του εκπαιδευτικού κήπου του ΚΠΕ http://www.kpea.gr/kipos.php
Έντυπο: Ο κήπος του ΚΠΕ – το πράσινο στην πόλη” για εκπαιδευτικούς και μαθητές http://www.kpea.gr/files/kipos/2015_Kipos.pdf

 

Σας ευχόμαστε και πάλι καλή δύναμη και πιστεύουμε ότι με την ευαισθησία και τη δημιουργικότητα που διακρίνουν τη δουλειά μας

ως εκπαιδευτικών θα ξεπεράσουμε και αυτή την κρίση.

 

Ο Υπεύθυνος του ΚΠΕ

 

 

Θεμιστοκλής Σμπαρούνης