3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων! Νερο-εξερευνητές- Η σωστή διαχείριση του νερού.
Στο πλαίσιο του 3ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων, οι μικροί μας μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν ένα από τα πιο πολύτιμα αγαθά της ζωής: το νερό.

Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, πειράματα και δημιουργικό παιχνίδι, τα παιδιά ανακάλυψαν τις ιδιότητες του νερού, τις μορφές του (υγρό, στερεό, αέριο), καθώς και τον κύκλο του στη φύση. Με τη βοήθεια εποπτικού υλικού και απλών πειραμάτων, παρατήρησαν πώς το νερό μεταμορφώνεται και πόσο σημαντικό είναι για όλους τους ζωντανούς οργανισμούς.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη σημασία της εξοικονόμησης του νερού. Μέσα από συζήτηση τα παιδιά προβληματίστηκαν και πρότειναν τρόπους με τους οποίους μπορούμε όλοι να συμβάλλουμε στην προστασία αυτού του πολύτιμου πόρου στην καθημερινότητά μας.

Οι δραστηριότητες ολοκληρώθηκαν με καλλιτεχνικές δημιουργίες, όπως ζωγραφιές , ομαδικές κατασκευές και τραγούδια μέσα από τα οποία τα παιδιά εξέφρασαν όσα έμαθαν.









