Επίσκεψη στο Δημοτικό..

Τα νήπια μας συνεχίζοντας το πρόγραμμα της ομαλής μετάβασης επισκέπτονται το 2ο Δημοτικό Σχολείο Πετρούπολης. Συναντούν παλιούς και δημιουργούν νέους φίλους που μας ξεναγούν στο σχολείο τους και μοιράζονται τις τάξεις τους μαζί μας! Παίξαμε, γελάσαμε και ευχαριστούμε πολύ! Ραντεβού τον Σεπτέμβρη!

IMG 20260604 091913 IMG 20260604 092020 IMG 20260604 092109 IMG 20260604 092306 IMG 20260604 092352 IMG 20260604 092439