Το σχέδιο δράσης που εκπονεί η σχολική μονάδα ορίζονται από το άρθρο 33 του ν.4692/2020 .
Καθορίζεται από το Σύλλογο διδασκόντων, υλοποιείται από τους εκπαιδευτικούς , ανατροφοδοτείται από τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Εργου και αποτελεί μέρος της αξιολόγησης του έργου των σχολικών μονάδων.
Η αξιολόγηση , με όρους εσωτερικών, συλλογικών διαδικασιών, είναι μια πολυδιάστατη διαδικασία ανίχνευσης, καταγραφής και
αναστοχασμού. Η διαδικασία αυτή βασίζεται σε δύο κεντρικούς άξονες:
1. Καταγραφή των στοιχείων της σχολικής μονάδας που:
λειτουργούν θετικά για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού έργου
χρήζουν βελτίωσης, λαμβάνοντας υπόψη τους περιορισμούς και τις δυνατότητες που
παρέχονται από το ευρύτερο πλαίσιο.
2. Υλοποίηση Σχεδίων Δράσης που αποσκοπούν:
στη βελτίωση τομέων του εκπαιδευτικού έργου, σύμφωνα με τις προτεραιότητες που
η ίδια η σχολική μονάδα έχει θέσει,
στην παγίωση των καλών πρακτικών και των αποτελεσματικών διαδικασιών
υλοποίησης του εκπαιδευτικού έργου, εφόσον η σχολική μονάδα θεωρεί ότι το
εκπαιδευτικό έργο υλοποιείται με τη μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα.
Τα Σχέδια Δράσης που αποσκοπούν στη βελτίωση του έργου της σχολικής μονάδας,
ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 2021-2022
ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 2022-2023
ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗς 2023-2024
ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 2024-2025