Θεματικός κύκλος: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
Τίτλος: Θέλω να γνωρίσω τα επαγγέλματα
Οι μαθητές/τριες συζητούν για το ρόλο του επαγγέλματος στη ζωή μας και ονομάζουν όσα γνωρίζουν.
Ποιο είναι το επάγγελμα των γονιών μου;
Γνωρίζοντας το επάγγελμα του πυροσβέστη. Επίσκεψη γονέα-πυροσβέστη στο νηπιαγωγείο μας
Εντυπώσεις από την επίσκεψη των πυροσβεστών
Γνωρίζοντας το επάγγελμα του κτηνοτρόφου. Επίσκεψη μητέρας στο νηπιαγωγείο μας. Προβολή σχετικών βίντεο που δείχνουν την καθημερινή ζωή του κτηνοτρόφου (άρμεγμα, τάισμα) και την περιποίηση των ζώων (κούρεμα).
Εντυπώσεις από την επίσκεψη της μητέρας κτηνοτρόφου.
«όταν μεγαλώσω θα γίνω…»
Θεματικός κύκλος: Δημιουργώ και καινοτομώ- δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία- STEAM
Τίτλος: Μερμηγκάκι είμαι μικρό και τα βήματα μετρώ
Οι μαθητές/τριες προγραμματίζουν το beebot και ακολουθούν τα βήματα του μικρού μερμηγκιού στο παραμύθι «Το Περιστέρι και το μυρμήγκι».
Σε κάθε ομάδα έχουμε 1 προγραμματιστή και 1 παίκτη. Ο προγραμματιστής θα γράψει έναν κώδικα και ο παίκτης θα ρυθμίσει το beebot- μυρμηγκάκι για να βρει τους σπόρους του.

Θεματικός κύκλος: Ζω καλύτερα- Ευ ζην
Τίτλος:«Ένας εγώ μία εσύ, ένα παζλ συμπληρώνουμε μαζί»
Κανόνες συνεργασίας. Ας θυμηθούμε πάλι τους κανόνες συνεργασίας και ας φτιάξουμε τα ζευγαράκια συνεργασίας
Διασκεδάζουμε με παιχνίδια συνεργασίας
Ζωγραφίζω με το ζευγαράκι μου
Θεματικός κύκλος: Φροντίζω το περιβάλλον
Τίτλος: Τον σεισμό γνωρίζω και τον αντιμετωπίζω
Η σύγκρουση των λιθοσφαιρικών πλακών. Ευκαιρία για πειραματισμό.
Μύθος από την Ελλάδα από το βιβλίο “Όταν η γη χορεύει”
Παιχνίδι: Ο σεισμός κοιμάται. Ένας μαθητής/τρια τον πλησιάζει κρατώντας κουδουνάκια. Αν όμως ακουστούν τα κουδουνάκια ο σεισμός θα ξυπνήσει και ο μαθητής/τρια χρειάζεται να τρέξει να κρυφτεί κάτω από το τραπέζι.
Δημιουργία Αφίσας για το σεισμό- Τρόποι προφύλαξης





























