Για άλλη μία χρονιά το σχολείο μας συμμετέχει μετά από πρόσκληση της Ένωσης Γονέων στη δράση που αφορά στην δημιουργία αφίσας για την εμψύχωση των μαθητών που δίνουν Πανελλήνιες! Από τους μικρότερους μαθητές στους μεγαλύτερους! Τα νηπιαγωγεία στόλισαν τα λύκεια της πόλης μας με ευχές!!
