ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ
Καλή Ανάσταση
Καλό Πάσχα με υγεία για όλους!
Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού. Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας που εμφανίζεται σε πολλές χώρες του κόσμου. Ο σχολικός εκφοβισμός, προέρχεται από άλλα παιδιά, συνήθως της ίδιας ηλικίας και αποτελεί μορφή επιθετικής συμπεριφοράς, που εμφανίζεται κυρίως στη σχολική πραγματικότητα, με σοβαρές επιπτώσεις για την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού και του εφήβου και τη διαδικασία της μάθησης. Αναφέρεται στην εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη χρήση βίας μεταξύ μαθητών ή συνομήλικων παιδιών, εντός και εκτός σχολείου, με στόχο την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου ή αναστάτωσης.
Με αφορμή λοιπόν αυτή την ημέρα παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο, τα οποία στη συνέχεια τα συζητήσαμε εκτενώς:
Σχολικός εκφοβισμός: Μπορείς να τον νικήσεις !! (Μαθαίνουμε κι αλλιώς- bullying)
Διαβάσαμε το εξαιρετικό βιβλίο της Martine Agassi ” Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε”, όπου το κάθε παιδί θα καταλάβαινε ότι η βία ποτέ δε βγαίνει σε καλό.

Και τέλος , φτιάξαμε μια όμορφη κατασκευή για το σπίτι, με τα βήματα που θα πρέπει να κάνω αν σε περίπτωση πέσω ο ίδιος ή κάποιος φίλος μου θύμα σχολικού εκφοβισμού.


Στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε η θεατρική παράσταση ¨Καπετάν Σκαλτσοδήμος¨, ένα έργο για την 25η Μαρτίου από το θέατρο Σκιών του Στάθη Λαγκάδα.
Τα παιδιά γνώρισαν τον Καραγκιόζη και τους ήρωες της Ελληνικής Επανάστασης ,θαυμάζοντας τον ηρωισμό και το θάρρος τους.


Απόκριες χωρίς πάρτυ γίνεται;;;
Δε γίνεται!!! Έτσι και εμείς , εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές στις 20 Φεβρουαρίου διοργανώσαμε από κοινού το αποκριάτικο πάρτυ μας. Τα δυο τμήματα με τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς γεύτηκαν νόστιμα εδέσματα, έπαιξαν παιχνίδια στην αυλή και χόρεψαν στους ξέφρενους ρυθμούς της Αποκριάς, τηρώντας και το παραδοσιακό έθιμο με το γαιτανάκι, ένα έθιμο που συμβολίζει την αγάπη και την ομόνοια.


Εκπαιδευτικό βιωματικό Πρόγραμμα, το οποίο εκπονήθηκε στο χώρο του νηπιαγωγείου, από τη θεατρική ομάδα « Χρόνος- Δράσεις Πολιτισμού», με θέμα: ¨Το βασίλειο της Διατροφής.
Δυο υπηρέτες ψάχνουν για δουλειά.
Μετά από ένα καλό πρωινό και την πρωινή τους άσκηση φτάνουν στο μεγαλύτερο βασίλειο του κόσμου.
Με την αφέλεια που τους διακρίνει κάνουν άνω κάτω όλες τις στροφές στο βασίλειο της πυραμίδας.
Έτσι ένας νέος πόλεμος ξεκινάει ανάμεσα στα φρούτα τα λαχανικά και στα γλυκά.
Η βασίλισσα της διατροφής τους παίρνει είδηση και τότε τα πράγματα δυσκολεύουν.
Θα καταφέρουν τα παιδιά με τους υπηρέτες να βάλουν τις σωστές στροφές σε σωστό δωμάτια και να μάθουμε αυτό τον τρόπο την πυραμίδα της διατροφής;



Σήμερα τα παιδιά και των δύο τμημάτων παρακολουθήσαμε και συμμετείχαμε στη διαδραστική παράσταση “Από το Εγώ στο Εμείς, απο τη θεατρική ομάδα ¨Πράματα και Θάματα¨.
Μια παράσταση για το σεβασμό, τη συνεργασία, την αλληλοβοήθεια και την ενσυναίσθηση. Μέσα από το θεατρικό παιχνίδι τα παιδιά ταξίδεψαν απο το βασίλειο του Εγώ στο βασίλειο του Εμείς. Κατάφεραν να συνεργαστούν, να χορέψουν διάφορα μουσικοκινητικά παιχνίδια με το φίλο τους για να μάθουν έτσι πόσο σημαντικό είναι η ομαδικότητα και ο αλληλοσεβασμός.
Μερικά στιγμιότυπα από τη διαδραστική παράσταση.


ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ
Ο πιο υπέροχος μήνας έφτασε!
Ο μήνας που πλημμυρίζει χαρά, μπόλικη δημιουργικότητα, αγάπη αλλά και ενσυναίσθηση…
Οι μέρες που κύλησαν ήταν γεμάτες από υπέροχες δραστηριότητες, όπου και τα δύο τμήματα με απόλυτη συνεργασία και μεράκι, δούλεψαν για να διακοσμήσουν τις τάξεις τους και έτσι να νιώσουν τη μαγεία των Χριστουγέννων.
Έτσι, λοιπόν, οι μαθητές και οι μαθήτριες μαζί με τις υπεύθυνες δασκάλες και των δυο τμημάτων:







https://www.youtube.com/watch?v=6cGXOkgJjPI
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ
Φέτος τα Χριστούγεννα κανείς δεν έγραψε γράμμα στον Άγιο Βασίλη όλοι ήθελαν το δώρο του Πολύδωρα. Τι κακό θα έφερνε όμως το δώρο αυτό κανείς δεν ήξερε!
Ξωτικά, ταρανδάκια και παιδιά κλήθηκαν να ανακαλύψουν πιο είναι το αληθινό δώρο των Χριστουγέννων και να φέρουν πίσω την μαγεία.
Μία υπέροχη δια δραστική θεατρική παράσταση από την θεατρική ομάδα ¨Μαγικό Πεφταστέρι¨ διαδραματίστηκε στο σχολείο μας, βασισμένη στην συμμετοχή των παιδιών. Μια παράσταση που τα παιδιά την ευχαριστήθηκαν με όλη τους τη ψυχή.
Καλά Χριστούγεννα σε όλους με τη μαγεία να μας πλημμυρίζει στις ψυχές μας ολόκληρο το έτος


Γιορτάσαμε κι εμείς την Ημέρα των Ευχαριστιών στο μάθημα των αγγλικών με την αγαπημένη μας δασκάλα, κα Στέλλα.
Συζητήσαμε και παρακολουθήσαμε ένα video για το Τhanksgiving, ζωγραφίσαμε τα πράγματα για τα οποία είμαστε ευγνώμονες και φτιάξαμε τη δικιά μας γαλοπούλα.
Επίσης, δουλέψαμε ομαδικά και ετοιμάσαμε το δικό μας Thanksgiving dinner. Happy Thanksgiving!!!

