“Μπλε εκδρομή” στην θάλασσα! Παίξαμε,διασκεδάσαμε,μάθαμε να προστατεύουμε το περιβάλλον,και ήρθαμε σε επαφή με την φύση.Καλό Καλοκαίρι!!