Γιορτή 25ης Μαρτίου στο Νηπιαγωγείο μας!
Στο νηπιαγωγείο μας γιορτάσαμε με χαρά και περηφάνια την 25η Μαρτίου, μια ξεχωριστή ημέρα για την πατρίδα μας. Τιμούμε τους προγόνους μας , που άρχισαν την επανάσταση το 1821 ενάντια στον τουρκικό ζυγό αλλά παράλληλα τιμούμε την Ορθόδοξη πίστη , εορτάζοντας την επέτειο αναγγελίας της γέννησης του Ιησού.


Τα παιδιά γνώρισαν το «Υ» από τον Εθνικό Ύμνο, ήρθαν σε επαφή με τα γεγονότα του 1821 και μίλησαν για την Ελληνική Επανάσταση του 1821 μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες.

Στην τάξη μας φτιάξαμε σημαιούλες, δημιουργήσαμε κατασκευές εμπνευσμένες από τα γεγονότα, τόσο ομαδικές όσο και ατομικές, διαβάσαμε σχετικά βιβλία και εκφραστήκαμε μέσα από την τέχνη και τη φαντασία.



Η γιορτή μας περιλάμβανε ποιήματα, τραγούδια και χορούς, με τα παιδιά να συμμετέχουν με χαμόγελο και περηφάνια.



Στο τέλος, όλοι μαζί είπαμε τον Εθνικό Ύμνο, κλείνοντας τη γιορτή μας με συγκίνηση και σεβασμό.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προσπάθειά τους!
Χρόνια πολλά σε όλους!














