Τη φετινή σχολική χρονιά υλοποιήθηκαν ποικίλες δράσεις για την ενίσχυση του εκπαιδευτικού έργου και την υλικοτεχνική υποδομή του σχολείου.
Θερμές ευχαριστίες στον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων που χορήγησε τηλεόραση πολλών ιντσών για τον εξοπλισμό μίας εκ των δύο αιθουσών διδασκαλίας, με τους μπαμπάδες κο Φαναριώτη και κο Ζωντό να συνδράμουν το Σάββατο 6 Ιουνίου 2026 στην εγκατάστασή της και στην επανατοποθέτηση ταμπλό εργασιών/υλικού των μαθητών*τριών σε όλους τους χώρους του σχολείου.
Θερμές ευχαριστίες, επίσης, και στο Ίδρυμα του κου Αθανασίου και κας Μαρίνας Μαρτίνου για τη χορήγηση δύο (2) πλήρων διαδραστικών συστημάτων.
Εκ της Δ/νσεως & του Συλλόγου Διδασκόντων
- διαδραστικό σύστημα
- νέα τηλεόραση

