Τις περισσότερες μέρες του Μάη ασχοληθήκαμε με τα συναισθήματα των ανθρώπων καθώς ολοκληρώσαμε το Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας “ταξίδι στη χώρα των συναισθημάτων” και ετοιμάζουμε την καλοκαιρινή μας γιορτή με όσα μάθαμε, νιώσαμε και δημιουργήσαμε σε αυτό το ταξίδι.
Απρίλης – Πασχαλιά και άλλα…
Η ευχετήρια κάρτα που ετοίμασαν τα παιδιά μας για το Πάσχα.
Ο Απρίλης ήταν ένας γεμάτος μήνας τόσο με δράσεις διαθεματικές για το Πάσχα όσο και με δράσεις για την ολοκλήρωση του πολιτιστικού προγράμματος για τη μυθολογία και τέλος με την έναρξη της ενασχόλησής μας με τα “συναισθήματα” τον τρόπο έκφρασης και αναγνώρισης τους καθώς και τη διαχείριση τους .
Διαβάστε και ακούστε τα δικά μας ψηφιακά παραμύθια
Τα παιδιά του Ολοήμερου Τμήματος , με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα Παιδικού Βιβλίου ( 2 Απρίλη – ημέρα γέννησης του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν), έφτιαξαν τις ομάδες της αρεσκείας τους και έγιναν συγγραφείς και εικονογράφοι των δικών τους παραμυθιών. Δούλεψαν πάνω στα έργα τους με μεράκι και όρεξη, αντάλλαξαν ιδέες, διαφώνησαν, συμφώνησαν, “έγραψαν”-“έσβησαν” και δημιούργησαν καταπληκτικές ιστορίες.
Οι συγγραφικές ομάδες καθώς και το θέμα ,οι ήρωες και η πλοκή του παραμυθιού ήταν ελεύθερη επιλογή των παιδιών χωρίς παρέμβαση της εκπαιδευτικού. Η εκπαιδευτικός βοήθησε την κάθε ομάδα στη συνεργασία και τη λύση των διαφωνιών ως μεσολαβητής και έθετε ερωτήματα όταν κάπου χρειαζόταν για να προχωρήσει η ιστορία. Για τα παιδιά ήταν υποστηριχτής και ο εκδότης του έργου τους.
1. “Oι Σούπερ-Ήρωες της γης και του διαστήματος”
Συγγραφείς – εικονογράφοι : Γιώργος Καλ. , Στέργιος, Χρήστος
2. “Η Καρδουλένια και τα μάγια”
Συγγραφείς και εικονογράφοι οι: Ελευθέριος , Νικόλας, Κυριακή.
3. ” Το Σούπερ παραμύθι των ηρώων”
Συγγραφείς-Εικονογράφοι: Γιώργος Τ., Ραφαήλ, Φλιλιππος
4. “Η φύλακας του Γαλαξία”
Συγγραφείς και εικονογράφοι: Ασπασία, Ειρήνη, Στεργιάνα, Φάνης
5. “Η περιπέτεια της Διαμαντένιας”
Συγγραφείς και εικονογράφοι : Αρχιμήδης, Δήμητρα, Κρίτωνας.
Καλή σας διασκέδαση!
25η Μαρτίου και άλλα
Με τα Ελληνάκια ξεκίνησε ύστερα από διερεύνηση των γνώσεων που ήδη είχαν τα παιδιά μας η συζήτηση για την Επανάσταση του 1821. Οι ήρωες με την πένα και οι ήρωες με το σπαθί. Αναζητήσαμε πληροφορίες, διαβάσαμε βιβλία, είδαμε βίντεο εκπαιδευτικά και παρατηρήσαμε πίνακες της εποχής.
ΑΠΟΚΡΙΕΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Γεμάτη δράσεις και εκδηλώσεις αυτή η περίοδος πριν τις Αποκριές.
Το νηπιαγωγείο μας επισκέφτηκε ο θίασος “Redicollo” με τις επιβλητικές γιγαντόκουκλες και την παράσταση ” Ο κύκλος με την κούκλα”
Περάσαμε τέλεια!
Του Γενάρη το φεγγάρι …….
Παγετός και χιόνια μας κράτησαν μακριά απ΄το σχολείο μια βδομάδα μετά τις χριστουγεννιάτικες διακοπές. Μας έδωσαν όμως αφορμή για πολλές εκπαιδευτικές δράσεις
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα.
Ετοιμάσαμε τα ημερολόγια-χιονάνθρωπους και αρχίσαμε να μετράμε τις μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα.


Το ημερολόγιο των Χριστουγέννων. Λύνοντας κάθε μέρα ένα αίνιγμα αποκαλύπεται στο τέλος η αλφαβήτα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.
Ένα εργαστήριο κατασκευών – στολιδιών με πολύ χρυσόσκονη και ασημόσκονη στήθηκε μέσα σε κάθε τάξη. Το κλίμα γιορτινό με τα τραγούδια, τις πρόβες για τη χριστουγεννιάτικη γιορτή και τα χριστουγεννιάτικα παραμύθια. Πρώτα στολίσαμε το δέντρο μας…

Συζητήσαμε για τα χριστουγεννιάτικα έθιμα στην Ελλάδα.




Τα καλικαντζαράκια και το δέντρο της γης από τη λαϊκή μας παράδοση.

Οι κάρτες με τις ευχές μας

Τα γούρια για τη νέα χρονιά



Οι μπάλες μας με πολύ ασημόσκονη και ευχές

Ήρθε ο χειμώνας

Κατασκευές – στολίδια με βάση τα σχήματα του ολοήμερου τμήματος:
1. Mε τρίγωνο και παραλληλόγραμμα το δεντράκι μας


2. Με κύλινδρο ο Ρούντολφ

3. Με τετράγωνα: Tα καδράκια μας

4. Με κύκλους: στολίδια


5. Με κώνο: Οι Αη-Βασίληδες μας


Οι μπότες του Άη-Βασίλη

Το παλαμόδεντρό μας
Καλώς να΄ρθει το 2019

Τα στεφάνια με το γκυ

Τι θα χάριζα στον μικρό Χριστό;(Με αφορμή το ρώσικο λαϊκό παραμύθι)

Η Μπάμπουσκα και το Χριστουγεννιάτικο αστέρι ρωσικό παραδοσιακό παραμύθι,

Το σχολείο μας μύρισε κουραμπιέδες, μύρισε Χριστούγεννα!!!

Το σκηνικό της θεατρικής παράστασης ” Η Αγέλαστη Πολιτεία” βασισμένο στο ομώνυμο έργο των αδερφών Κατσιμίχα.

Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος με υγεία και αγάπη για όλους.
To θέατρο του Μικρού Βορρά στο νηπιαγωγείο μας
Παρακολουθήσαμε στο χώρο του νηπιαγωγείου την παράσταση “Ο ραφτάκος των λέξεων” από το θέατρο του Μικρού Βορρά και τα παιδιά ενθουσιάστηκαν. Μπορείτε να δείτε κάποιες από τις όμορφες στιγμές που ζήσαμε.

Τα παιδιά με τον μοναδικό τους τρόπο αποτύπωσαν στο χαρτί τις εντυπώσεις τους.

Παρακολουθήσαμε και τη θεατρική παράσταση “Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου στο Βασιλικό θέατρο που ήταν μια ευγενική χορηγία του Δήμου μας.
Πάει και ο Νοέμβρης!
Ξεκινήσαμε το πολιτιστικό πρόγραμμα : “Η μυθολογία των αρχαίων Ελλήνων και άλλων αρχαίων λαών “. Στόχος να προβληματιστούν τα παιδιά μας γιατί οι άνθρωποι τα παλιά παλιά χρόνια χρησιμοποιούσαν τους μύθους ; Μόνο στην Ελλάδα ή και άλλού; Να γνωρίσουν μύθους και να τους συσχετίσουν με τις απαντήσεις της επιστήμης σήμερα.


Μέσα από ανάγνωση σχετικών βιβλίων, παρακολούθηση εκπαιδευτικών βίντεο μιλήσαμε για την κοσμογονία, την Τιτανομαχία, τους Ολύμπιους θεούς και τα ανθρώπινα χαρακτηριστικά τους, την εναλλαγή των εποχών (μύθος Περσεφόνης αλλά και η κινέζικη εκδοχή και η εκδοχή των Ινδιάνων).
Οι ημίθεοι- οι ήρωες: Ηρακλής, Θησέας, Οδυσσέας.
Παρακολουθήσαμε το πρόγραμμα “οι άθλοι του Ηρακλή ” στη ΔΕΘ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 7 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018 ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΔΕ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΛΟΓΩ ΕΚΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ.
ΟΚΤΩΒΡΗΣ 2018
“Οκτώβρη και δεν έσπειρες σιτάρι λίγο θα΄χεις”
Με την παροιμία καλωσορίσαμε τον Οκτώβρη.


Ο Οκτώβρης του “ΟΧΙ”


Ο Οκτώβρης ο Φυτευτής


Τιμήσαμε την τρίτη ηλικία και ευχηθήκαμε στους παππούδες και γιαγιάδες μας να ζήσουν χίλια χρόνια.

Εικογραφήσαμε το ποιήμα του Φθινοπώρου

Παίξαμε με τα χρώματα του φθινοπωρου και δημιουργήσαμε τα δικά μας έργα τέχνης.

“Γιορτάσαμε” την παγκόσμια ημέρα των ζώων με πολλές δραστηριότητες- διήγηση παραμυθιού, κουκλοθέατρο, συζήτηση , ζωγραφική, τραγούδια και κατασκευές.


Τα φθινοπωρινά μας δεντράκια

Κόβω οντουλέ χαρτί και δημιουργώ το δικό μου κολάζ

Η ορχήστρα μας παίζει και τραγουδά “τα ναι και τα όχι της ομάδας μας”.

Τα παιδιά εκφράζονται με αφορμή : 1.Tο βιβλίο “Δε σε έχω φίλη”

2. Μοιράζομαι σημαίνει ευτυχία



3. Ελμερ ο παρδαλός ελέφαντας

4. Εγώ είμαι ο Αρχηγός

Παρουσιάζουν το αγαπημένο τους ζωάκι-λούτρινο στην ομάδα


Στολίσαμε τα αρχικά μας με νερομπογιά

Με την διήγηση του υπέροχου παραμυθιού “Το λιβάδι με τις μαργαρίτες” ακολούθησαν δράσεις για τη διαφορετικότητα , την αρμονική συνύπαρξη και την αλληλοβοήθεια.
Δραματοποίηση

Εικαστική δημιουργία με σφουγγάρι και οδντόβουρτες αντί πινέλου





Ψυχοκινητικές δραστηριότητες από τη φοιτήτρια που κάνει την πρακτική της



‘Ενας Οκτώβρης γεμάτος ιδέες, δημιουργικότητα, κέφι, παιχνίδι τελειώνει και τον αποχαιρετούμε νοσταλγικά.
Για τις δράσεις μας για την 28η Οκτωβρίου θα ακολουθήσει ξεχωριστή ανάρτηση σύντομα.


































