Καλή επιτυχία!

Για άλλη μία χρονιά το σχολείο μας συμμετέχει μετά από πρόσκληση της Ένωσης Γονέων στη δράση που αφορά στην δημιουργία αφίσας για την εμψύχωση των μαθητών που δίνουν Πανελλήνιες! Από τους μικρότερους μαθητές στους μεγαλύτερους! Τα νηπιαγωγεία στόλισαν τα λύκεια της πόλης μας με ευχές!!

IMG 20260604 101930  IMG 20260522 083610 IMG 20260522 124728 IMG a882cb324fa8e6b5423b7db92eb2df55 V