Καλό καλοκαίρι!!

Άλλη μία χρονιά έφτασε στο τέλος της και γονείς, παιδιά και εκπαιδευτικοί το γιορτάσαμε με ένα Γλέντι στο Μποστάνι! Ευχαριστούμε όλους από καρδιάς!Ελπίζουμε να απολαύσατε την καλοκαιρινή μας γιορτή!

Καλό καλοκαίρι και ραντεβού τον Σεπτέμβρη!

5b4b29c1 d9de 4080 a89b c6f171aa9a10 e5ee9802 3f2c 408f aa23 92ee2cff02c3 238a435b ba5c 4066 b578 07ea8fc6cb53 b61da270 3c2e 4049 9b0d 174aeffabb3a