Έκθεση βιβλίου
Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου και το πρόγραμμα φιλαναγνωσίας που υλοποιούμε στο σχολείο πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η φετινή Έκθεση Βιβλίου. Την οργάνωση ανέλαβε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας σε συνεργασία με τοπικό βιβλιοπωλείο. Συγχαρητήρια σε όλους. Καλές αναγνώσεις!











