Δράσεις eTwinning στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Ηλιούπολης κατά το σχολικό έτος 2024-2025
Θέμα: «W.A.T.E.R.: Wise Action Towards Environmental Responsibility»
Συνεργαζόμενα σχολεία από τις χώρες:
Ελλάδα, Τουρκία, Ρουμανία, Τσεχία, Ιταλία και Πορτογαλία
Νοέμβριος 2024
Οι μαθητές/τριες του τμήματος ΣΤ2 παρουσιάστηκαν στους/στις μαθητές/τριες των συνεργαζόμενων σχολείων. Χρησιμοποίησαν το Forum του έργου με σκοπό να συστηθούν στους καινούριους φίλους τους. Μίλησαν για τον εαυτό τους και τα ενδιαφέροντά τους. Παρουσίασαν, επίσης, το σχολείο και τη χώρα τους. Συνεργάστηκαν και συνδημιούργησαν μια παρουσίαση του σχολείου. Συνεργάστηκαν και με τους/τις μαθητές/τριες του 7ου Δημοτικού Σχολείου Ηλιούπολης και του 9ου Δημοτικού Σχολείου Κερατσινίου μέσω κοινής εφαρμογής και δημιούργησαν έναν τουριστικό οδηγό της χώρας μας.
https://padlet.com/m_mihalitsi/etwinning-project-water-e9g8y3neg71wqsan/wish/1xkVaqzv374bQl0e
Δεκέμβριος 2024
Οι μαθητές/τριες του τμήματος ΣΤ2 απάντησαν σε ένα ψηφιακό κουίζ, μέσα από το οποίο κατέγραψαν τις συνήθειές τους σχετικά με τη χρήση του νερού στην καθημερινή τους ζωή και υπολόγισαν το αποτύπωμά τους.
https://quizizz.com/join?gc=37910240
Στη συνέχεια, τα αποτελέσματα του κουίζ παρουσιάστηκαν με ραβδογράμματα και έγινε εξαγωγή συμπερασμάτων.
https://docs.google.com/presentation/d/16G2hCkg0YveEb2vSOfVmbh4bCCaeoYEo6cY_1AbI2lQ/edit?usp=sharing
Ιανουάριος 2025
Οι μαθητές/τριες του τμήματος ΣΤ2, σε συνεργασία με τους/τις μαθητές/τριες του 7ου Δημοτικού Σχολείου Ηλιούπολης και του 9ου Δημοτικού Σχολείου Κερατσινίου, δημιούργησαν ένα μικρό βιβλίο για τον εταίρο τους, τη Ρουμανία, στο οποίο κατέγραψαν την πρόσβαση στο νερό, τα αποθέματα νερού, το κλίμα και τον αντίκτυπό του στα αποθέματα νερού, τη μόλυνση των υδάτινων πόρων και τα μέτρα για τη βιώσιμη διαχείριση του νερού στη Ρουμανία.
file:///C:/Users/5%CE%BF/Downloads/romania_water_mini_book%20(2).pdf
Φεβρουάριος 2025
Οι μαθητές/τριες του τμήματος ΣΤ2 εργάστηκαν σε διακρατικές ομάδες και δημιούργησαν ψηφιακούς σελιδοδείκτες με θέμα την ασφαλή και σωστή χρήση του διαδικτύου.
https://www.are.na/share/ILEHxal
Μάρτιος 2025
Οι μαθητές /-τριες του τμήματος ΣΤ2 συμμετείχαν σε πειράματα με θέμα το νερό.
Α. Δημιούργησαν μια καθοδηγητική παρουσίαση (tutorial) με τις οδηγίες ενός πειράματος με θέμα τον κύκλο του νερού και έθεσαν στα συνεργαζόμενα σχολεία ερωτήματα προς διερεύνηση.
Β. Ακολουθώντας τις οδηγίες του 7ου Δημοτικού Σχολείου Ηλιούπολης εκτέλεσαν πείραμα με θέμα το λιώσιμο των πάγων και κατέγραψαν παρατηρήσεις και συμπεράσματα
Απρίλιος 2025
Οι μαθητές/-τριες του τμήματος ΣΤ2 συμμετείχαν σε διακρατικές ομάδες και συνδημιούργησαν ψηφιακές αφίσες με θέμα το νερό γράφοντας σλόγκαν και προσθέτοντας εικόνες. Στη συνέχεια, ψήφισαν την αγαπημένη τους αφίσα που θα λειτουργήσει ως το λογότυπο του έργου μας.
https://heyzine.com/flip-book/bb2e6242c8.htm
Μάιος 2025
Οι μαθητές/-τριες του τμήματος ΣΤ2 εμπνεύστηκαν και συνέγραψαν με τους εταίρους τους μια ψηφιακή ιστορία με πρωταγωνιστή το νερό. Την ιστορία τους εμπλούτισαν με πίνακες ζωγραφικής που απεικονίζουν σκηνές, συναισθήματα και σύμβολα αναφορικά με την ομορφιά του νερού, τον ζωτικό του ρόλο αλλά και τα προβλήματα που ανακύπτουν από την έλλειψή του, τη μόλυνσή του και την κλιματική αλλαγή.
https://www.storyjumper.com/book/read/181882911/68177af1b8a76
Ιούνιος 2025
Οι μαθητές/-τριες του τμήματος ΣΤ2 συνάντησαν τους/τις μαθητές/-τριες των συνεργαζόμενων σχολείων σε τηλεδιάσκεψη και έπαιξαν ένα κουίζ με ερωτήσεις σχετικά με το νερό, την αξία του για την ανθρώπινη ζωή και ευημερία καθώς και τη συνετή χρήση του.