Τα νήπια μας συνεχίζοντας το πρόγραμμα της ομαλής μετάβασης επισκέπτονται το 2ο Δημοτικό Σχολείο Πετρούπολης. Συναντούν παλιούς και δημιουργούν νέους φίλους που μας ξεναγούν στο σχολείο τους και μοιράζονται τις τάξεις τους μαζί μας! Παίξαμε, γελάσαμε και ευχαριστούμε πολύ! Ραντεβού τον Σεπτέμβρη!
