Μαθηματικά : Τα σχήματα

 Έγινε η πρώτη διερεύνηση: Τι γνωρίζουν τα παιδιά για τα σχήματα; Ποια ιδέα- γνώση τους ανταποκρίνεται στην επιστήμη των μαθηματικών; Τι πρέπει να ξαναδομηθεί ; Ποιες νέες γνώσεις θα αποκτήσουν; Πώς θα αντιληφθούν τα παιδιά τα γεωμετρικά σχήματα, τα χαρακτηριστικά και τις σχέσεις μεταξύ τους; Ποια η διαφορά ανάμεσα στα στερεά και τα επίπεδα σχήματα; Στη φύση υπάρχουν έτσι ακριβώς ; Στην Τέχνη;

Πώς θα καταλήξουμε στους ορισμούς/ συμπεράσματα;

Συνέχεια

Εδώ Πολυτεχνείο

   Με βιβλία, βίντεο , φωτογραφίες της εποχής πολλή συζήτηση και άλλες δράσεις μιλήσαμε για την εξέγερση του Πολυτεχνείου το 1973 και για δύσκολες έννοιες όπως ελευθερία/τυραννία, δημοκρατία- δικτατορία.

Συνέχεια

“Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου” στο ΚΘΒΕ

   Παρακολουθήσαμε την όμορφη παράσταση και πραγματικά οι μικροί μας  θεατές μας εξέπληξαν ευχάριστα. Παρακολούθησαν με προσοχή και ηρεμία μία παράσταση σχεδόν 2 ωρών και το ευχαριστήθηκαν. Αποτέλεσμα να εισπράξουμε πολλά μπράβο από τους άλλους θεατές (καθηγητές γυμνασίου και λυκείου!) .

Ο Μικρός Βορράς έφερε στο σχολείο μας τον Αίσωπο

    Ο θίασος του Μικρού Βορρά ήρθε στο σχολείο μας για την παράσταση “Αισώπου κόμιξ” και για μία ακόμη χρονιά μας ενθουσίασε.

Οι δυο φίλοι και η αρκούδα

Οι δύο τράγοι

Η αλεπού και τα σταφύλια

και ο ψεύτης βοσκός

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

   Η επίσκεψή μας στο πολεμικό μουσείο έκλεισε όμορφα την ενασχόλησή μας με τον πόλεμο του 1940 , την Κατοχή και την Αντίσταση. Εκτός από την όμορφη ξενάγηση σε επιλεγμένα εκθέματα του μουσείου όπως αυτά για τη Σοφία Βέμπο, τις στολές και τα όπλα των Ελλήνων φαντάρων αλλά και των Ιταλών και Γερμανών, το ρόλο των γυναικών στο μέτωπο κλπ. παρακολουθήσαμε και την υπέροχη διαδραστική  παράσταση “Το δέντρο που έδινε” και ακολούθησε και θεατρικό παιχνίδι. Έτσι διατρανώσαμε την πίστη μας στη φιλία, την αγάπη και την ειρήνη.

 Η ΞΕΝΑΓΗΣΗ

Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

    Ήταν μια όμορφη εμπειρία. Ευχαριστούμε τις μανούλες που μας ακολούθησαν σαν συνοδοί. Η βοήθειά τους ήταν μεγάλη.

 

 

Γιορτάζουμε το ηρωικό ΟΧΙ των Ελλήνων

   Η γιορτή μας  είχε στόχο τα παιδιά να κρατήσουν στη μνήμη τους την ηρωική αυτή σελίδα της ιστορίας μας . Έτσι τα ποιήματα που τους δόθηκαν επιλέχθηκαν έτσι ώστε να παραπέμπουν σε σημαντικές στιγμές του αγώνα των Ελλήνων είτε στο Αλβανικό μέτωπο, είτε στην Κατοχή και την Αντίσταση αλλά και ποιήματα για την Ειρήνη.

  Τα παιδιά λοιπόν στο σπίτι βρήκαν με τους γονείς σχετικές με το ποιήμα τους φωτογραφίες ή ζωγράφισαν κάτι και τα παρουσίασαν στην ομάδα της τάξης τους πρώτα και στην τελική γιορτή σε όλους μας. Είχε νόημα έτσι για τα παιδιά να μάθουν το ποιήμα τους, να κατανοήσουν τι λέει αλλά και  να το μεταφέρουν στους άλλους. Περάσαμε πολύ όμορφα.

Και του χρόνου με ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

 

Τι γιορτάζουμε και θυμόμαστε στις 28 του Οκτώβρη;

   Με αφόρμηση το κουκλοθέατρο  “Ο Γίγαντας και ο νάνος” και σε συνδυασμό με τις φωτογραφίες από το σεντουκάκι του παππού προσπαθήσαμε να ανοίξουμε τη συζήτηση για την  Εθνική επέτειο του “ΟΧΙ”.

Συνέχεια

Μιλάμε για τους σπόρους -μιλάμε για τα φυτά.

   Η έρευνά  μας την εβδομάδα πριν την 28η Οκτωβρίου είχε στόχο να απαντήσει σε ερωτήματα που έθεσαν τα παιδιά κατά τη συζήτησή μας για το φθινόπωρο. Γιατί τα φύλλα κιτρινίζουν και πέφτουν; Γιατί δεν πέφτουν από τα αειθαλή δέντρα; Πώς γίνονται τα φυτά; Έτσι μέσα από έρευνα στο διαδίκτυο και σε βιβλία οδηγηθήκαμε  στη σπορά και στη φωτοσύνθεση  στις ανάγκες  ενός φυτού για να αναπτυχθεί .

  Μέσα από πολλούς δρόμους βιβλία, βίντεο, ζωγραφική και άλλες εικαστικές δημιουργίες, δραματοποιήσεις και αναπαραστάσεις και φυσικά πολλή συζήτηση προσπαθήσαμε να βρούμε μαζί  απαντήσεις και να τις κατανοήσουμε.

Συνέχεια

Δυο βδομάδες του Οκτώβρη φανταστικές!!!

  Μιλάμε για το Φθινόπωρο – παρατηρούμε τις αλλαγές στη φύση , θαυμάζουμε έργα τέχνης εμπνευσμένα από τα χρώματα της φθινοπωρινής φύσης και εκφραζόμαστε με χίλιους τρόπους …..

Συνέχεια

ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Μέρος Β)

     Οι δράσεις μας συνεχίστηκαν όλο το Σεπτέμβρη με αμείωτο κέφι.

     Στα κέντρα δραστηριοτήτων όπου τα παιδιά ελεύθερα εκφράζονται και κοινωνικοποιούνται, μαθαίνουν παίζοντας .

Συνέχεια

ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ (Μέρος Α΄)

    Οι πρώτες μέρες πέρασαν νεράκι με χαρά , παιχνίδι και πολύ-πολύ συζήτηση, τραγούδια και δημιουργίες των παιδιών.

Συνέχεια

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ

  Ο Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά 2019-2020 θα πραγματοποιηθεί στις 11-9-2019, ημέρα Τετάρτη και ώρα 9.30 π.μ. στον χώρο του νηπιαγωγείου μας.

 

Καλή σχολική χρονιά!!!!

εδω νηπιαγωγειο

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ

              Καλή αρχή  φυσικά χωρίς άγχος  αλλά με υπομονή και σωστή επικοινωνία/ συνεργασία όλα θα πάρουν το δρόμο τους  όπως κάθε χρονιά.

  Ανοίξτε τα αρχεία για να ανακαλύψετε  “χρήσιμες οδηγίες προς ναυτιλομένους” .