Έγινε η πρώτη διερεύνηση: Τι γνωρίζουν τα παιδιά για τα σχήματα; Ποια ιδέα- γνώση τους ανταποκρίνεται στην επιστήμη των μαθηματικών; Τι πρέπει να ξαναδομηθεί ; Ποιες νέες γνώσεις θα αποκτήσουν; Πώς θα αντιληφθούν τα παιδιά τα γεωμετρικά σχήματα, τα χαρακτηριστικά και τις σχέσεις μεταξύ τους; Ποια η διαφορά ανάμεσα στα στερεά και τα επίπεδα σχήματα; Στη φύση υπάρχουν έτσι ακριβώς ; Στην Τέχνη;
Πώς θα καταλήξουμε στους ορισμούς/ συμπεράσματα;


























































































































