Άρθρα ανά μήνα: Μάιος 2026
Επίσκεψη στο Δημοτικό..
Καλή επιτυχία!
Συγκέντρωση-ομιλία
Σήμερα πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση γονέων με θέμα: «Έτοιμοι για το επόμενο βήμα. Υποστηρίζοντας τη μετάβαση στο Δημοτικό», σε συνεργασία με τον Συμβουλευτικό Σταθμό του Δήμου Πετρούπολης. Συνδιοργανωτές αυτής της ομιλίας είναι το 4ο, το 13 και το 20ο Νηπιαγωγείο Πετρούπολης. Ευχαριστούμε πολύ την κ. Ελένη Βλαστού.





























